شاه‌محمدی: کالدرون بازیکنان را زمین‌گیر کرده/ پرسپولیس در خط حمله ایراد دارد

شاه‌محمدی: کالدرون بازیکنان را زمین‌گیر کرده/ پرسپولیس در خط حمله ایراد دارد

8418
01:42
13 مهر 1398
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به سومین شکست این تیم در شش بازی اخیر لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، جمشید شاه‌محمدی در خصوص شکست تیم پرسپولیس مقابل شهرخودرو گفت:‌ به نظر من بازی از سوی هر دو تیم با سرعت خوبی انجام شد و موقعیت‌هایی هم به دست آمد اما بازیکنان پرسپولیس از این موقعیت‌ها استفاده نکردند. پرسپولیس در خط حمله ایراد دارد و بازیکنان در زمان حمله به خط جلو اضافه نمی‌شوند. همین مسئله باعث می‌شود که بازیکنان  پرسپولیس در خلق موقعیت عملکرد خوبی نداشته باشند و در ادامه کار دچار مشکل می‌شوند. هافبک‌های پرسپولیس پا به توپ نیستند و شاید فقط مهدی ترابی با توپ حرکت کند. وحید امیری کیفیت گذشته را ندارد و شاید نظر سرمربی تیم این است که از آنها استفاده کند اما نظر من متفاوت است. چرا که پرسپولیس تیمی است که در سابقه‌اش همیشه فوتبال هجومی وجود داشته اما می‌بینیم که این تیم دچار مشکلات زیادی است. دفاع‌های کنار باید در زمان حمله اضافه شوند اما مدافعان پرسپولیس این کارها را نمی‌کنند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در خط حمله کم‌خطر است، اظهار داشت: بازیکنان که عوض نشدند و همان بازیکنان سال قبل هستند اما شاید نظرات کالدرون آنها را زمین‌گیر کرده است. برانکو به بازیکنان فضای بیشتری می‌داد اما کالدرون چنین نظری ندارد و به نظر می‌رسد برخلاف برانکو اجازه حرکت زیاد به بازیکنان نمی‌دهد هرچند که آرژانتینی‌ها همیشه دنبال فوتبال هجومی بودند و این مسائل عجیب است. از طرف دیگر علی علیپور بسیار بد عمل کرده و آن انتظاری که از او می‌رود را برآورده نکرده است. علیپور سال گذشته 80 بود اما امسال نمره او 15 است و یک مهاجم نباید اینطور عمل کند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات کالدرون درباره سیدجلال حسینی در نشست خبری با بازی شهرخودرو گفت: سیدجلال بازیکن بزرگی است و خودش می‌تواند بگوید که می‌تواند بازی کند یا نه. در پرسپولیس هواداران تصمیم می‌گیرند که چه بازیکنی به زمین برود و همه هم سیدجلال را دوست دارند. هرچند که شاید سیدجلال حسینی هم در ترکیب پرسپولیس بود همین اتفاقات رخ می‌داد و همه این نتایج بد را به گردن او می‌انداختند. به نظر من خط دفاعی پرسپولیس بد نبوده و اگر گلی هم دریافت شده به دلیل اشتباهات فردی برخی از بازیکنان بوده است. به طول مثال در بازی با تراکتور گلی که خوردیم به دلیل اشتباه بیرانوند بود. اما من خودم به سیدجلال حسینی اعتقاد دارم. 

شاه‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس به سه رقیب مستقیمش باخته و به آنها امتیاز داده است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم با آمدن انصاری‌فرد وضعیت پرسپولیس بهتر شود. اما این را هم باید قبول کرد که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه هزار برابری بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم پرسپولیس آینده خوبی دارد و نباید مثل کشورهای عربی خیلی زود تصمیم بگیریم. همین بازیکنان بودند که پرسپولیس را در سال‌های قبل موفق کردند. به هر حال مربی در زمین کاره‌ای نیست و یک مربی فقط تا کنار زمین می‌تواند بازیکنان را هدایت کند اما متأسفانه بازیکنان ما حرفه‌ای نیستند. بازیکنانی مثل بشار رسن و وحید امیری ضعیف هستند اما بازی شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی را دوست دارم و آنها عملکرد خوبی دارند.

20441

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
پرسپولیس هنوز به سید جلال و شجاع احتیاج داره و جای خالیشون حس میشه.پرسپولیس بدون صخره و گلادیاتور مثل شیر بی دندان هست
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۱۷
پاسخ
5
14
حاج اکبر
از سال ۱۳۴۷ پرسپولیسی هستم ولی بازی این پیشکسوت رو بیاد ندارم. الآن فقط‌ حمایت از تیم!!!!!
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۰۵
پاسخ
25
4
Majid تاجی
امسال جعلولیس شانس بیاره و وزارت فقط کمی کمکش کنه شاید سهمیه بگیره. جای سیدجلال خالیه که مصاحبه کنه و از دشمنان پرسپولیس در سطوح مختلف داخلی و بین المللی بگه
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۴۴
پاسخ
6
23
مهدی سرخ جامه
این چند نفری که اسم خودشونو گذاشتن هوادار و می گن برانکو باید برگرده چیزی از فوتبال می دونن؟ برانکو که هیچی گواردیولا هم بیارن الان هرگز نمی تونه نتیجه بگیره. چطور اول فصل همه هم قسم شدن که از کالدرون حتا با وجود نتیجه نگرفتن حمایت کنن اما الان با دوتا باخت هوای برانکو زد به سرشون؟ تیم دوران بدنسازیش اونطور که باید مثل برانکو فشار وحشتناک نیورده و بدنها هنوز آماده نیت این چه ربطی به کالدرون داره؟ این تیم یک بدنساز قهار می خواد و یه آنالیزور بسیار حرفه ای و چون پول نداشتیم مهاجم تراز اول جذب کنیم متاسفانه مشکل گل زدن داریم اینها هیچکدوم به کالدرون بر نمی گرده چون باشگاه در توانش نبوده که این نیازها رو مرتفع کنه. الان فقط باید از داشته ها حمایت کنیم. مطمئن باشید سید جلال که برگرده خیییلی از مسائل تیم برطرف میشه حتا با همین مهاجمان هم ما می تونیم تیم بهتری باشیم چون خیالمون از دفاع و مدیریت داخل زمین راحت میشه. ببریم یا ببازیم باید حمایت کنیم بازی تیم مقابل شهر خودرو عالی بود فرصت بدین درست میشه از یه تیم خسته چقدر انتظار دارین آخه؟...
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۴۵
پاسخ
2
19
برازجانی پرسپولیس
# مهاجم
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۰۶
پاسخ
1
8
پرسپولیس سرورته
با همه احترامی که برات قائلم جمشید خان ولی اصلا حرفاتو قبول ندارم.حتی یک درصد.بابا خودمون چشم داریم بازی تیم و تک تک بازیکنا رو داریم میبینیم.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۵۷
پاسخ
1
12
پارسا
برانکو بازیکنارو خوب میشناخت.وسیاست خوبی داشت
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۳۳
پاسخ
2
5
کیک اند راش!!!
حرفاتون کاملا درسته و قبول دارم، ولی مگه تو این سه سال قبل هافبک‌های پرسپولیس پا به توپ بودن؟؟ مگه به خط حمله اضافه میشدن؟ کلا دروازه‌بان یا دفاع میکشید مستقیم برای دو نفری که تو خط حمله بودن... گل منشا به دوحیل، پنالتی علیپور تو دربی رفت پارسال، پنالتی علیپور تو بازی رفت با السد و ... رو یادتون بیاد؛ کلا پرسپولیس بدون هافبک حمله میکنه و روند انتقال توپ از دفاع به حمله رو دور میزنه و از هافبک‌هاش استفاده نمیکنه...
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹:۴۲
پاسخ
40
32
رضا
در پرسپولیس هواداران تصمیم می گیرند چه کسی بازی کند؟؟؟؟؟؟؟جلل خالق!!!!!!!!ایشون حرف نمیزد سنگینتر بود
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶:۴۶
پاسخ
25
61
اول خدا بعد داور
حقیقت تلخ است
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱:۱۹
9
2
مهدی
اوج خلاقیت > نبوغ> دید میدانی > و در یک کلام اشراف کامل کالدرون در دقیقه ۸۹ بود> آنجا که برگ برنده خود را رو کرد و برای برد ؛ نعمتی را بیرون کشید و جناب ماهینی را وارد زمین کرد و بدین ترتیب مربی تیم حریف را آچمز نمود ؛؛ باشد که دیگر همکاران بیاموزند و در آخرین کلاسهای آموزشی فیفا و یوفا مورد استفاده قرار بگیرد :-(((((((
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴:۳۳
پاسخ
17
61
علی666
اقا وخانم هوادار خودت به خواب نزن وفازحمایت برندار این تیم با این مربی به جایی نمیرسه تا دیرنشده برانکو باید برگرده.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰:۴۶
پاسخ
46
34
کیان
برانکو باید برگرده/ برانکو باید برگرده کالدرون داره بیراهه میره و مسیر هموار قهرمانی را گم میکنه.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰:۳۴
پاسخ
38
39
دکتر
هرچی فرانکو بگه خخخخ
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۲۱
7
3
پرسپولیس من
شاید پرسپولیس از استقلال بهتر باشه ولی مطمئنا کالدرون از استراماچونی ضعیف تره. اگه کالدرون هم مثل استراماچونی مدافعان پر اشتباه و دروازه بان ترسو و تبریزی گل نزنو داشت میخواست چیکار کنه. بازیکنان استقلال اینقدر استرس دارن که کلا گیج میزنن و حتی پنالتی هم نمیتونن گل کنن. با این همه استراماچونی بد نبوده. کالدرون اگه دووم آورده بخاطر شجاع و بیرانوند و روحیه قوی بازیکناش بوده که اونم برانکو ایجاد کرده. بخوایم بگیم خود کالدرون چیکار کرده عملا هیچ کاری نکرده.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹:۴۷
پاسخ
17
49
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
مشکل از تیم خودمونه باید رفع بشه پرسپولیس مهاجم میخاد نه تقصیره وزیر نه داور نه زمین نه زمان قابل توجه سه تیمه ژاپنی
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳:۵۷
پاسخ
32
36
بهمن
هم پرسپولیسیا و هم استقلالیا ترس دارن از سرمربی تیمشون انتقاد کنن جفتشون هم افتضاح بازی میکنن و به خاطر خرج های میلیاردی و جو سازی رسانه ای انتقاد نمیکنن. فوتبال زیبا رو فعلا فقط سپاهان بازی میکنه
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰:۳۹
پاسخ
52
17
همه درمقابل قانون برابرند(البته پرسپولیس کمی برابرتره)
اصلابازی های استقلال رودیدی؟
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸:۴۴
3
3