شفر: وریا می‌توانست این عملکرد را در جام‌جهانی داشته باشد

شفر: وریا می‌توانست این عملکرد را در جام‌جهانی داشته باشد

22317
23:51
11 مرداد 1397
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه داده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی استقلال می‌گوید تیمش بازی خوبی را مقابل ذوب آهن ارائه داده است.

به گزارش وبسایت نود، شفر پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ذوب‌آهن، ‌ گفت: از جانب دو تیم بازی خوبی را دیدیم. استقلال مانند سال گذشته بازی می‌کند و از توپ‌های بلند کمتر استفاده می‌کند. هوا گرم بود اما هر دو تیم با تمام توان‌شان بازی کردند.

وی ادامه داد: دو تیم شانس زیادی برای تغییر نتیجه بازی داشتند.

شفر افزود: بازی بسیار خوبی بود. دو دروازه‌بان عملکرد خوبی داشتند، هر دو تیم در نیمه اول فرصت‌های زیادی داشتند. دو گلی که استقلال دریافت کرد روی دو ضربه کرنر بود که باید در گل نخست، توپ برگشتی را دفع می‌کردیم.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال، گفت: هدف ما این است که تیم جدیدی داشته باشیم و بازیکنان جوان و جدید زیادی به تیم اضافه شدند. صیادمنش و آذری بازیکنان جوانی هستند که به تیم ما اضافه شدند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند. در خط حمله تیم را از دست دادیم اما روح‌الله باقری بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بازی به بازی بهتر می‌شود.

 سرمربی استقلال در نشست خبری بعد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن بیان کرد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و دو تیم شانس‌های کافی برای برد بازی داشتند. ما کمی اشکال در نظم تاکتیکی داشتیم. دفعه اولی است که ما روی دو کرنر گل می‌خوریم اما همان توپی که به کرنر رفت را ما در میانه میدان از دست دادیم که این نخستین اشتباه ما بود.

وی افزود: باید بیشتر دقت کنیم و کاری که در تمرینات را انجام می‌دهیم، در بازی انجام بدهیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که می‌رویم و نتیجه را تغییر خواهیم داد. ما با دو بازیکن در پشت مهاجم بازی کردیم و این نکته‌ای بود که بخاطرش توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن بازیکنانمان مانند علی کریمی و نیومایر است که به آمادگی رسیدن آن‌ها زمان می‌برد. وریا غفوری که در سمت راست خط دفاعی ما بازی می‌کرد، در این بازی دو گل به ثمر رساند که اگر به جام جهانی دعوت می‌شد همین عملکرد را می‌توانست داشته باشد.

پس از صحبت‌های شفر در نشست خبری خبرنگاران تصمیم گرفتند به دلیل این‌که او در نشست خبری قبل از بازی دو تیم حضور نیافته سوالی نپرسند.

شفر نیز به آن‌ها گفت: ما چون تمرین آخر خود را در تهران انجام داده بودیم، نمی‌توانستیم زودتر به اصفهان بیاییم. من به شما خبرنگاران این قول را می‌دهم که در بازی بعدی ما که در اصفهان برگزار خواهد شد، تمرین آخر را در این شهر برگزار کنیم تا من بتوانم در نشست خبری قبل بازی هم شرکت کنم.

او در پایان و باخنده اظهار کرد: اگر شما از من سوال نمی‌پرسید، من از شما سوال می‌کنم. ارتفاع شهر اصفهان چقدر است؟ و آیا این ارتفاع برای بازیکنان مناسب است؟

 

1004

نظرات کاربران
Skh
کیروش قبلا هم اشتباه کرده بود و رحمتی را با خودش نبرد جام جهانی این بار هم وریا را کسی که از اشتباهاش درس نگیرد لیاقت ادامه همکاری ندارد مطمئن باشید جام ملت ها را هم از دست میدهد.
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹:۲۶
پاسخ
4
4
سیامک
الان پروفسور برانکو این حرف رو زده بود شیشتقلالیا الان زمین و زمان رو به هم دوخته بودن که حاشیه برای تیم ملی درست کرده!!! ولی شفر بگه هیچ مشکلی نیست!!!
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵:۱۳
پاسخ
9
2
اروین
قبولش داشتم ولی امشب فهمیدم بهترین مربی دنیاست...دمت گرم شیرژرمن بزرگ
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲:۳۹
پاسخ
1
8
قرمزته
استقلال تا دیروز که به جای فوتبال بسکتبال بازی میکرد دید جواب نمیگیره ۶تایی میشه حالا به لطف داوری به تکواندو رو اورده .ولی حبیب زاده با یه کله به موقع خوب جواب لگد بزرگترین غایب جام جهانیو داد.امشب فهمیدیم که کیروش چرا وریارو خطش زد .چون میخاست تو المپیک تو تیم ملی تکواندو کسب مدال کنه .باریکلا دلاور افرین قهرمان
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۳۶:۱۸
پاسخ
20
19
saman ebrahimi
الان اگه این حرف رو برانکو میزد این استقلالیای بی مطنق میومدن میگفتن بیا همش برانکو شروع میکنه همش برانکو تیکه میندازه مربی خودتون چی پس؟برانکو بیچاره رمزی هم صحبت کنه باز بهش گیر میدین مربی خودتون که مستقیم داره از کیروش انتقاد میکنه
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۷:۰۳
پاسخ
10
14
دیر شروع کردی شفر جان!
بله آقای شفر، اگر تمرینات رو ده روز زودتر شروع کرده بودی الان صیادمنش ها خیلی بیشتر از قبل آماده بودن
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰:۳۰
پاسخ
7
14
E..10
خداوند کینگ شفر را حفظ کند همین و بس ...
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۹:۲۸
پاسخ
6
14
عرفان
با این عملکردش شانس اوردیم که نرفت جام جهانی و گرنه... . جام جهانی این ضربات پا تو سر مهاجم فورا با اخراج همراه می شه. و از بازی های بعدی هم محروم. جالبه بعد از نواختن اون ضربه تکواندو مثل قهرمان ها دستشو باز کرد. واقعا کو اون داوری که یک ضرب به این حرکت های زشت کارت قرمز بده.
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۶:۱۹
پاسخ
15
14
تاج آسيا
شفر تو شواليه و فرمانده ي اصلي استقلالي. خوشحالم كه تاج آسيا در دست خوب كسي امانت هست. تو بهتريني هستي كه مي شد انتخاب كرد. تا تو هستي با اين ظلمي كه به استقلال شده هنوز ته دلمون به ستاره ي سوم فكر مي كنيم. حضور تو بهترين اتفاق ممكن براي استقلال بود. ممنونيم كه پرچم تاج آسيا دست تو هستش و شيرهاي جوون تاجي در كنارت با همه ي ظلم ها ميجنگن و افتخار آفريني مي كنن.
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۱:۲۶
پاسخ
16
35
ابی
شفربرانکو دستشان خالی تاحالا تواین چند سال استقلال. جوان ندیده بودم ازاول فصل بدون ستاره بدون باتجربه یک نگاه به ترکیب بکن ببین چندتا زیر بیست سه سال دارد برانکوهم همین طوررونیمکت کسی ندارن به امید موفقیت تواسیا حالا پیروزی اسکلت تیم حفظ کرده اماشفر همه ستارها رفتن فقط رحمتی دارد یاد تیم حجازی می افتم که مجیدی برومند پاشازاده یزدانی اکبرپور ملکیان نوازی جوان میدان داد خیلی حرف هابرای گفتن داشت توایران واسیا
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۸:۱۰
6
10
Aydinss2
من هیچوقت هفته دوم اینقدر استقلال رو سر حال ندیده بودم در مورد بازیکنا واقعا روح الله باقری خیلی باهوش و بی آلایش بازی میکنه زکی پور این بازی خوب بود وریا نماد غیرت بود اذری هم که 10 دقیقه بازی کرد واقعا خوش استیله به این تیم تبریزی(استاد ضربه سر) و فرار در عمق همام(واقعا مسی آسیاست برید کلیپاشو ببینید) مهدی قائدی و نیومایر و الحاجی و چشمی کریمی شجاعیان اقاخان رو اضافه کنید واقعا بی نظیره
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۶:۰۲
پاسخ
14
34
مهدی
اقایه رائول بشین یکم فوتبال ببین بعد اظهار نظر کن...اخه مگه از عمد زدش که اخراج بشه!!!!بعدم داوری واسه استقلال بیشتر ضرر داشت ۲تا آفساید اشتباه گرفتن هیچی نگفتیم خواهشا جوسازی الکی نکنید
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۲:۳۹
پاسخ
27
35
یاسین آبی
حقشو کیروش نامرد خورد حیف شد این پسره کورد باغیرت
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۶:۳۲
پاسخ
16
39
بابک
من پرسپولیسیم ولی انصافا باید حق رو گفت.شفر مربی بسیار خوبیه که با همین بازیکنا تو این دو هفته تونسته بازی روان و خوبی رو انجام بده!شک نکنید اگه منصوریان یا هر مربی دیگه ای بود نبودن ستاره های فصل قبل رو بهانه میکرد ولی شفر بدون ستاره هاش تونست جلوی تیم خوب ذوب آهن دوام بیاره و حتی شانس برد داشت! در مورد وریا هم دیگه همه ما میدونیم مرغ کیروش یک پا داره و اگه به هر دلیلی بازیکنی رو کنار بگذاره دیگه بازگشت اون بازیکن خیلی سخته!وریا-رحمتی-سیدجلال-مسلمان-عقیلی-خلعتبری و ... ادمین...
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۸:۱۸
پاسخ
13
63
یعقوب
اگر این عملکرد رو داشت که اول بازی اخراج می شد و تیم ده نفره شاید بد جوری می باخت.
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۳:۴۳
پاسخ
40
43
رائول
داوری به طرز عجیب و مشکوکی یک طرفه بود، بازیکن ذوب اهن زاهی بیمارستان شد، اما داور به بازیکن استقلال نه تنها کارت قرمز نداد، بلکه حتی کارت زرد هم ندا !!!! اگه وریا غفوری همون دقیقه 25 اخراج میشد، که باید میشد، کلا جریان بازی عوض میشد...
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۲:۴۳
پاسخ
139
136
مسعود گل باشی
اره گل سالم استقلالو نگرفت دوتا افساید مفت همه کارشناسا گفتن اصلا خطا نبوده حرکت وریا و کارت نداشته تو بیشتر میفهمی؟ دانشگرم اصلا خطاش کارت ندشات که اخراج شد
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵:۰۶
7
11
داور ششتقلالی نمی خوایم نمی خوایم
اخه کجای فوتبال میگد بازیکن سرشا بیش از حد پایین نبرد میگد که پاش را نباید بیش از حد بالا ببرد تو برو قوانین fifa را یاد بگیر بعد بیا نظر بده شما باید 4 تا می خوردید از ما
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۳:۳۹
7
13
کسرا
اون که حتی خطا هم نبود. یه ذره دانش فوتبالیت رو بالا ببر درمورد داوری هم فقط به همون آفسایدای احمقانه اشاره میکنم. دوتا تک به تک رو از استقلال گرفتن. دومیش که قشنگ 2-3متر کمک‌داور کج دید اینکه میگی داوری یه طرفه به نفع استقلال بود فقط بهم بیشتر ثابت میکنه که تعصب کورکورانه و آدمایی مث تو و مستاجر خدا و ایمون زاید و زانیار و... بزرگترین مشکل فوتبال ما هستن.
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۹:۰۹
24
29
tt
اتفاقا گل سالم استقلال را داور قبول نکرد و در حق تیم استقلال اجحاف شد. برخورد هم کاملا سهوی بود تازه پادوانی بدبخت زدند گردنش را شکستند یکساله مصدومه بازیکن خاطی هم جریمه نشد ... یادتون رفته؟؟