شفر: صیادمنش الماس استقلال است و مانند پدر مراقبش هستم

شفر: صیادمنش الماس استقلال است و مانند پدر مراقبش هستم

11237
21:29
05 اسفند 1397
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

به گزارش وبسایت نود، وینفرد شفر بعد از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی خوشحالم نه فقط بابت نتیجه بلکه برای فوتبال خوبی که انجام دادیم. ما شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. بسیار خوشحالم برای حضور هواداران که در این هوای سرد و در حالی که الان دارد باران هم می‌بارد به ورزشگاه آمدند.

 

4 روز یک بار بازی داریم و همه بازیکنان باید آماده باشند

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال به ترکیب آرمانی‌اش رسیده است, تصریح کرد: یکی از مسائلی که در استقلال داشتیم, این بود که چند بازیکنان‌مان در آمادگی نبودند. دیدید در این بازی هم پاتوسی و منشا را تعویض کردیم, چون آنها باید آمادگی بیشتری داشته باشند. در این بازی می‌خواستم فرصتی به محسن کریمی که یک سال بازی نکرده بود بدهم, برای همین او را به بازی فرستادیم و شانس پنالتی هم داشت. ما چهار روز یک بار بازی خواهیم داشت و برای همین باید همه بازیکنان‌مان آماده باشند.

 

پاتوسی, چشمی، منتظری و دانشگر خیلی خوب بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه بهترین بازیکن زمین چه کسی بوده است, اشاره کرد: پاتوسی, روزبه چشمی، پژمان منتظری و دانشگر خیلی خوب بودند، اما باید بگویم در بازی امروز تیم ما خیلی خوب بود, همانطور که دیدید اللهیار (صیادمنش) نیز خیلی عملکرد خوبی خوبی داشت.

 

صیادمنش الماس استقلال است و مانند پدر از او مراقبت می‌کنم

شفر درباره اینکه چه نظری درباره اللهیار صیادمنش دارد, یادآور شد: اللهیار مثل الماس برای استقلال است و شنیدم خیلی از ایجنت‌های اروپا با او و پدرش تماس گرفته‌اند، اما اللهیار دوست دارد در استقلال بماند و من مثل پدر از او مراقبت می‌کنم تا این بازیکن را به بهانه‌های مختلف از ایران خراج نکنند.

 

هیچ وقت پادوانی را فراموش نمی‌کنیم

وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی گفت: یکسال پیش در چنین موقعی آن اتفاق بد برای پادوانی افتاد و همین جا من از طرف همه اعضای تیم و هواداران به پادوانی پیام می‌دهم که ما هیچ وقت او را فراموش نخواهیم کرد.

 

ابراز رضایت شفر از عملکرد بازیکنان استقلال

وی در ادامه افزود: بار دیگر به علیرضا منصوریان بابت دو بردی که در آسیا کسب کردند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شدند، تبریک می‌گویم. آنها در این دو بازی خوب ظاهر شدند. ما هم تیم ذوب‌آهن را در بازی با الکویت و الغرافه به خوبی آنالیز کردیم. بازیکنان ما آماده‌سازی خیلی خوبی را برای این بازی داشتند و همه آنچه را که باید در زمین مسابقه انجام دادند، پیاده کردند.

 

برای کریمی خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به زمین برگشت 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: نه فقط بابت نتیجه، بلکه بابت اینکه بازیکنانم در زمین نمایش خیلی خوبی داشتند و با تمرکز بالا بازی کردند، خیلی خوشحالم. البته آنها روی دو صحنه می‌توانستند به گل برسند که ما خوش‌شانس بودیم. بعضی وقت‌ها برای بردن شانس هم لازم است. برای کریمی خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به زمین برگشت و می‌توانست گل هم بزند که یک موقعیت روی پاس فرشید از دست داد و یک پنالتی زد که گل نشد. ما باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم و به این خاطر به همه نفرات‌مان نیاز داریم. همه بازیکنان در این پیروزی به ما کمک کردند، حتی آنهایی که در زمین نبودند و فرصت بازی پیدا نکردند. فوتبال با نفرات محدودی بازی می‌شود و نمی‌توان به همه بازی داد، اما با توجه به بازی‌های طولانی و فشرده‌ای که داریم به همه بازی خواهد رسید.

 

باید قدم به قدم بازیکنان‌مان را از نظر جسمانی و مسائل تاکتیکی آماده‌تر کنیم

شفر درباره اینکه تیم استقلال در این فصل حرکت سینوسی داشته است و اکنون که هواداران امیدوار شده‌اند، این تیم چه زمانی به ثباتی امیدوارکننده خواهد رسید، گفت: شاید شما در این مدت، برخی مواقع اروپا بودید یا تازه به ایران آمده‌اید. فصل گذشته که من آمدم، استقلال در پایین جدول بود، در آسیا به نیمه نهایی غرب آسیا رسیدیم، اما این فصل برخی بازیکنان جدید‌مان دیر به ترکیب تیم اضافه شدند. پاتوسی در بازی قبل کمتر بازی کرد و منشا هم همین‌طور. حتی ایسما نیز نیاز به آمادگی بهتر دارد. ما باید قدم به قدم بازیکنان‌مان را از نظر جسمانی و مسائل تاکتیکی آماده‌تر کنیم. لیگی که امسال در ایران داریم، از دو فصل پیش بهتر است.

1004

نظرات کاربران
اصلی
میگم الان حسن روشن و امید روانخواه دقیقا کجایید؟
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳:۳۹
پاسخ
6
40
گروهان سرخ
الهیار وقتی امد استقلال خیلی ها سوختند....امروز که دیگه نابود شدند
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴:۰۶
پاسخ
3
54
مسوتی
شیر رویا پردازی نمیکنه ****فقط شکار میکنه****
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵:۱۹
پاسخ
1
55
استقلال
تو آسیا پنالتی گیرمون اومد با کرنر عوض کنیم بدیم پاتوسی کرنر بزنه
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۳:۱۴
پاسخ
3
57
یک هیچ..
واقعا و انصافا در حال حاضر با کیفیت ترین تیم ایران از لحاظ فنتی و تاکتیکی استقلاله....برنامه های مختلف برای حمله..کارهای ترکیبی بسیارسطح بالا...استفاده درست از نفوذ دفاع های کناری...بازی سازی درست از دفاع به هافبک و از هافبک به خط حمله...فوتبال تک ضرب و دوضرب...مخصوصا تو این دوره از زمان ک همه تیمها هم تو ایران هم آسیا پرس محکم انجام میدن بهترین شکل بازی برا شکستن پرس فوتبال تک ضربه ک الحق استقلال انجامش میده...انصافا الان ی تیم کامله...اوج بلوغ تاکتیکی این تیم تازه از دو هفته آیندس..واقعا بعنوان ی تاجی میبالم به این تیم...تعصب رو بذاریم کنار هم آمار سایت متریکا هم حرفای بنده رو تایید میکنه....ممنون شفر و ممنون شاه فرهاد..انصافا هم میشه فهمید ک جناب مجیدی به خوبی داره با نظر هاش شفر رو کامل میکنه...چون ایرانیه و اینکه استقلال رو میشناسه و فوتبال ایرانو...ادمین ممنونم.
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴:۳۴
پاسخ
4
67
مدیوماه پرسپولیسی
آره ستاره سازی شما رو دیدیم قائدی ، کریمی ، شجاعیان ، تبریزی ، تیموری ، زکی پور ، سهرابیان ، خادم پور ، آقایی ، آذری ، باقری ، محمدی مهر که حتی توی لیست 18 نفره هم دیگه جا ندارن !!
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴:۵۰
پاسخ
257
4
آبی بیکران
خیلی خوبه که اسم این بازیکنها رو بلدی!!! ممنون که بازیها و مصاحبه های تیم سرورت رو با دقت پیگیری میکنی!!! اشکال نداره. ما به شماها هم نیاز داریم. به خدا اگر بتونم اسم 11 بازیکن تیمت رو بگم.
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۵:۴۴
6
58
امیر آبی دل
خوبه که قبل از اینکه زکی پور بیاد استقلال کسی نمشناختش و الان شما داری اسمش رو از حفظ میگی..... ضمنا یک سوال فنی دارم.... آدام آسنسیو رو فرستادین مادرید؟ چون یه مدتیه نمیبینم حتی برای اتلاف وقت بیاد داخل
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۴:۱۲
5
206
مسعود گل باشی
تبریک اقای شفر الان تنها کاری که باید بکنی یکم با بازیکنا کار کنی خیلی کارت های مفتی میگیرن
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵:۲۵
پاسخ
4
172
arya
واقعا اللهیار یه ستاره است و بازی امروزش نشان داد که میتونه پیشرفت کنه و آینده بسیار خوبی در انتظارش خواهد بود به شرطی که سالم زندگی کنه و انتخاب تیم آینده اش شارلوآ نباشه و به لیگی که بره بتونه پیشرفت کنه و پول در آینده براش اهمیت پیدا کنه.نورافکن مثال خوبی از انتخاب اشتباه است.
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱:۵۵
پاسخ
5
150
حسام
این بازی تموم شد.فقط باید به بازی با فولاد فکر کرد.هفته اینده خیلی معادلات بهم می خوره.بازی با فولاد خیلی مهم.
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹:۰۶
پاسخ
3
129
سهراب
چی....مگه صیادمنش از اکادمی استقلال اومده که ستاره سازی کردید..خخخ ستاره سازی یعنی بری یک بازیکن رو از روی نیمکت یه تیم دیگه برداری بیاد بشه آقای گل ستاره سوزی هم یعنی کاپیتان همون تیم بیاد تو تیم شما بعد بره پدیده پنالتی بزنی و پشتک و از این چیزها.آره داداش
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴:۵۸
پاسخ
158
4
امیر آبی دل
پس بارسلونا هم بازیکن ساز نیست چون رفته مسی رو از یه باشگاه آرژانتینی خریده پس مسی محصول لاماسیا نیست..... برو عمو الان دغدغه ی تو اینه که چرا پلوفسول تون از جوانان استفاده نمیکنه و باید از پنجره محروم بشه تا یکی دو بازی جوانان بتونن بازی کنن
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۷:۳۲
4
126
عشقممم نیمار
خیلیا میگن من موقعی ک‌عشق_تقلال نتیجه نمیگیره ..از داوری میگم ...اما امروز همه‌دیدن ک‌ گل سالم عشق_تقلال داور ب اشتباه افساید گرفت و‌در پنالتی ..باید مجدد تمرار میشد چون مظاهری خیلی اومد جلو .. ودر صحنه تکل خطرناک‌بازیکن ذوب اهن ب پاتوسی .. باید بازیکن ذوب ..اخراج‌میشد ک‌نشد و باز امروز از داوری ضرر کردیم :-P ولی وقتی کینگ شفر داریم ...و‌کسی چوپ لای چرخ موفقیت عشق_تقلال کسی نذاره .. با این شرایط هم‌..برندست :-)
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵:۲۵
پاسخ
14
110
علی
ممنونیم که بخاطر بازیهایه زیبایی که از استقلال شاهد هستیم کاش همه تیمها مربیان خارجی مثل شفر و برانکو داشته باشن تا بازیهایه جذابی تو لیگ شاهد باشیم نه بکش زیرش و بازی دفاعیو سانتر از جناحین که دیگه این تکنیکها تو اروپا منسوخ شده و بازیهایه رویه زمین و هجومیو با برنامه از تمامه تیمهایه لیگ شاهد باشیم ادمین جان خواهشا چاپ کن
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷:۴۸
پاسخ
5
71
tajii
درود به مرد با اخلاق... شفر دوست داشتنی
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۰۰
پاسخ
2
100
ایمان
ب دوستانی ک میگن استقلال 30 تا بازیکن گرفته باید بگم فوتبال ی بازی 11 نفره هست و اتفاقا وقتی بازیکن زیاد باشه مدیریت بینشون خیلی سختتره و جلوگیری از اعتراض و حاشیه واقعا فقط از مردی ب بزرگی شفر برمیاد.همین منشا مگه دیپورت شما نیست؟ حالا ببینید کینگ شفر ازش چی میسازه.کار هرکس نیست تیم ساختن...کینگ شفر بزرگ میخواهد و تیم کهن.
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹:۵۷