شفیلدیونایتد ۱-۰ آرسنال؛ پایان هفته نهم با شکست توپچی‌ها

شفیلدیونایتد ۱-۰ آرسنال؛ پایان هفته نهم با شکست توپچی‌ها

1049
00:31
30 مهر 1398
هفته نهم لیگ برتر با شکست آرسنال به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، تیم های شفیلدیونایتد و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که شفیلد میزبان با یک گل پیروز بازی شد. آرسنال با۱۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و شفیلد هم به رده نهم صعود کرد.

نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۲۱ روی یک ضد حمله نصیب آرسنال شد اما نیکلاس پپه در دهانه دروازه نتوانست سانتر کولاسیناچ را به گل تبدیل کند. بازیکن شفیلد در دقیقه ۳۰ روی کرنر ارسالی اثر گذاشت و موست توانست در دهانه دروازه توپ را گل کند. آرسنال در دقیقه ۴۵ می توانست گل بزند اما دروازه بان حریف به خوبی شوت محکم ژاکا را دور کرد.

اونای امری بین دو نیمه تصمیم گرفت سبایوس را به جای ویلوک وارد بازی کند. شفیلد در دقیقه ۶۱ روی یک کار تیمی صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه بازیکن این تیم با اختلاف کمی به بیرون رفت. امری در دقیقه ۷۰ لاکازت را به جای ژاکا به بازی آورد اما آرسنال در ادامه نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف خودش خلق کند تا دومین شکست فصلش را متحمل شود.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
سامی
این تبعات بازی ندادن به مسوت اوزیل هست.. خدا خیرت بده امری خب نتیجه عقبی مسوت بیار دیگه چرا لج کردی باهاش .؟؟
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۰۳
پاسخ
0
5
Mehdi
اینهمه خرید کردن امسال نزدیک ۱۵۰ میلیون یورو خرج بازیکن کرده در کنار اینا تمام بازیکنای خوبش حفظ شده ولی اونای امری یه بازی درست حسابی نمیتونه ارائه بده
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۲
پاسخ
0
5
یاشار
یادتونه هشتگ های ونگر اوت و غر زدن طرفدارهای نسل جدید ارسنال که می گفتن مشکل ونگره در حالیکه اون بنده خدا مشکلی نداشت و مدیریت تیم هدفش قهرمانی نیست و بیشتر به دنبال فروش بازیکن و سوداوریه. نمیگم ونگر مربی عالی بود ولی نحوه ترکش درست نبود. به عنوان یک لیورپولی میگم که همیشه تماشای بازی ارسنال برام جذاب بود.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۲۶
پاسخ
3
17
امین
دوستی نوشته مشکل آرسنال در کف بودن طرفدارانش از آرسنال 2004 است خطاب به این دوستمون بگم که آرسنال همواره تیمی با شخصیت بوده و سن شما جوابگوی فصل 2010 نیست که چگونه بارسلونا رو در اوج شکوهش با یک بازی توفانی از آرشاوین برد و بازی برگشت در نوکمپ کاملا سوار بر بازی بود و گل اول رو هم زد ولی داور در یک تصمیم بحث برانگیز ون پرسی رو به خاطر شوت زدن به دروازه بعد از صورتش با کارت زرد دوم اخراج کرد و آرسنال به فینال نرسید تا تیم طلایی نابود بشه بازیکنا یکی یکی از تیم برن ، نه عزیز مشکل آرسنال مصدومیت بیش از حد بازیکنانش و عدم توانایی حفظ ستارگانش بوده نه کف مردگی هوادارانش
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹:۳۶
پاسخ
10
18
امین
امری اگه بری خدایی 100 تومن میدم
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵:۴۶
پاسخ
2
17
حمید
اونهایی که میگفتن ونگر اوت بیان تحویل بگیرن.ونگری که با کمترین هزینه تیما تو شرایطی خیلی بهتر از این نگه داشته بود
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۳:۱۹
پاسخ
2
16
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
عین روز روشنه که امری بدتر از ونگره.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱:۰۸
پاسخ
0
17
فیدل کاسترو
مشکل طرفداران آرسنال اینه که هنوز تو کف اون تیم سال 2004-2005 هستن و با اسم تیری آنری و برکمپ سرمست میشن ولی واقعیت اینه که آرسنال الان چند ساله که به شدت معمولی شده و آخرین دفعاتی هم که تو لیگ قهرمانان بودن، مفتضحانه حذف میشدن. اولین قدم برای پیشرفت و دوباره بلند شدن آرسنال، تغییر ذهنیت هوادارنش هستش. دومین قدم تغییر ذهنیت مدیریت باشگاهه. اگر آرسنال میخواد صرفا به صورت کلیشه ای اسمش جز تاپ سیکس نباشه باید هدف گذاریش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشه نه اینکه بگه سهمیه گرفتن کافیه که همونم نمیگیرن دوساله. به امید اینکه آرسنال دوباره اوج بگیره تا لیگ جذاب‌تر از همیشه بشه.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۲۳