شرط جدایی بیرانوند از پرسپولیس مشخص شد

شرط جدایی بیرانوند از پرسپولیس مشخص شد

45849
12:27
24 خرداد 1398
علیرضا بیرانوند طبق بندی در قراردادش، می‌تواند با پرداخت مبلغی پرسپولیس را ترک کند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از ایسنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس که دو فصل دیگر با قرمزپوشان تهرانی قرارداد دارد حالا با دو پیشنهاد خوب از یک باشگاه ژاپنی و یک باشگاه پرتغالی مواجه شده است.

این دروازه‌بان به احتمال فراوان فصل آینده را خارج از ایران توپ خواهد زد.

طبق بندی که در قرارداد علیرضا بیرانوند وجود دارد، او با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار می‌تواند قراردادش را فسخ و از پرسپولیس جدا شود.

4416

نظرات کاربران
سوگولی سرخ
عههه پس پیشنهاد رم چی شد خخخخ
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۱۹
پاسخ
28
8
کوهمره.جروق
شماها فکر کردید لیگ ژاپن مثل قبلا هست.الان بهترین لیگ آسیا اول ژاپن هست دوم کره جنوبی و سوم قطر این سه لیگ در حال پیشرفت هستن و سطحشون خیلی رفته بالا
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰:۲۳
پاسخ
10
65
Mohammad.b
خسته نباشید! 500هزار دلار!!؟!!
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۴۸
پاسخ
15
46
محمدرضا
بیرانوند واقعا با رفتن به ژاپن پیشرفت میکند؟ باز پرتغال یک چیزی ولی باید مطمئن شود به عنوان دروازه بان فیکس میخواهندش و همچنین از انتقالش پول خوبی گیر پرسپولیس بیاید و به عنوان جانشین باید عابدزاده را در نظر داشت.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۵۹
پاسخ
31
100
هوادار فوتبالم
امیدوارم به لیگی برود که علاوه بر پیشرفت بتواند به تیم ملی هم کمک کنه نه اینکه مثل امیری و محرمی و احمدزاده و جهانبخش افت کنه ضمنا 500هزار دلار خیلی کمه کاش پرسپولیس از قبل روی یک میلیون دلار توافق کرده بود
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۳۲
پاسخ
14
105
فرشاد
دیگه با کمک وزیر دو سالی قهرمان شدین دیگه بستونه. انشاالله سال بعد تراختور قهرمانه.خیلی فکر نکنین.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۲۸
پاسخ
261
37
مهدی
برو تا دوباره فروزان نیمده برو عزیزم
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۲۹
10
91
امید
یه نایب قهرمانی با گل کمتر نسبت به قهرمان.و ۴قهرمانی .گویا شما فوتبال یه کشور دیگه رو دنبال میکنی.تیم ششم ایران
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۷:۰۰
7
81
محسن
ویارئال خخخخ
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۴۸
پاسخ
89
16
حمید
هر چی برانکو بگه
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۵۴
پاسخ
13
124
Amir Ghandvar
ترنسفر مارکت قیمتشو ۳.۵ میلیون گذاشته بعد اینجا با ۵۰۰ هزارتا میتونه بره !!
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸:۲۵
پاسخ
39
66
ارتش سرخ
فوتبال حرفه ای جای پیشرفت رو برای همه باز گذاشته
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۴۴
پاسخ
4
70
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
برو اروپا قوی تر شو بیاه
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳:۵۳
پاسخ
17
59
استراما«جونی»آمد،فرانکو الفرار
نمیدونن که از نقطه کرنر مستقیم لایی میخوره
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳:۲۰
پاسخ
142
42
جنوب ژاله ای
واقعا چه رویی دارین، شما همونایی نبودین که شوفر هم اومد همینا رو میگفتین، بذار مربیتون برف زمستون تهرونو ببینه بعد کری بخون جناب آقای ادمین با احترام لطفاً مساعدت فرمایید.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۰۷
8
49
Manam
یاد معدنچی افتادم یادته چجوری از کرنر به عقابتون گل زدد هییی خوبه که با همه چی حداقل یه خاطره رو دارین جنستون جوره
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۳۶
7
57
ستارگان سرخ ایران
واقعا چرا بازیکنای ما اینجور پیشنهادات مسخره ای دارن بیرانوند،عزت اللهی ،طارمی یا چند بازیکن دیگه کیفیت خوبی دارن ولی چرا اینقدر پیشنهادات مسخره ای دارن واقعا نمی دونم چرا!!!!!!!
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۰۸
پاسخ
7
98
فوتبالی-قدیمی
ضعف مدیربرنامه. بالوتلی حتی توی فاجعه ترین فصلش هم توسط رایو مینولا به یه باشگاه خوب لینک میشد (سیتی، اینتر، میلان، لیورپول، نیس و مارسی) اینها باشگاه هایی هستند تا حالا یه بازیکن 28 ساله توشون بازی کرده. این قدرت مدیر برنامه و نفوذ و روابط اون هست. مندز مدیر برنامه های مورینیو جوری قراردادهاش رو می بنده که همیشه بعد از اخراج هم پول هنگفتی گیرش میاد. مدیر برنامه چیزی هست که بازیکن های ایرانی ندارند یا خوبش رو ندارند.
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲:۲۷
1
34
Reza
بازیکنای ایران پیشرفت تو بازی کردن تو لیگ های دسته های دوم هر کشور میدونن یعنی یا بازی کردن تو لیگ ژاپن چه فرقی دارد باید مثل پرسپولیس تو لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه پس اینجا بره بخاطر پیشرفت نیست بخاطر پوله، در ضمن بازیکنی که دلش با تیم نباشه بره بهتره همونطور که امثال طارمی و احمدزاده و رضاییان رفتند و به جایی نرسیدن و هیچ پیشرفتی هم نکردن نسبت به قبل