شایعه در تبریز؛ گاس هیدینک گزینه سرمربیگری تراکتورسازی

شایعه در تبریز؛ گاس هیدینک گزینه سرمربیگری تراکتورسازی

19208
01:04
21 دی 1397
مدیران باشگاه تراکتورسازی به دنبال انتخاب سرمربی جدید نماینده تبریز در رقابت های لیگ برتر هستند.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال حاضر به دنبال انتخاب سرمربی جدید این تیم است تا نماینده تبریز آماده مسابقات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر شود.

محمد تقوی صبح امروز از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داده و به خبرنگار سایت برنامه نود اعلام کرد که این باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی دیگری است.

سرمربی آینده تراکتورسازی قطعا خارجی خواهد بود و بر همین اساس شایعاتی در تبریز مبنی بر احتمال حضور گاس هیدینک در راس کادر فنی حکایت دارد. 

گاس هیدینک سابقه سرمربیگری در تیم های ملی هلند، ترکیه، روسیه، استرالیا، کره جنوبی و تیم های چلسی انگلستان، رئال مادرید اسپانیا، فنرباغچه ترکیه، والنسیا اسپانیا و پی‌اس‌وی آیندهوون هلند را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 سال های چین فعالیت می کند. 

تراکتورسازی در گذشته نیز با انتخاب جان توشاک به عنوان سرمربی این تیم نشان داد که کار چندان دشواری برای امضای قرارداد با مربی نامدار خارجی ندارد. 

در روز های گذشته نیز صحبت هایی در خصوص حضور احتمالی دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و ملوان بندر انزلی در تبریز مطرح بود که برخی اعتقاد داشتند که باید مربی با کارنامه بهتری راهی تبریز شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا بمب خبری دیگری در باشگاه تراکتورسازی منفجرخواهد شد؟

20441

نظرات کاربران
حسین
عالیه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷:۵۱
پاسخ
3
29
تــاج کبیر
به نظرم مربی داخلی خوب بود ک . تو لیگ که خوب نتیجه میگرفت بعدشم تو لیگ قهرمانانم که نیست جام حذفی هم که حذف شدن . مربی بزرگ برای چی آخه قهرمانی لیگ ؟
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲:۳۹
پاسخ
47
7
رضا سپاهان
به عنوان یک سپاهانی از آمدن مربی بزرگی مثا گاس هیدینگ به تراکتور خوشحال خواهم شد. چون برای اعتبار لیگ فوتبالمون هم خوبه. حسادت را کنار بگذاریم دوستان پایتختی
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹:۳۷
پاسخ
19
152
علیرضا
حسادت؟ ما کاملا از برانکو و بازیکن های باغیرت خودمون راضی هستیم و به تیمون افتخار میکنیم. سخنرانی حسادت رو بگذار برای اونهایی که پرچم اجنبی رو بلند میکنند! زنده باد پرسپولیس به امید سه گانه!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹:۵۹
69
39
توران
تعهد فقط بازیکنای پیروزی مثل طارمی رضائیان امیری احمد زاده و دوچرخه سواران مثل تیام جباروف نورافکن حسینی . واقعا که چقدر همه ی بازیکن ها عاشق پیراهن این تیم هستن و با عشق و بدون پول برای این تیم بازی میکنن اما تیم تراکتور بازیکن هاش پولکی هستن مثل اخباری که سفید امضا کرد یا مثل کیانی که بنده خدا رو انداختن بیرون بازم میگه تیرختور !!! چقدر این تیمای دولتی باریافت خودشون قهرمان شدن !! اصلا رسانه دولت فدراسیون هیچ وقت پشت این نیما نبوده
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴:۳۷
پاسخ
77
60
امید زشک
همچین میگه اخباری خوب اون بچه یکسال زمین فوتبال رو ندیده چرا نباید سفید امضا کنه وقتی از یک تیم درجه یک پیشنهاد داشتن نرفتن درسته اابته همین سپاهان هم همه ی بازیکنای متعصبتون رو گرفت مثل ایرانپوریان و کیانی
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲:۴۳
32
7
تراختور
سوزش .خخخخخخ کارخونه پماد سازی زنوزی در خدمت شما
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰:۳۵
پاسخ
62
74
رضا سپاهانی
تراکتور استراتژی تیمای عربی حاشیه خلیج فارس رو پیش گرفته. از خریدای گرون قیمت گرفته تا فرصت ندادن به مربی از ویژگی تیمای عربیه. همین پرسپولیس اگه تو سال اول حضور برانکو بهش اعتماد نمیکرد الان تو این موقعیت نبود. اگه استراتژی تراکتور درست بود تیمای عربی خیلی وقت پیش باید به اهدافی که تراکتورسازی داره میرسیدن.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷:۰۱
پاسخ
93
36
کی روش.مورینیو.فرگوسن
اونا فقط چند تا خارجی میتونن داشته باشن که اونا هم با کیفیتن اما بازیکنای بازیشون با استعداد نیستن اما ایران پر از استعداده هم بازیکنای خارجی خوب هم داخلی خوب و هم طرفدار زیاد باعث میشه تراکتور کهکشانی بشه کیفیتن
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲:۳۷
2
30
صدرا
شرایط برای برانکو داره سخت میشه! آخه راز قهرمانی دوفصل اخیر پیروزی ضعیف بودن رقبا از جمله تراکتور سپاهان و استقلال بود!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰
پاسخ
61
67
العین؟یا کاشیما؟
دستانی که سوزش دارن اعلام کنن . انواع پماد محصول ایران موجوده.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸:۵۶
پاسخ
54
47
قرمز بی افتخار
اخه یکی باید به شما بگه اگر استقلال و پرسپلیس با هم کری دارن به خاطر جمعیت زیاد طرفداراشون هست نه اینکه شما با دو دقیقه قهرمانی لیگ برتر.شما فرق طرفدار رو متوجه نمیشی چون نمیخوای قبول کنید که فاصله بین این دو تیم با دیگر تیم هایه ایران از زمین تا اسمونه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۲۱
49
8
دبل.۶::::::۶+۶
اول خودت را از سوزش رها کن...
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۵۸
5
33
سروش
آقا من به عنوان یک سپاهانی استقبال میکنم چون لیگ جذاب تری خواهیم داشت ته دلم هم اگه سپاهان قهرمان نشه دوست دارم تراکتور بشه! بیاین دیسلایک کنید پرسپولیسی ها! هاها
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷:۳۸
پاسخ
85
90
ققنوس سرخ
زنوزی فقط عاشق شهرته همین!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۴۹
پاسخ
63
90
مهدی
عاشق شهرشه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵:۴۴
24
49
محمد
امیدوار بودم ایشون بعد از آقای کیروش بیاد تیم ملی فکر میکنم بعد از کیروش بهترین گزینه باشه.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸:۵۶
پاسخ
11
48
برانکو در جایگاهی نیس که در مورد تیم ملی نظر بده !
اگه قراره چنین پولی برا هدینگ خرج بشه ، خوب یکمی رووش بزاریم آرسن ونگر رو بیاریم بهتره، ونگر بهترین مربی ممکن واسه تراکتوره یه استعداد یاب قهار و کوه تجربه هست، به قول اون جمله معروف که میگن ونگر چوب کبریتم فوتبالیست میکنه.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸:۲۳
پاسخ
60
48
آرش
یه مربی کارنامه دار مثل هیدینگ و ریکارد و یا تونی اولیویرا ، دنیزلی یا ساغلام برای تیم قدرتمند تراکتور نیاز هست ، الان تراکتور به یه مربی نیاز داره که از بازیکنان بزرگتر به حساب بیاد ، اگه اتفاقات غیر فوتبالی و فغانی ها و ... نباشه تراکتور صد در صد قهرمانه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲:۴۷
پاسخ
13
72
کی روش
به نظرم کوزمین اولاریو هم با انگیزه تر و هم بیست سال جوانتر در این منطقه هم کارکرده و نتیجه گرفته به نظرم مربی خارجی باید جوان باشد که انگیزه داشته باشد و که با دیدن هواداران پرشور تراکتور انگیزه مضاف پیدا کنه نه پیرمرد بازنشسته لادروپ هم گزینه بهتری است
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷:۲۷
پاسخ
5
22
عشق است کریم باقری
گاس هیدینگ در سطح تیراختور نیست، ژوزه مورینیو هم الآن بیکاره ولی اونم دوره اش تموم شده، الآن یورگن کلوپ و ماریو پوچتینو رو بورس هستند، پوچتینو آدم آرومیه، به تیراختور نمی خوره، پس یورگن کلوپ بهترین گزینه است، البته پپ گواردیولا هم بد نیست. به نظرم همون پپ گواردیولا رو بگیرید، کارلوس کیروش هم بزارید دستیارش، این بهترین حالت است، به امید نایب قهرمانی!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۹:۳۵
پاسخ