شاگردان برانکو در آستانه حذف قرار گرفتند/برتری پرگل الهلال با هت‌تریک گومیس

شاگردان برانکو در آستانه حذف قرار گرفتند/برتری پرگل الهلال با هت‌تریک گومیس

16771
23:10
15 مرداد 1398
دیدار رفت شاگردان برانکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین خانگی مقابل الهلال خاتمه یافت.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار رفت از ساعت 21 و10 دقیقه الاهلی عربستان میزبان الهلال عربستان بود.

دیدار حساس دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود الهلال عربستان خاتمه یافت تا شاگردان برانکو در بازی برگشت که به عنوان میهمان به مصاف الهلال خواهند  رفت از امید کم برای صعود برخوردار باشند.

گومیس در دقایق 15، 48 و 65 و الحفیظ 82 برای الهلال گلزنی کردند و سوما 6 و جانینی 39 گل‌های الاهلی را به ثمر رساندند.

هدایت الاهلی را سر مربی اسبق پرسپولیس برانکو بر عهده دارد و با این شکست در آستانه حذف قرار گرفتند.

دیدار برگشت  سه‌شنبه هفته بعد به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد.

4416

نظرات کاربران
سعید سعیدی
همونجوری که کیروش با کلمبیا گند زد و حذف شد، برانکو هم زمان میبره تا با تیم هماهنگ بشه و الان نمیشه قضاوت کرد.باید دو ماه فرصت بهش بدن تا تیم رو هماهنگ با سیستم جدید کنه.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۴۱
پاسخ
231
134
میثم
با احترام به گذشته پرافتخار که برامون رقم زد الان فقط پرسپولیس و کالدرون مهم هستند و باید حمایتی و که از باشگاه در زمان برانکو داشتیم این فصل ده برابر برا پرسپول یس بذاریم بدون غرض ورزی و غر زدن و ایرادهای الکی.... زنده باد پرسپولیس آریایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۵:۴۰
پاسخ
105
421
پرسپولیس
اگه گومیس نبود راحت میباخت الهلال واقعا تیم برانکو حقش این باخت نبود دفاعاش,ضعیف بودن فقط
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۵۸
پاسخ
255
78
توردوفرانس معتبرتراست یا باشگاه بولینگ?
آقای برانکو پروفسور هر چی تو بگی...خخخخخخ
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۰۸
پاسخ
256
192
Yar
جالبه، اونقدر که طرفدارای استقلال پیگیر نتایج برانکو هستن، هوادارای پرسپولیس نیستن عجب آدمایی هستیما
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۵۶
پاسخ
150
323
Yas
بازی بدون علی بیرو، سید جلال، احمدنور و ...+ لشکر هواداران ایرانی خوش بگذره آقای ایوانکوویچ.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۴۸
پاسخ
74
345
sajjad
اگه نگاهی به سابقه برانکو از زمان شروع کارش تو پرسپولیس تا پایان کارش بندازید،متوجه میشیدکه دارید زود قضاوت میکنید. فعلا نمیشه نظرقطعی داد
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۴۴
پاسخ
113
186
peyman
هرچی برانکو بگه!!!!
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۱۷
پاسخ
105
135
ح
برانکو یه چیز نمیدونه اونم اینکه تو ایران واسه تیمی مربی گری کرده که از هر لحاظ تیم اول ایران بوده ولی تو عربستان واسه تیمی مربی گری میکنی ک اول نیست نه تو بازیکن نه پول و همیشه الهلال و التحاد سر ترن . دوما عربا وقتی پول میدن نتیجه میخان همین برانکو هر چیم تو پرسپولیس بود بازم همه میگفتن حرف برانکو ولی اونجا نتیچه نگیره به یه فصل بیشتر نگهش نمیدارن میندازنش بیرون
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۱۸
پاسخ
78
240
محمد پرسپولیسی
حرفهای متعصبانه نزنید برانکو خیلی مربی خوب و بادانشیه.هنوز مونده تا رو این تیم کار کنه و نقاط ضعف و قوت رو بشناسه.با دو ماه و 3 ماه نمیشه در مورد عملکردش نظر داد. به نظرم ضعف امشب الاهلی مدافعانش بودن که اشتباهات بچه گانه ای کردن.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۰۹
پاسخ
178
111
amirr
اونجا هم پرفسوره؟؟؟؟؟
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵:۴۸
پاسخ
81
181
علیرضا م.
برانکوجان اونجا هم ترک عادت نکرده و توی یه بازی،‌یه بازیکن رو آقای گل کرده :)))
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۲۶
پاسخ
163
202
بابک
با آرزوی موفقیت برای فرانسوی با آرزوی موفقیت برای برانکوی عزیز. حالا قدر تیم خوب پرسپولیس و خط دفاعی مستحکم اون و در رأس اون سید جلال دوست داشتنی معلوم میشه امیدوارم آقای کالدرون دست به ریسک پر خطر نزنه و سید رو نیمکت نشین نکنه که فکر نمیکنم اینده خوبی برای پرسپولیس کبیر داشته باشه.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳:۴۸