سیدبندی جام جهانی بر اساس آخرین رده بندی فیفا؛ تمام احتمالات ممکن

سیدبندی جام جهانی بر اساس آخرین رده بندی فیفا؛ تمام احتمالات ممکن

62929
16:58
24 مهر 1396
فیفا آخرین رده بندی تیم های ملی را امروز منتشر کرد، و طی آن به بررسی سید بندی احتمالی جام جهانی می پردازیم.

وبسایت رسمی برنامه نود - فیفا آخرین رده بندی تیم های ملی را امروز منتشر کرد، و طی آن به بررسی سید بندی احتمالی جام جهانی می پردازیم.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از آنجایی که طبق قانون جدید، سید بندی برای قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی بر اساس آخرین رتبه تیم ها در رده بندی فیفا (ماه اکتبر) مشخص می شود، با توجه به آخرین تغییرات جدول رده بندی، سید بندی احتمالی را بررسی می کنیم.

سید 1: روسیه (میزبان)، آلمان (1)، برزیل (2)، پرتغال (3)، آرژانتین (4)، بلژیک (5)، لهستان (6)، فرانسه (7)

سید 2: اسپانیا (8)، پرو (10 - حضور در پلی آف)، سوئیس (11 - حضور در پلی آف)، انگلیس (12)، کلمبیا (13)، ایتالیا (15 - حضور در پلی آف)، مکزیک (16)، اروگوئه (17)

سید 3: کرواسی (18 - حضور در پلی آف)، دانمارک (19 - حضور در پلی آف)، ایسلند (21)، کاستاریکا (22)، ایرلند شمالی (23 - حضور در پلی آف)، سوئد (25 - حضور در پلی آف)، ایرلند (26 - حضور در پلی آف)، مصر (30)، ایران (34)

سید 4: صربستان (38)، نیجریه (41)، استرالیا (43 - حضور در پلی آف)، ژاپن (44)، یونان (47 - حضور در پلی آف)، پاناما (49)، کره جنوبی (62)، عربستان (63)، هندوراس (69 - حضور در پلی آف)، نیوزیلند (122 - حضور در پلی آف)

تاکنون صعود 23 تیم به جام جهانی مسجل شده و از 9 تیم باقی مانده، 4 سهمیه مربوط به قاره اروپا است و 3 تیم دیگر از قاره آفریقا اضافه خواهند شد و از دیدار پلی آف میان تیم های هندوراس و استرالیا و همچنین پرو و نیوزیلند نیز دو تیم به جام جهانی صعود می کنند تا پرونده تیم های صعود کرده و سپس سید بندی رقابت ها به طور کامل بسته شود.

قاره آفریقا:

با توجه به اینکه یک بازی تا پایان بازی های مرحله مقدماتی در قاره آفریقا باقی مانده است، تکلیف 3 تیم پایانی صعود کننده از این قاره، در پایان بازی های آخر مشخص خواهد شد. از گروه A، تیم های تونس (28) و کنگو (94) شانس صعود دارند. از گروه C تیم های مراکش (48) و ساحل عاج (61) شانس صعود دارند و از گروه D تیم های سنگال (32)، بورکینافاسو (55) و کیپ ورده (64) شانس صعود خواهند داشت. لازم به ذکر است که تنها یک تیم از هر گروه صعود می کند.

با توجه به این رده بندی و در صورت حذف 4 تیم اروپایی که در سید های دو، سه و چهار هستند، تیم ملی ایران همچنان از شانس خوبی برای قرار گرفتن در سید 3 رقابت ها برخوردار است؛ البته صعود احتمالی تیم هایی مثل تونس و سنگال از قاره آفریقا نیز روی این سید بندی تأثیر گذار خواهد بود.

1771

نظرات کاربران
پرهام
بچه ها یه سوال فرق اینکه ایران سید سه باشه یا چهار چیه؟؟
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۴:۱۹
پاسخ
2
4
محمد
کاشکی ایران با روسیه پرو پاناما همگروه بشه
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳:۳۳
پاسخ
0
6
ایمان
قطعا تو سید سه قرار میگیریم... چون هفت تیم از هشت تیم اروپایی که تو مرحله پلی آف هستن تو سید دو و سه هستن... به فرض مثال در شرایط مینیمم(کمینه)سه تیم از این هفتا حذف بشن. از قاره افریقا هم تو شرایط ماگزیمم(بیشینه)2تیم تونس و سنگال بیان بالا و برن بالاتر از ایران. بازهم جایگاه تیم ایران در سید سه خواهد بود. اون کمینه و بیشینه هم فارسی را پاس داشتم!!! ادمین خسته نباشی...
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۳:۲۱
پاسخ
0
16
سعید
خدا کنه با تیم های قوی هم گروه بشیم تا حداقل حذف شدیم بگیم با چه تیمهایی بازی داشتیم
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴:۰۴
پاسخ
3
15
حامد نقدی
امیدوارم بهترین فوتبالیست تاریخ (مسی) معتبرترین جام فوتبال (جام جهانی) رو هم ببره
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰:۲۷
پاسخ
18
20
احمد
بهترین گروه روسیه پرو ایران پاناما یا لهستان مکزیک ایران (مراکش.ساحل عاج) اینجوری بشه حرف نداره
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹:۳۰
پاسخ
3
10
بلاژویچ
لهستان سوئیس ایران پاناما یعنی میشه؟
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲:۲۳
پاسخ
4
29
خلیج پارس
فقط اینکه اسامی تیم ها دهن پرکن نباشه کافی نیست. سوییس و لهستان قوی اند. واقع بین باشیم. اتفاقا این گروه واسه ما سخته.
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۲:۱۲
0
21
حنیف
سید ایران قطعی و نهایی است حتی اگر تونس و سنگال هم صعود کنند (که به احتمال ۹۹ درصد صعود می‌کنند). معیار سیدبندی همین رده‌بندی تازه منتشر شده است و تحت هر شرایطی حداقل ۸ تیم صعود کرده پایین‌تر از رنکینگ ایران هستند.
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲:۵۹
پاسخ
0
20
زمانی
برزیل .اسپانیا.ایران.صربستان....چه گروهی بشه این....ماکه نمیرم دور دوم حداقل بااینا بازی میکنیم....البته باروسیه هم افتتاحیه بیوفتیم خیلی عالی میشه..
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷:۱۵
پاسخ
5
24
کارشناس
با توجه به صعود قطعی یک تیم از یین مراکش و ساح عاج در هر صورت ۸ تا تیم سید۴ تکلیفش معلومه صربستان (۳۸)، نیجریه (۴۱)، استرالیا (۴۳ - حضور در پلی آف) یا هندوراس(۶۹ - حضور در پلی آف)، ژاپن (۴۴)، پاناما (۴۹)، کره جنوبی (۶۲)، عربستان (۶۳) البته در صورت صعود تیم هایی مثل یونان و ... ما نمیریم سید ۲ بلکه کرواسی و دانمارک میرن
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۳:۳۲
پاسخ
1
17
سنندجي
روسيه زنگ تفريح است .همون مرحله ي مقدماتي حذف ميشه .حضور اسپانيا در سيد 2بيشتر شبيه دروغ سيزده است .تيمهاي آسيايي همگي سيد 4 هستن .اينها همه گمانه زني است .
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲:۰۷
پاسخ
17
8
رئالی
اگه تونس و سنگال صعود کنه و اروپایی های سید دو حذف نشن ما میریم همون سید چهار!!
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۱:۱۶
پاسخ
16
6
عرفان
با توجه به همگروهی ساحل عاج و مراکش که هر دو پایین تر از ایران هستن و بازی استرالیا و هندوراس که این دو نیز پایین تر از ایران اند و شش تیم پایین تر از ایران که صعودشون قطعی شده ایران صد در صد در سید ۳ قرار میگیره لطفا چاپ کنید
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵:۰۴
پاسخ
2
28
Hala Madrid
اصلا معلوم نیست رده بندی فیفا بر چه اساسی هست. من نمیدونم چطوری ایران یهو ۹ پله سقوط کرد؟ یا لهستان رو چه حسابی اونقدر بالاست؟ از همه عجیب تر جایگاه پرو هستش که به زور خودشو به پلی آف رسونده ولی جایگاه ۱۰ رو دادن بهش!
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۹:۵۵
پاسخ
1
47
ناصر
امیدوارم مث دوره های قبلی نباشه که خوب بازی کنیم ولی یک امتیاز بیشتر نتونیم بگیریم بازی خوب با نتیجه ی خوب امیدوارم مث بازی آرژانتین نشه که باخته بودیم همه ریخته بودن تو خیابون ایشالا که نتایج آبرومندانه ای بگیریم ادمین تشکر.
۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸:۵۰