شروع دوباره فصل خریدهای شبانه / محمدی مهر، باقری و دانشگر صیدهای شب طوفانی استقلال

شروع دوباره فصل خریدهای شبانه / محمدی مهر، باقری و دانشگر صیدهای شب طوفانی استقلال

57851
01:10
13 خرداد 1397
وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال تهران آخر شب شنبه و آغاز بامداد یکشنبه را طوفانی سپری کرد و با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال تهران آخر شب شنبه و آغاز بامداد یکشنبه را طوفانی سپری کرد و با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

به گزارش وبسایت نود، فرشاد محمدى مهر مدافع راست تیم فوتبال پارس جنوبی، روح الله باقری مهاجم فصل گذشته خونه به خونه و محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سایپا با عقد قرارداد به تیم فوتبال استقلال پیوستند.

 ابتدا فرشاد محمدى مهر مدافع راست فصل گذشته پارس جنوبی با حضور در باشگاه استقلال مذاکرات نهایی خود را با پندار توفیقی انجام داد و با این باشگاه قرارداد سه ساله امضا کرد.

در ادامه همچنین روح الله باقری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال خونه به خونه بابل هم با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست.

در نهایت و ساعتی پس از بامداد یکشنبه محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سایپا هم با قراردادی دو ساله، چهارمین خرید رسمی استقلال لقب گرفت.

استقلال پیش از این مرتضی آقاخان مهاجم تیم فوتبال پیکان را هم به خدمت گرفته بود تا با احتساب محمدی مهر، باقری و دانشگر تعداد خریدهای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم تا اینجا به عدد 4 برسد.

نکته جالب در رونمایی از خریدهای جدید استقلال لباس های متفاوت پندار توفیقی در عکس های یادگاری است که نشان می دهد خرید برخی از بازیکنان در شب های گذشته به سرانجام رسیده و آن طور که پیداست تنها توافق با دانشگر شنبه شب انجام شده و خبر آن همزمان با خریدهای دیگر و امشب رسانه ای شده است!

نظرات کاربران
آرمان
شبا که ما میخوابیم افتخاری و توفیقی بیدارند ما خواب خوش میبینیم اونا دنبال شکارند بسوزید بسوزید
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۸:۳۲
پاسخ
0
1
آرسن لوپن
بازی دانشگر زیاد به چشم نخورده ولی خوب روح ا.. و فرشاد فوق العاده اند مرتضی آقا خان هم خوبه ولی خوب زیاد مصدوم میشه الان استقلال شاسی و بدنه اصلیش و پلی میکرش جباروف که حتما باید باشه یه سری بازیکن دار که تاپ پلیر هستن وریا - روزبه- امید- فرشید اسماعیلی - شجاعیان (مصدوم)- تیام-رحمتی - حسینی ها- الان این 4 بازیکن های جدید واقع تاپ پلیر هستند. و اما بازیکن های پر اشتباه و نا کارآمد که بارزترینشون علی فربانی و سهرابیان و ذکی پور اینا نه که خیلی بد باشن ولی در حد استقلال نیستند فصل پیش تو خیلی از بازی ها حتی بدون تیام 4 تا 3 تا راحت میزدیم الان با این خریدها و کهکشانی شدن تیم نمیدونم چه فواجعی رخ خواهد داد. دیگه این فصل تیم ها باید فقط رو بیارن به پارک د باس و سیستم دفاع بحرینی!
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰:۰۳
پاسخ
0
1
وحید ترکمانی
‏ارش افشين،بختيار رحماني،سرورجبارف،داريوش شجاعيان،پژمان منتظري،وريا غفوري،كاوه رضايي،مهدي قائدي،علي قرباني،حقدوست،بيت سعيد،فرشيد باقري،بويان و زكي پور اينا ليست خريد استقلال تو نيمه شب هستش ولي جام رو تو روز دادن به پرسپوليس :))))) فصل قبلم استقلالیا نقل و انتقالات رو ترکوندن و خوشحال بودن ولی قبل تحویل سال فقط بخاطر به تعویق انداختن قهرمانی پرسپولیس خوشحال بودن.
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲:۵۱
پاسخ
1
1
تاج
چرا رابسون دفاع مستحکم برزیلی و جوون که در تیم منصوریان عالی بازی می کرد ولی فروخته شد به تیم های باشگاهی پرتغال نمی گیرن ؟؟؟؟؟
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۰۴
پاسخ
0
0
تاجی دو ستاره **
اولا رابسون قرضی اومده بود و باشگاه برزیلی ب باشگاه پرتغالی فروختتش! ثانیا رابسون با تیمش قرار داد داره و جذبش هزینه زیادی خواهد داشت!
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۳۵
0
0
amir
این بنده خدا شبی سه دست لباس عوض میکنه ؟
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲:۵۶
پاسخ
0
1
پنجره بسته
بسوووزین ...
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۰۸
پاسخ
1
2
TAJ
به عنوان یک تاجی خیلی خوشحالم.اما بحال این فوتبال سیاسی باید گریه کرد-هر چند سال یه تیم و قوی میکنن و یه تیم و ضعیف.الان نوبت استقلاله که قدرتشو نشون بده و از طرفی پرسپولیس و ضعیف میکنن و چند سال دیگه دوباره برعکس میشه
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۴:۰۱
پاسخ
1
1
تاجی دو ستاره **
مشخص استقلالی نیستی :) پرسپوشیش رو ضعیف میکنن؟ مثل اینکه یادت رفته شیشپولیس رو فیفا محروم کرده چه ربطی به فدارسیون داره اتفاقا فدارسیون کلی هزینه کرد از جیب خودش تا مخ رئیس فیفا رو بزنن و محرومیت سوگلی بخشیده بشه!!!!! مثل اینکه یادت رفته شیشپولیس بخاطر جعل قرار داد محروم شده! :) قهرمانی شیشپولیس قانونی نیست! :)
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹:۴۳
0
0
رامین
دیشب بمباران بوده؟
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵:۲۸
پاسخ
1
3
احمد
استقلال رو آورده به جوون های با استعداد سپاهان هم داره کولاک میکنه تراکتور هم از اسارت رهاشد. چه شود لیگ امسال
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳:۰۰
پاسخ
1
8
reza 6
اینهمه دست و دل بازی و خرج میکنه پندار جون ولی نمیدونم چرا همش آخرش پرسپولیس میشه قهرمان لیگ....اههاهاها
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴:۲۱
پاسخ
8
2
Amir
خرید های بعدی میثم تیموری و حسینی
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶:۰۰
پاسخ
1
7
سمــیعـی . بوشهـــر
سالهای قبل هم همین بود. استقلال طوفان ولخرجی به پامیکرد ولی نتیجه پرسپولیس قهرمان میشد.
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱:۵۶
پاسخ
10
2
....
اتفاقا اون تیمی که 100 میلیارد تومان خرج کرده تو دو سال پرسپولیس بوده..... خود حامی تیم تون تو برنامه زنده هم گفت.
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷:۴۰
1
5
perspolis fan
بابا بسه دیگه بابا خسته شدیم دیگه