شارژ مالی استقلال و پرسپولیس توسط فیفا

شارژ مالی استقلال و پرسپولیس توسط فیفا

20675
14:00
18 مهر 1397
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند تا بخشی از مشکلات ارزی‌شان حل شود.

وبسایت رسمی برنامه نود - دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌توانند امیدوار باشند تا بخشی از مشکلات ارزی‌شان حل شود.

به گزارش وب سایت نود، فیفا در نظر دارد به زودی پاداش باشگاه‌هایی که در جام‌جهانی 2018 روسیه نماینده داشتند را پرداخت کند و چند باشگاه‌ ایرانی می‌توانند امیدوار باشند تا مشکلی ارزی‌شان برطرف شود. مخصوصا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که برای پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی خود با مشکل ارزی مواجه هستند.

سایت فدراسیون فوتبال قبل از آغاز جام‌جهانی سهم هر بازیکن بابت روز‌هایی که در جام‌جهانی حضور داشته روزی 8 هزار و 520 دلار اعلام کرد. با این تفاسیر و با توجه به اینکه تیم ملی فقط در مرحله گروهی این مسابقات حضور داشت، سهم هر بازیکن 130 هزار دلار است که البته این پول به باشگاهش تعلق خواهد گرفت. چه بسا بازیکنانی که تا دو سال قبل از جام‌جهانی در بیش از یک باشگاه عضویت داشته‌اند رقم نامبرده بین این باشگاه‌ها بر اساس مدت حضور نماینده‌شان در جام‌جهانی، تقسیم خواهد شد.

باشگاه استقلال با داشتن 4 نماینده در تیم ملی بیشترین سود را خواهد برد. در واقع 520 هزار دلار سهم این باشگاه بابت حضور روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام‌جهانی روسیه خواهد بود. پرسپولیس هم سود نسبتا خوبی می‌برد از این جهت که غیر از علیرضا بیرانوند و وحید امیری، مهدی طارمی هم به نوعی بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آمد. این بازیکن چند ماه مانده به جام‌جهانی راهی الغرافه شد و در توافقش با باشگاه پرسپولیس شرط کرده که کل سهم پاداش حضورش در جام‌جهانی به پرسپولیس برسد. همچنین رامین رضاییان نیز حداقل یک سال قبل از جام‌جهانی در عضویت باشگاه پرسپولیس بود و حداقل نیمی از پاداش وی هم به این باشگاه خواهد رسید.

باشگاه‌های پدیده، ذوب‌آهن و سایپا هم هر کدام یک نماینده در جام‌جهانی داشتند که سهم این باشگاه‌ها هم 130 هزار دلار خواهد بود.

 

2051

نظرات کاربران
اصالتت دسته سه ای باشه و با امتیاز شاهین بیای بالا
چیزی حدود شش میلیارد گیر باشگاه استقلال میاد. البته اگه بازم مدیریا نالایق نخوان پول هارو حیف و میل کنند. ای کاش دوباره مدیرای فوتبالی برگردن تا بازم شاهد تیم داریه باکیفیت باشیم. واقعا جای مدیرایی امثال فتح الله زاده تو تیم خالیه
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵:۵۵
پاسخ
103
32
پرسپولیسفن
حالا بازم بگید طارمی و رضاییان بد بودند!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱:۲۰
پاسخ
122
25
رضا
بد بودن! اینم زره ای از بد بودنشون جبران نمیکنه!!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۱۶
2
50
پسر آبی
خدایی در مورد طارمی مطمئنی؟؟؟؟ منه استقلالی می سوزم که اگر اون بلاها سر پرسپولیس نمی اومد الان تو آسیا اینقدر دست و بال پرسپولیس بسته نبود.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۰۸
5
55
رائول
محمدرضا خان زاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱:۱۹
پاسخ
11
76
عشقممم نیمار
مگ تینک ..فیفا ب استقلال کمک منه..‌‌ بیت المال داخلی ک کلا ماله شیش_پولیس شده ..لااقل کمک‌های فیفا ب داد استقلال برسه :-P خوشبحال شیش_پولیس..‌ هم‌ از داخل ..پول بهشون سرازیر میشه و هم‌از فیفا و ای اف سی.... :-P دستمزد برانکو‌هم‌ک با تلاش فراوان‌داره فراهم میشه ک یه وقت برانکو‌فرار نکنه :-P اما درعجبم ک بعضیا ک گفتن ما ۷میلیارد ب تیام‌نمیدیم...ب الحاجی گرو‌..دوبرابرشه (طبق گفته خودش ) دادن.‌‌ و‌این ثابت میکنه ک حامیای خاص شیش_پولیس..ب سدت از تیام میترسیدندک هرکاری کردن تا فراریش بدن و‌۷میلیارد .بهونه بود :-P حالا از مسئولین استقلال میخام‌ ک‌ با پولی ک فراره فیفا ب استقلال بده رو ..نیم فصل بذارید برای باز گردوندنه تیام و‌جپارف :-P البته اگ بعضیا بذارن :-\
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰:۵۲
پاسخ
214
27
مهدی
نمیدونم چرا نظرات این بابا رو که میخونم دریا زده میشم عاشق قسمت شیش پولیسشم :)
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸:۳۴
5
76
Milad
شما بسوزخخخخخخخخخ