شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو؛ بازگشت جونیور به نیمکت؟

شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو؛ بازگشت جونیور به نیمکت؟

13750
21:21
11 مهر 1398
پرسپولیس با حداقل دو تغییر در هفته پنجم به میدان خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، فردا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پرسپولیس مهمان تیم یحیی گل‌محمدی است. دیداری که شاید سرنوشت صدرنشین لیگ را عوض کند. کالدرون برای این بازی شنیده شده در ترکیب تیمش چند تغییر ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترینِ آن‌ها بازگشت جونیور براندائو به نیمکت ذخیره‌هاست. به جای جونیور، احتمالا مهدی عبدی وارد ترکیب می‌شود. 

خط هافبک پرسپولیس تغییر زیادی نمی‌کند و فقط سیامک نعمتی از خط دفاع جدا شده و به جمع 4 هافبک این تیم اضافه می‌شود. مهدی شیری هم در سمت راست دفاع جانشین نعمتی خواهد شد. در قلب دفاع هم با محرومیت شجاع و مصدومیت سیدجلال، شانس بازی به محمد نادری یا انصاری می‌رسد. یکی از این دو در سمت چپ دفاعی بازی خواهد کرد و دیگری هم در قلب دفاع زوج کنعانی‌زادگان را تشکیل می‌دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو

14001

نظرات کاربران
یاسر
امیری بره خط حمله، عالیشاه جای امیری، ترابی بره چپ امیری راست، بشار پلی میکر، عبدی و سیامک نیمکت. تعویضی هم که بازی رو میبینه نیاز داشت تعویض میکنه.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳:۵۰
پاسخ
9
25
یه فوتبالی
فکر کنم بشار فیکس باشه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۸:۴۸
پاسخ
14
3
علیرضا
چرا از روستایی استفاده نمیشه ؟ کسی میدونه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۰:۲۷
پاسخ
4
12
حسین تمندگانی۶۶
بهترین ترکیب ۳-۵؛۲ بیرانوند نادری انصاری شجاع کنعانی زادگان نورالهی عالیشاه بشاررسن نعمتی امیری ترابی
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۳۹
پاسخ
46
9
جواد
جای رسن با عبدی عوض بشه و وحید بره خط حمله . ترکیب عالی میشه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵:۰۰
9
5
علیرضا محمدی
بنظرم عالیشاه خیلی اماده هستش خداکنه فیکس بازی کنه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳:۱۰
پاسخ
16
80
پرسپولیس سرورته
به نظر من بهتره ۴_۳_۳بچینه کنعنانی انصاری نادری(نعمتی) عالیشاه(شیری)دفاع باشن نوراللهی.امیری.بشار وسط ترابی.علیپور.عبدی(جونیور). وای چقد ستاره داریم.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۳:۳۳
پاسخ
17
29
علیرضا
خداوکیلی انصافا" این جونیور رو کی انتخاب کرده ؟ فقط میدونم بدونم.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱:۳۴
پاسخ
13
63
مافیای سرخ
اینقدر که رسانه ها به تبریزی گیر میدن چرا به علیپور و جونیور گیر نمیدن آیا؟!؟!
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۳۰
پاسخ
29
76
سینا
چون تبریزی با سفارش خاص و مساعدت وزیر اومد چون علیپور دو سال بهترین گلزن ایرانی لیگ و آقای گل شد.. چون هزینه تبریزی اصلا قابل مقایسه با علیپور نیست جونیور هم که باز بهتر از گرو و دیاباته و ایناس
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰:۳۶
17
3
۶
چون قرارداد تبریزی با استقلال روی ترکمنچای‌رو سفید کرده از طرفی دیباته‌تونم بااون همه سروصدا و پول ,فعلا ک ترقه‌ای بیش نبوده و همچنین اینک علیپور نسبت ب قراردادش خیلیییی بیشترازینا کار کرده حتی تو بد بودنشم حداقل پنالتی میگیره و جونیورم زمان لازم داره ک با توجه ب پولی ک دادنش توقعی نیس، اگ بازم متوجه نشدی تا بیشتر بتوضیحم دوست دوچرخه‌سوار؟!
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۶:۰۸
12
3
آیلین
به نظر من از جوونا استفاده کنه از جونیور بهتره باز اونا انگیزه دارن این مثل ماست کاری نمیکنه
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵:۲۶
پاسخ
11
50
حمید از مشهد
از ابتدا هم باید از علیپور و عبدی یا حتی عالیشاه استفاده میکرد .بخدا تا بحال بازیکن به ضعیفی براندائو ندیدم .انگار اصلا فوتبالیست نیست حتی پاس تو عمق ترابی که یه استپ ساده میخواست رو اینقد بد استپ کرد که تا لب خط کرنر رفت و آخرم حتی کرنر نگرفت و اوت شد!!! الان ترکیب فعلی عالیه فقط هنوز نبودن عالیشاه برام علامت سوال بزرگیه!!!؟
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۳۰
پاسخ
13
52
۶
یجورایی مهدی شریفی رو اگ نیگه میداشنو بهش میدون میدادن بهتر درمیومد بهرحال گذشها گذشه و امیدمون ب ایندستو همین جونیور
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۷:۳۸
7
5
فراست
جونیور به درد لیگ محلات هم نمیخوره ... آقا بخدا توی استانهای خوزستان ، بوشهر ، فارس و مازندران بگردین انقده بازیکن هست . برید این جوونا رو شناسایی کنید بیارین
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۵۵
پاسخ
6
164
kamran
نمیدونم یه عده کی میخوان بفهمن که برانکو فصلی که نایب قهرمان شد 5 هفته اول تیم نتیجه نگرفت... حالا این که تیم خوب کار میکنه مهاجم گل نمیزنه
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۳۲
پاسخ
18
107
مجتبی کریمی
پرسپولیس داره مثل استقلال میشه هر بازی یه ترکیب این یعنی فاجعه؛یکی از دلایل چن سال موفقیت پرسپولیس ترکیب همشگیش بود؛با این روال فایده ای نداره
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶:۲۵
پاسخ
32
67
امید
آیه نیومده که حتما ترکیب باید ثابت باشه مخصوصا وقتی تعداد بازیکن خوبت زیاده. منچستر سیتی رو ببین. هر بازی یک ترکیب.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۳:۵۰
6
7
سعید
سبک برانکو اونجوری بود و اون موقع وظیفه ما حمایت بود (اتفاقا خیلیا هم منتقد سفت و سخت این دست نزدن به ترکیبش بودن). الان هم سبک گابریل اینجوریه و وظیفه ماها حمایت ازشه. فرمول برنده ما هواداری مردونه و لوتی وار از سرمربی بود که به اوج برگشتیم. بذارید همین فرمولو ادامه بدیم تا با کالدرونم همون بالا بمونیم...