شفر با انتشار عکسی خروج خود از ایران را تکذیب کرد

شفر با انتشار عکسی خروج خود از ایران را تکذیب کرد

15274
22:37
25 اردیبهشت 1398
وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال هنوز در ایران است.

به گزارش وب‌سایت نود، وینفرد شفر با انتشار عکس زیر در صفحه خود در اینستاگرام، شایعه خروجش از ایران را رد کرد و نوشت: من هنوز ایران هستم و باز هم شایعه، شایعه و شایعه! عصر خوبی با دوستانم گذراندم.

 

4416

نظرات کاربران
عشق قرمز
بچه ها الان همه جا به خصوص اروپا دارن از استقلال ا ببخشید از برکناری شفر صحبت می کنن
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳:۳۶
پاسخ
34
206
شهاب
پول این بدین بره دیگه چی میخواد میخواد دربی سال آینده ببینه بره
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۱:۰۵
پاسخ
17
177
حرف حساب
این بابا تا پولشو از بیت المال نگیره نمیره به برکت وجود مدیران مقتدر و متفکر فوتبالی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۰:۲۶
پاسخ
15
217
سینا
واقعا اینجور وقتها قدر و ارزش برانکو رو بیشتر از همیشه متوجه میشیم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸:۱۳
پاسخ
50
240
O+
سفر زرنگ تر از این حرف های ایران ترک کنه دست استقلال باز میشه برا شکایت ولی مونده ایران تا تکلیف مشخص بشه تمام و کمال پول بگیره همون بلای که ژوزه به سر پرسپولیس آورد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶:۳۴
پاسخ
6
208
هوادار*
جالبش اینه توی پستش قلب آبی هم گذاشته!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۱۵
پاسخ
10
176
The Nostalgia
شفر نقاط ضعفی داشت اما خداییش تیم بعد از چندین سال خیلی زیبا و روان بازی میکرد. در مورد خریدهای تیم هم اینکه وقتی بعد از قهرمانی جام حذفی و نیز صعود به مرحله حذفی آسیا مدیر بهش میگه آقا شما برو به مرخصی و خیالت راحت که من تیام و جباروف رو برات نگه میدارم و حتی فوروارد حرفه ای تر از تیام به تیم اضافه میکنم اما متاسفانه هیات مدیره زد زیر حرفش و داستان خریدهای فله ای براه افتاد!!! بازم با این همه تفاسیر تونست تیم رو جمع و جور کنه و حتی بهترین تیم نیم فصل دوم هم شد و مطمئنا اگه موقعیت گلهای استقلال که از روی شکم سیری یسری از بچه ها!!! بر باد رفت تبدیل به گل میشد الان جریان فرق میکرد. دوستان عزیز پیش خودتون نمیگید چرا شفری که قبل از اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر داشت خوب پیش میرفت اما متاسفانه دو پادشاه در یک اقلیم نمیگنجد!!! و همین موضوع باعث از هم پاشیدن تیم شد!!! نمیگم فرهاد زیرآب شفر رو زدش اما شاید ناخواسته باعث این موضوع شدش.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۰۸
پاسخ
11
138
حسن آبی
الان استقلال با شفر هم شانس صعود به دور بعد آسیا رو داشت و هم اینکه تو کوروس قهرمانی باقی مانده بود.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۵۷
پاسخ
19
121
استقلال
وینفرد یک میلیون و دویست گیرت اومد دویست تاش بده من . اون چه سبک بازی بود جلو پدیده ؟؟؟؟؟ برده بودیم الان قهرمان بودیم . دربی هم که نبردی . خیلی حمایتت کردیم . ولی گاهی اوقات تیم رو خراب می کردی . روح الله باقری رو بازی ندادی . بازیکن های سطح پایین خارجی مثل گرو خریدی . آمار اشتباهاتت رفت بالا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۱۰
پاسخ
64
121
امید
استقلالی ها خوش خیالن..فکر کردن این به این راحتی میره...تا اخرین دلار پولش رو نگیره از ایران نمیره...میدونه اگر بره شانسی برای گرفتن پول نداره
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۳۸
8
107
عشق قرمز
ما هواداران پرسپولیس خواهان برگشت شفر هستیم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲:۲۲
پاسخ
42
243
آبیه آبی
والا ما استقلالی ها هم خیلی اصراری به رفتنش نداریم با موندنش هم مشکلی نداریم مربی خوبی هست فقط مشاوران خوبی نداشت و خیلی زود ایرانی شد وگرنه مربی با سواد و خوبی هست ..... درضمن فرقی نمیکنه کی آرم لباس استقلال رو سینه هر کسی باشه جاش تو سینه ماست
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳:۲۶
37
47
عشقممم نیمار
کینگ شفر گفته ک یه دلار هم ب عشق_تقلال تخفیف نمیده :-P کینگ شفر جون مگ نگفتی من عاشق عشق_تقلالم ؟؟ مگ‌با شال آبی نیومدی برای حریفای عشق_تقلال کری میخوندی و تعصبت ب عشق_تقلال نشون‌میدادی ؟؟ پ چ شد اون همه تعصب و‌عشق ب تاج کبیر ک الان میخای تا سنت اخر پولته بگیری ؟؟ :-P متاسفم فقط ک‌چنین مربیانی میان با اذهان هوادارا بازی میکنن و‌ بعد موقع خدافظی میرسه ..چهره واقعیشونو نشون میدن :-P پ ب این علت ..لقب شمارو‌از کینگ شفر ب شوفر تبدیل میکنم ..:-)
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۵۰
پاسخ
210
34
حکیم
آخی قلبتو شکست ؟ واسه ما که از اول شوفر بود ولی تا شما باشی هیشکی رو همون اولش باد نکنی. توی دنیا جنتلمن مث برانکو نیست. بیخود نگرد جوون!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۴۴
24
145
سعید
ادمین بازهم میگم و خواهش میکنم تایید کن...اقای عشقم نیمار لطف کن اسم استقلال رو درست بگو...اسم تیم ما عشقتقلال نیست..ما تیمی به اسم عشقتقلال نداریم...ما عاشق استقلال پرافتخار هستیم...ادمین خواهشا تایید کن..ما هم حق داریم کامنت بدیم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۵۹
20
94
سعید قرمز دواتیشه
یه حرف درست بالاخره ازت شنیدیم.افرین داری میای تو راه پسر خوب.امتحاناتتم بخون یهو نیوفتی.ادمین متن پندامیزه لطفاً چاپ کن.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۱۹
7
109
arash_trt
عزیزم برو یک فیلم هندی -احساسی ببین یا کارتونی جیزی نگاه کن .هنوزز وارد دنیای واقعی نشدی یا توهم بین اللمللی بودن تیمت رو داری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۱۹
4
101
سعید.م
واسه ثبت در تاریخ: واسه اولین بار بهت لایک دادم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۱۱
7
81
هوادار
بندرت پیش میاد یه خارجی تعصب داشته باشه. به قول آقای مهاجرانی:((ما میدونستیم تعصب کیروش ظاهریه))
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۰۰
5
79
علیرضا
کینگ شفر با همون شال گردن 300 تا رو کرد 1200 . اون واسه نمایش بود الانم چیزی نمیگه میفرمایند پول کینگو کامل میخواد ملکش خرج داره خب بدید بره ندار که نیستید . از پول رضایتنامه حسینی بدید بهش