سپاهان 1-0 پدیده/ آسمان طلایی صدر با ژنرال

سپاهان 1-0 پدیده/ آسمان طلایی صدر با ژنرال

3773
17:27
09 آذر 1397
دو تیم صدرنشین لیگ در دیداری حساس به مصاف هم رفتند

به گزارش وبسایت نود، در سیزدهمین دیدار هریک از دو تیم در هفته چهاردهم، سپاهان این فرصت را داشت تا با بردن پدیده، پس از هفته ها تعقیب این تیم سرانجام به صدر جدول برسد. به نوعی این دیدار را بایست فینال نیم فصل اول لیگ برتر تلقی کرد. پدیده در پنج دیدار اخیرش در لیگ برتر پیروز شده بود. در ده تقابل اخیر پدیده و سپاهان 4 بار اصفهانی ها و سه بار مشهدی ها پیروز شده بودند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عزت‌ الله پورقاز، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(81- بختیار رحمانی)، محمد کریمی(46- حامد بحیرایی)، مهرداد محمدی، ساسان انصاری(64- جلال علی محمدی) و سجاد شهباززاده

ترکیب پدیده:

یوسف بهزادی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد(86- سینا زامهران) محمدرضا خلعتبری(68- سعید صادقی) و حسین مهربان(68- یونس شاکری)

 

اخطار:

مهرداد محمدی(27) و ساسان انصاری (60) از سپاهان 

محمدحسین مرادمند (58) از پدیده

 

لحظات حساس

نیمه اول

دقیقه 16 : ضربه سر ساسان انصاری روی کرنر ارسالی از سمت راست، از داخل محوطه شش قدم، به زیبایی توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

دقیقه 27: شوت والی و محکم مهرداد محمدی با پای چپ وارد دروازه پدیده شد.

دقیقه 45: روی اشتباه مدافعین پدیده و توپ ربایی شهباززاده، این بازیکن در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت که ضربه زمینی اش به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت

 

بدین ترتیب سپاهات پس از مدت ها تعقیب پدیده در کورس صدر جدول با پیروزی در حساس ترین بازی هفته هم امتیاز با پدیده 29 امتیازی و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شد تا در موقعیتی خوب برای کسب قهرمانی نیم فصل قرار بگیرد. 

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

1004

نظرات کاربران
سپــاهان
پدیده شانس اورد که سپــاهان بهترین بازیکن خط حمله و خط دفاعشو به همراه نداشت.. ضمن اینکه به نظر می رسه حداقل یک پنالتی هم برای طلایی پوشان گرفته نشد.. امـــا و با تمام این اوصاف پدیده تیم خوب و قابل احترامی است.. امیدوارم موفق باشند..
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱:۵۱
پاسخ
3
9
غــرش طــوفــان زرد
بی صبرانه منتظر مسابقه با ســرخ هــای پایتخت هستیم..
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶:۴۵
پاسخ
1
6
مشهدی
گل پدیده که آفساید نبود . تلویزیون دقیقا هنگام ضربه بازیکن پدیده صحنه رو نگه داشت که دو بازیکن روی یک خط بودن. ولی انصافا تشخیصش سخت بود . نمیخام باخت پدیده رو توجیه کنم . اشتباهات داوری برای همه تیمها هست . گاهی به سود و گاهی به ضرر . به شخصه طرفدار تیم شهرمم . پدیده . سپاهانو از آبی و قرمز بیشتر دوست دارم . دوست دارم سپاهان یا پدیده قهرمان بشن . در کل اینجور بازیها هر تیمی از موقعیتاش بهتر استفاده کنه بازی رو میبره . پس سپاهانیها مبارکتون باشه .عشق است سپاهان البته بعد از پدیده
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲:۵۵
پاسخ
15
36
مسعود
دمت گرم داداش با خوندن مطلبت کلی کیف کردم منم دوست دارم سپاهان قهرمان بشه ولی اگر نشد حتما پدیده قهرمان بشه
۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴:۰۲
5
20
مسعود
اگر بخوایم منصفانه قضاوت کنیم بایدبگم دو تیم در یک سطح بودن و اگر بخوایم مو رو ااز ماست بکشیم سپاهان با اختلاف خیلی کمی بهتر بود زمانی که بازی 1 بر صفر شد خوب معلومه سپاهن هدفش حفظ گلش بود و پدیده میخواست جبران کنه پس حمله میکرد در زمان صفر صفر میشه دقیقل گفت کی بهتره چون انگیزه ها یکی بود ولی بعد از گل هر تیمی هدفی جدا داشت در هر صورت امیدوارم اگر سپاهن قهرمان نشه پدیده قهرمان بشه چون انصافا فوقالعادس این تیم پدیده دوست داشتنی
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۳۳
پاسخ
21
60
علی رضا
بابت برد و صدرنشینی تیم محبوبم سپاهان تبریک می گم و به تیم خوب پدیده هم خدا قوت می گم که با وجود این همه مشکل، بازی جاندار و جوانمردانه ای بازی می کند..
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۵۲
پاسخ
22
56
فقط زرد طلایی
خطاب به من بی پیروزی زیستن نتوانم : خنده داره یه طرفدار تیم پیروزی در مورد شانس حرف بزنه ! شانس اون گل به خودی دروازه بان پیکان بود ، شانس اون گل به اشتباه مردود شده ی تراکتور و حاج صفی بود ، شانس اون گل دقیقه 94 ماشین سازی بود که تیم حریف سرتر از شما بود . شانس اون گل شانسی همتی دقیقه 93 به سپیدرود بود . بازم بگم شانس چیه ؟ بد شانسی تیرکی بود که شهباززاده زد ، بد شانسی پنالتی روی شهباززاده بود که داور نگرفت . از بازی های دیگر و بدشانسی های سپاهان فاکتور گرفتم . لقب شانسپولیس را بی خود بهتون ندادن که ، هر چقدرم هیچی نباشید ولی شانس و داوری و وزارت ورزش را تا دارید غم ندارید ! کسی که درک درست داشته باشه میدونه فوتبال بازی عدالت نیست ، طرفدار سپاهان با علم بر این موضوع نظر میده . ادمین خسته نباشی ، بی طرفی میدونم و منتشر میشه
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۶:۴۵
پاسخ
32
78
علیرضا م.
واقعا مگه میشه پرسپولیسیا اینقدر با دوتا برد کاملا شانسی جوگیر بشن؟؟؟ البته می بینم که میشه
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵:۴۵
6
20
فقط زرد طلایی
خطاب به میثم : یادم نبود با گل حاج صفی از تراکتور در آزادی برده بودید ولی داور گلتون را به ناحق آفساید اعلام کرد !!! اصفهان که باختید گز و پولکی اصفهانی بخورید که باختتون را یادتون بره
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۱۰
15
47
میثم
تو همون اصفهان میبریمتون تا روتون کم شه،وای بحالتون نیم فصل دوم
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳:۴۱
55
25
مسعود
دوستان پرسپولیسی بهتره بی انصاف نباشیم گل مهرداد محمدی شانسی بود؟ به نظر من در حد لالیگا بود گل از پشت محوطه جریمه اونم با استپ سینه کجاش شانسیه
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۵۶
پاسخ
10
84
محمدرضا
به امید قهرمانی سپاهان
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۵۶
25
62
FMsep
قربانی بعدی بیاد جلو.بی صبرانه منتظر پرسپولیسیم توی گودال مرگ نقش جهان. امروزم نتیجه عادلانه 6 2 به نفع سپاهان بود اما حیف که موقعیت هامون گل نشد و پنالتیمونم گرفته نشد. با شکست پرسپولیس طرفداراشون میتونن با استقلال بر سر شکست با سپاهان کری بخونن مثلا " استقلالیه : ما فقط یه دونه خوردیم چند تا نخوردیم . پرسپولیسیه : درسته ما 4 تا خوردیم اما تیممون اتوبوسی بازی نکرد." خخخخخخخخخخخخ. به مشهدیای عزیزم بابت تیم خوبی که دارن تبریک میگم.
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۳۵
پاسخ
38
68
فرهاد
انصافا" این بازی باید مساوی میشد ، پدیده امسال به معنی واقعی "پدیده" است ، در نیمه دوم ، بازی پدیده یک سروگردن از فوتبال آسیا بالاتر و در کلاس جهانی بود ، کمک داور سمت نیمکت سپاهان با رفتارهای قلعه نوعی تمرکزش از بین رفته بود و گلشون رو به خطا آفساید گرفت تا سرنوشت بازی به تساوی نکشه .
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷:۴۸
پاسخ
57
40
محمدرضا
شما یه دفعه بازی رو ببینید بازیکن پدیده کاملا تو افسایده
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۲۹
17
37
فقط زرد طلایی
سپاهان عزیزم ، تیم پدیده و داوری و وزارت ورزش را یکجا برد . پنالتی صد درصد روی شهباززاده گرفته نشد و جالب تر 5 دقیقه وقت اضافه ای بود که داور گرفت . مثل اینکه زمان گرفته نشده در بازی با ماشین سازی را میخواستن اینجا تلافی کنن ! سپاهان اومد به صدر ، به کوری چشم بدخواهانش و بدون احتساب امتیازاتی که با ناداوری کسر شد .
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۲۷
پاسخ
37
65
علیرضا م.
خطاب به اون پرسپولیسی که تیمش با تمام قوا و با هماهنگی کامل، هفته اول تیم جوون و جانیافتاده ی پدیده رو به سختی و البته با اشتباه واضح داور در عدم اخراج علیپور در همان ابتدای بازی برد و خب قابل درکه که نتونه این برد رو هضم کنه عرض می کنم که برای شما هم برنامه داریم، به زودی می بینمتون و این بادی رو که با دوتا برد شانسی و کلی حمایت براتون درست کردن می خوابونیم. شما تیمی هستین که با اولین برخورد با یه تیم شرق آسیا بازم باختید، اما ما تیمی هستیم که با بردن شرق آسیایی ها فینال لیگ قهرمانان رو دیدیم... میرسیم به هم
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۱۹
7
17
حامد
تیرک و گل رو پا و ده ها موقعیت شانسی هستند . بعد گل روی سانتر دقیقه 93 حتما تاکتیکه ؟ منطق پرسپولیسی
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۰۱
14
47
من بی پرسپولیس زیستن نتوانم
امیدوارم برنامه نود گل پدیده رو که به ناحق آفساید اعلام شد رو بخوبی نشون بده و همچنین تعداد پاسهایی که دو تیم دادن رو منتشر بکنه تا متوجه بشی سپاهان یک تیم معمولیه که با خوش شانسی و داوری به اینجا رسیده خودم یک پرسپولیسیه ۶ اتیشه هستم ولی اعتراف میکنم که در حال حاضر پدیده با اختلاف بهترین تیم ایرانه البته بهترین نتیجه برای پرسپولیس همین باخت پدیده بود که خوشبختانه بدست اومد پدیده جا بمونه خیلی بهتره چون این سپاهان نمیتونه رقیب ما باشه اونهم با بازیکنان گمنام
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۵۰
64
29
سپاهان زلزله
ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱:۳۳
پاسخ
33
69
alireza
بازی های بزرگ رو پدیده راحت می بازه یا نمی تونه ببره بازی با پرسپولیس - تراکتور - سپاهان و حالا احتمال زیاد استقلال رو هم نمی تونه ببره علتش مشخص نیست.
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۵۰
پاسخ
21
35
ali
دوست عزیز بازی با پرسپولیس اولین بازی لیگ بود و هنوز پدیده جون نگرفته بود با تراکتور هم مساوی کردیم و امروز هم دیدیم که واقعا حق پدیده باخت نبود و در تمام بازیهاش با اختلاف سرتر از حریفاش بازی کرده بازی با استقلال هم قطعا میبریم.ما ادعا نداریم فقط امیدواریم به امید خدا امسال برای اولین بار جام قهرمانی به مشهد بیاد که انصافا این تیم لیاقت قهرمانی رو داره.سپاهان وتراکتورهم بین تیمهای دیگه بهتر و فنی تروزیباتر بازی میکنن که انشاا... بازم پدیده قهرمان شه.
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷:۰۹
19
26
ali
یک گل شانسی باعث شد پدیده راحت بازی ببازه تیم پدیده حداقل سه بازیکن خوب نیاز داره یک دروازبان خوب و باهوش یک دفاع چپ به جای ناصحی و یک مهاجم سرعتی.
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۲۴
پاسخ
57
20
زانیار
گل پدیده درست بود
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۴۹
پاسخ
68
34
طوفان زرد
آره 2متر تو آفساید بود از نظر شما درسته مشخصه چقدر از فوتبال میدونی. داور دوباره یه آفساید الکی. گرفت و یه پنالتی که به یه بچه ده ساله هم میتونه تشخیص را به ضرر سپاهان نگرفت. نیمه اول باید بازی 3_0 میشد.
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸:۲۴
19
45
فرهاد
رفتار و منش و حرکات دو سرمربی پدیده و سپاهان رو کنار زمین بازی با هم مقایسه کنین! چه نتیجه ای میگیرین ؟ جز وقار ، متانت و وزانت در عکس العمل های گلمحمدی جنتلمن نمیشه دید ، احسنت به این مربی اخلاقمدار فوتبال ایران .
۰۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۱۸