شجاعی: دیگر نگران بازی با این‌گونه تیم‌ها نیستیم

شجاعی: دیگر نگران بازی با این‌گونه تیم‌ها نیستیم

6695
00:13
21 شهریور 1397
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ازبکستانی‌ها بازیکنان خوبی دارند، ولی باید قبول کنیم که تیم ملی ایران خیلی قوی‌تر از این تیم است.

وبسایت رسمی برنامه نود -  کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ازبکستانی‌ها بازیکنان خوبی دارند، ولی باید قبول کنیم که تیم ملی ایران خیلی قوی‌تر از این تیم است.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی بعد از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان تیم بسیار خوبی است و به نظرم تیم گردن کلفتی محسوب می‌شود که ترکیبی از قدرت بدنی و تکنیک است.

وی افزود: این تیم فوتبالی ترکیبی از آسیای شرقی و خاورمیانه بازی می‌کند. من همیشه تیم ملی ازبکستان و سبک فوتبالش را دوست داشته‌ام. آنها بازیکنان خوبی دارند، ولی باید قبول کنیم که تیم ملی ایران خیلی قوی‌تر از ازبکستان است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: خدا را شکر دیگر نگران این‌گونه بازی‌ها نیستیم و به نظرم در بازی امشب یک نمایش خوبی ارائه کردیم. ما باید مقابل رقبا محکم به میدان برویم و ان‌شاءالله برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

 

1004

نظرات کاربران
آرش
طارمی در حد تیم ملی نیست این دوهزار دفعه
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶:۵۲
پاسخ
17
9
سمانه
والا من بیشتر نگران خودت هستم
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۱۱
پاسخ
27
13
شهرام51
اینو خیلی خوب اومدی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰:۱۱
19
5
صالح استقلالی
درود بر کیروش کبیر
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۰:۳۱
پاسخ
16
66
میلانی اصیل
حسن الهیدوس و علی المعز و اکرم عفیف رو تیم کی روش نمیتونه مهار کنه!این تیم ملی قطر سرعتی و تکنیکی هستنمنتخب الدحیل و السد و الغرافست!به این میگن تیم ملی از چند باشگاه خاص همه بازیکناش کنار هم هماهنگن!تیم کی روش از15باشگاه30بازیکن میاره اونوقت علت هماهنگ نشدن و اماده نبودنشون رو میندازه گردن این و اون!ایران98پرسپولیس و استقلال تیم ملی بودن واسه همین اون چند سال هماهنگ و قشنگ بازی میکردیم!الان چی?همش یک صفر و دفاعی!خواهشا واقع بین باشین!کاری به توانایی کی روش ندارم ولی اینکه از باشگاه های زیادی بازیکن بیاری کنار هم خیلی سخته هماهنگ بشن باهم توی6جلسه اردو شایدم کمتر!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۳:۵۶
پاسخ
151
17
علی بارساا
از پیروزی همون بیرانوند هم زیادیه و اصلا نباید بازیکنی دعوت بشه از استقلالم فوق فوقش غفوری و اسماعیلی برا نیمکت میتونن خوب باشن .
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱:۱۴
13
26
بهرام
داداش زیاد درگیر استقلال پرسپولیس شدی حواست نیست تیم ملی کلاسش رو از لیگ جدا کرده این بازیکنهایی که میگی رو استقلال و پرسپولیس نمیتونن مهار کنن تیم ملی که رونالدو،سیلوا،ایسکو،اسنسیو،مسی،اینیستا،اگوئرو،دیماریا،سانچز،هیگواین و .... رو مهار می‌کنه :-)
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۰:۱۶
10
70
ایران منیم وطنیم
دژاگه و شجاعی و طارمی و ابراهیمی عالی هستند.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۶:۴۲
پاسخ
13
128
شهرام51
شجاعی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۰۱
30
8
06
یکی این بابا رو بگیره، خیلی جو گرفتت مستر شجاعی. امروز ژاپن با تیم دومش کارستاریکا رو که به مراتب قوی تر از ایران هست رو با سه گل در هم کوبید، اونوقت تو به برد جلو ازبکستان مینازی؟