شرایط متفاوت ملی‌پوش‌هایی که بعد از جام جهانی لژیونر شدند؛ یکی بود، سه تا نبود!

شرایط متفاوت ملی‌پوش‌هایی که بعد از جام جهانی لژیونر شدند؛ یکی بود، سه تا نبود!

10468
11:22
23 مرداد 1398
سه بازیکن از 4 ملی‌پوشی که بعد از جام‌جهانی لژیونر شدند، شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.

به گزارش وبسایت نود، در سال‌های اخیر، برخلاف گذشته تیم‌های باشگاهی اهمیت کمتری به جام جهانی می‌دهند. سال‌ها بود که بهترین بازیکن‌های هر جام جهانی، حتما به تیم بزرگی راه پیدا می‌کردند. اما اخیرا استعدادیاب‌های هر باشگاه، روند طولانی مدت بازیکنان را برای خرید آن‌ها ملاک قرار می‌دهند و اهمیتی زیادی به درخشش در یک تورنمنت نمی‌دهند. هر چند که هنوز هم بعد از جام جهانی، برای بازیکنان پیشنهادهای تازه و جذاب از راه می‌رسد. 

بعد از جام‌جهانی 2018، چهار بازیکن ایرانی هم لژیونر شدند. مجید حسینی و  وحید امیری راهی ترابوزان اسپور ترکیه شدند و الاهلی قطر هم امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده را خرید. البته جام جهانی تغییر ویژه‌ای در زندگیِ فوتبالی هیچ کدام‌شان ایجاد نکرد و در بهترین حالت، از لحاظ مالی به سودشان شد. با گذشت یک سال از جام جهانی، فقط مجید حسینی در تیم‌اش ماندگار شد و ابراهیمی، امیری و خانزاده دیگر جایی در تیم سابق‌شان ندارند. اتفاقی که باعث شد وحید امیری به پرسپولیس برگردد و محمدرضا خانزاده هم راهی تراکتور شود. همچنین امید ابراهیمی نیز یک سال بعد از درخشش ویژه در جام‌جهانی، با الاهلی قطر فسخ کرد و دنبال تیم جدیدی می‌گردد.

14001

 

اختصاصی
نظرات کاربران
کوهمره.جروق
بدترین لیگ تو اروپا لیگ روسیه هست
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۱۲
پاسخ
5
11
پرسپولیسی گرگان
یکی ز بدترین مشکلاتی که ما ایرانیا داریم و فوتبالیستامون نداشتن خودباوری و اعتماد بنفسه تیم ملی مون هم به همین دلیله چهل ساله قهرمان اسیا نشده یه نگاه کنین هر بار تو اسیا چطور حذف شدیم همیشه به خاطر نداشتن تمرکز خودباوری تو لحظات حساس باختیم بازیکنامون همینن
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۱۰
پاسخ
2
70
عشقممم نیمار
دیگ چیکا کنیم ...عشق_تقلالیا باید ابروداری کنن :-)
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۴۳
پاسخ
18
103
سعید
فقط خنده مگه آبروام گذاشتین چپ و راست 6تا خوردین
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۱۱
58
9
امین خان کلهر
در زمان کی روش کلی بازیکن به لیگ های درجه چندم اروپایی رفتن حالا شما ببینید کیا موفق بودن ؟ فقط سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که اونا هم با صفر بازی ملی در تیم بزرگسالان ترانسفر شدن . مربی که همش اروپا اروپا میکرد یک ترانسفر موفق در تیمش رخ نداد جهانبخش پارسال بجز تیم فعلیش از بوندسلیگا و آژاکس و آیندهوون هم پیشنهاد داشت که با اصرار کی روش به انگلیس رفت درحالیکه اصلا سبک بازیش به انگلیس نمیخوره بهترین انتخاب براش آزاکس بود میتونست با آژاکس حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم برسه . #کی روش_نابودگر _فوتبال ایران_ در_ دهه ی 90
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۵۶
پاسخ
62
44
حامد
کی روش حداقل تیم جوان و مطمئنی درست کرد که توانایی بازی با تیم های بزرگ رو داره. به نظر من هم وقتش بود کی روش بره چون فکر میکنم بیش تر از این نمی تونست به فوتبال ایران کمک کنه ولی این که میگید نابودگر فوتبال ایران بوده یه حرف کاملا پوچه . این قدرنشناسی نامدریه چون فقط باهاش حال نمیکردید و با بعضیا که حقشون بود خوب رفتار نمیکرد.
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۳۸
11
35
پوریا استقلالی
پولشونو کامل گرفتند خوب هم گرفتند اینجا بودند باید هر روز میفتادند دنبال پول
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۰۶
پاسخ
1
52
طوفان سرخ آسیا
همیشه میگن یکی بود یکی نبود تو فوتبال عجیب و غریب ما یکی بود 3تا نبود از سر متن فوق العاده لذت بردم عالی بود خخخخ یکی بود 3تا نبود خخخ ولی مجید حسینی میتونه تو یکی از 5لیگ معتبر اروپا بازی کنه..چون سنش کنه و انگیزش هم فوق العاده زیاد..
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۳۸
پاسخ
4
43
Mohammad
حسینی به واسطه سن خوبش خیلی آینده داره ضمن اینکه حسینی از هر سه نفر بهتر بازی میکرد
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۱۲
پاسخ
6
44
کیا
البته که سن پایین حسینی و انگیزش یه مزیت واسش.. حداقل باشگاه ار فروشش سود میکنه... حسینی ۲۰ساله با امیری ابراهیمی۳۰ ساله که لژیونر شدنشون یکی نیست
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳:۵۸
پاسخ
2
88
مژده
امیری که سرش به سنگ خورد و فهمید چه اشتباهی کرده و برگشت به خونه ی خودش منتها اون سه نفر دیگه رو چه به لژیونر شدن پا تو اندازه گلیم ت دراز نکنی همین میشه!
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۴۰
پاسخ
130
0
مسعود گل باشی
خدایی ازفوتبال تنها چیزی که میدونی اینه که توپ گرده و با لگد میزنن بهش خخخخ
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۳۰
0
34
بی نام
اخه چرا چرت میگی!! رو نیست که....بابا متنو اصلا خوندی؟! بازیکن شما دیپورت شده ولی حسینی هنوز داره با قدرت ادامه میده و حتی بحث ترانسفرش به تیمهای بزرگترهم هست!
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۳۳
0
55
سیامک
از برکات عالیجناب کیروش