شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ این چند نفر

شماتیک احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان؛ این چند نفر

83129
16:45
27 آبان 1397
با انجام شدن بازی پرسپولیس و پیکان، شاگردان برانکو مجبور هستند یکی از عجیب‌ترین مسابقات فصل‌شان را برگزار کنند.

وبسایت رسمی برنامه نود - با انجام شدن بازی پرسپولیس و پیکان، شاگردان برانکو مجبور هستند یکی از عجیب‌ترین مسابقات فصل‌شان را برگزار کنند.

به گزارش وبسایت نود، لغو شدن سه بازی پرسپولیس بخاطر لیگ قهرمانان آسیا، به مشکل بزرگی برای سرخپوشان تبدیل شده است. پرسپولیس با پنجره بسته اول فصل و دادن تعدادی مصدوم مثل ماهینی و انصاری و عالیشاه، اوضاع چندان خوبی ندارد و حالا، باید از ملی پوشانش هم چشم پوشی کند.

پرسپولیسی‌ها فصل را با 13 بازیکن و یک دروازه‌بان ذخیره آغاز کردند. در طول فصل ماهینی و انصاری تا پایان لیگ خانه نشین شدن و فقط ربیع‌خواه به لیست تیم برگشت. با این اوضاع، آن‌ها در شرایط طبیعی هم کار سختی برای بازی‌های باقی مانده فصل‌شان دارند و فشردگی بازی‌ها برای‌شان دردسر تازه‌ای خواهد بود. با اعلام برنامه جدید سازمان لیگ و برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در فیفادی، یک دردسر جدید هم به لیست دردسرهای آن‌ها اضافه شده است.

برگزار بازی‌های باشگاهی در فیفا دی غیرقانونی نیست و سازمان لیگ اعلام کرده قبلا نامه موافقت پرسپولیس را گرفته و آن‌ها امکان مخالفت با این برنامه را ندارند. پرسپولیس مجبور شده مقابل پیکان به میدان برود و علاوه بر همه محدودیت‌ها، سه بازیکن دیگر را هم در اختیار نخواهد داشت و با بحرانی جدی روبرو خواهد بود. علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی به تیم ملی دعوت شده‌اند و تیم ملی عراق هم بشار رسن را دعوت کرده است. پرسپولیسی‌های تیم امید هم به پرسپولیس برنگشته‌اند و نیمکت را خالی‌تر از همیشه کرده‌اند.

با این شرایط، پرسپولیس با بحرانی جدی روبروست. برانکو باید ترکیب تیمش را با 9 نفر، در کنار رادوشوویچ و همتی بچیند. مشکل بزرگتر، اینجاست که از این ترکیب هم احتمال دارد یک بازیکن نتواند برای پرسپولیس به میدان بروند. عالیشاه مصدوم است و مشخص نیست بتواند بازی کند و پرسپولیسی‌ها خوش شانس بودند رادوشوویچ یا خلیل‌زاده با اعلام حکم کمیته انضباطی محروم نشدند. در صورت نبود عالیشاه، علوان‌زاده جایگزینش می‌شود. دوشنبه شب با این اوضاع مسابقه عجیبی در انتظار برانکو و تیمش خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

 

22330

نظرات کاربران
ebi
اقا بیایید فرار کنیم ترکیه لااقل دلیل ما موجه هست نمیگن از ترسشون فرار کردن ترکیه بلکه میگن بازیکن نداشتن.بخاطر ترس تحقیر هم نمیشیم مثل بعضی ها
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۱۷
پاسخ
2
6
پدرام
بالاخره بازیهای عقب افتاده و برنامه ریزی شده پرسپولیس به خیر و خوشی تموم میشه ، فقط امیدوارم سازمان لیگ که با نادیده گرفتن تنگناهای متعدد پرسپولیس عملا" و با ظلم آشکار ، این تیم را وادار به انجام بازبها کرد بعد از این بخاطر اهدا سوپر جام به پرسپولیس ، خودشو بدهکار استقلال ندونه و باز هم برای دلخوشی بیشتر اونا ، پرسپولیسیا رو اذیت نکنه، همین .
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱:۴۱
پاسخ
2
5
Farhad
دست پای پرسپولیسم ببندن با سر مربی با دانشمون همچنان فاتخ لیگ میشیم این قرمز من دوسش دارم خیلی زیاد غر زدن بهش ننیاد فقط قهرماتی بهش میاد برانکو مچکریم برای ذات بردنی ک تزریق کردی
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳:۲۲
پاسخ
2
6
العین رو دیدی
با همین ترکیبم از ششتقلال قوی تریم..استقلال جرات داره بدون سه تا ملی پوشش بازی کنه...با ملی پوشاهم میبازه بدون اونا چی میشه خدا میدونه
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲:۱۰
پاسخ
3
8
دکتر حسین(با افتخار تورکم)
انگار طارمی بازیکن ما بود . خودنون با جعل و پارتی تا اینجا اومدین بقیشم همینجوری ادامه بدید . شگرد و حرفه خودتونه دیگه چرا مینالید
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۱۶
پاسخ
8
3
خطاب به بالایی
خوب شماحرص تیم خودت بخور
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۹:۲۷
1
1
ققنوس سرخ
بازی می کنیم میمیریم ذلت فرار به ترکیه را نمی پذیریم!
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۴۴
پاسخ
1
8
mohammad2020
من خودم یه پرسپولیسم این متنم ن لایک میخوام ن کامنتی ن دیس لایک...فقط اینکه در خوب بودن و استاد بودن برانکو هیچ شکی نیست ولی وقتی میبینه تیم به همچین جایی میرسه که بازیکن لازم داره نباید با امثال مسمان که بنده خدا مثل خیریت نکرد..نمیکرد بعد کاش تو یه سری بازیها کاش از جوونا بیشتر بازی میگرفت..مربی نیستیم ولی فوتبال همه جای دنیارو نگاه میکنم حیف..ادمین جان طولانی شد شرمندده
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۵۶
پاسخ
2
2
پارسا مشهد
برانکو با دانش با اخلاق و دوست داشتتی تیمی ساخته که حتی اگر ظلم کنند و مجبور کنند مسابقه با پیکان انجام شود ، باز هم با ۹ بازیکن هم وارد زمین شوند هم مسابقه را میبرد و پیروز برنده میشوند مثل همیشه ، و هم برانکو مثل همیشه نتیجه دلخواه را میگیرد و هم در پایان لیگ هتریک قهرمانی را انجام میدهد ، برانکو با دانش و بازیکنان با تعصب و باغیرت ، به هواداران مجدد جام قهرمانی لیگ و حتی حذفی را هدیه خواهند داد .
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱:۵۶
پاسخ
3
14
فرهنگ
والا این ترکیبی که عکسش رو انداختین فقط بیرانوند رو نداره. ضمنا به اندازه کافی لی لی به لالای پرسپولیس گذاشتن. اینکه تیم محروم از نقل و انتقالاته که تقیصر فدراسیون نیست. تقصیر مدیریته. اگر قرار بود پرسپولیس مثل کاشیما و السد مجبور به برگزاری و عقب نیافتادن بازی هاش بشه الان معلوم نبود حتی به فینال برسه. تا الانش هم زیادی تخفیف بهش دادن.
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱:۲۳
پاسخ
20
5
saeid
این تخفیفای که به تیم ششم پایتخت میدن و از جام حذفی حذف میشه تو لیگ قهرمانان تو ورزشگاه آزادی برابر السد سه تا نوش جان میکنه اون تخفیفا باید تا کی ادامه داشته باشه دوست عزیز؟؟؟
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۰۵
3
18
بنده خدا
جناب آقای فتاحی شما اگر مدیر کاردانی بودید و تخصص لازم رو در رابطه برنامه ریزی لیگ داشتید باید پیش بینی میکردید که شاید یکی از تیم های ما تا مرحله فینال لیگ قهرمانان پی شبره و شما میدونیستید که امسال باید در جام ملت های آسیا شرکت کنیم پس باید جدول بازی های لیگ رو در چند وضعیت طراحی میکردید تا تیم ها تکلیف خودشون رو بدونن و بهانه ای نداشته باشن . الان که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید و بازیهاش عقب افتاد و باید بازی های فشرده و بدون بازیکن انجام بده تاوان سوء مدیریت شخص شماست . حضرت علی (ع) حدیثی نقل کرده اند که مضمون آن چنین است هر کسی پستی را اشغال کند و بداند فرد دیگری وظایف آن پست را بهتر انجام میدهد و آن کار را رها نکند خائن است . یا علی
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹:۱۱
پاسخ
2
19
حسام
انقدر مظلوم نمایی نکنید.اینها همشون تو نیمه نهایی و فینال اسیا بازی کردند.حالا انگار تیم روبروشون چه بازیکنایی داره؟!!
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰:۴۸
پاسخ
24
3
پارسوماش بختیاری
اقای امیر ابی دل حالا اینا که اسم بردی چ گلی به سر خودتو تیمت زدند اسمشون کجا این فوتباله که براتون بازیکن بزرگیند
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰:۲۲
پاسخ
3
23
پارسا
بازی دوستانه است،بیرانوند و نوراللهی از حضور در بازی دوستانه ملی معاف شوند.
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸:۰۰
پاسخ
3
28
آیهان
این برانکو هم دیگه شورش را درآورده. فکر میکنه کاری کرده کارستان...قبل ایشون که ذوب آهن و سپاهان با اقتدار فینال لیگ آسیا بودن و اینهمه دبدبه و کبکده نداشتن.تو لیگ هم سپاهان دو بار پشت سرم قهرمان شده. دو فصل قبلم که اون بلا سر تراکتور اومد و معلوم نبود قهرمان کی میتوونست باشه بعدش جعلم داشتن.فصل قبلم که از ضعف تراکتور و سپاهان نهایت استفاده را بردن.و اینکه از فرصت نقل و انتقالات تراکتور و استقلال نهایت استفاده را کردن و بهترین بازیکنان را گرفتن. حالا هم نود درصد تیم سرجای خودشه و من موندم چرا باید به رادو پول بدن وقتی نمیشه ازش بازی گرفت؟نکنه در نقش بزن بهادر آوردنش ایران..نمیشد به جای رادو دروازبان جوان طی این مدت بازی داد؟ آقا جان بازی کردن با جوانان دل شیر میخواد هنر میخواد. اصلا تو ترکیب احتمالی هم از بازیکن جوان استفاده نشده جز همتی... حالا میدونید چرا بیرانوند دیگه به تماشاگر هبس نشون نمیده و هی نمیگه میرم سرباز میشم؟ چون دیگه تراکتور نمیتوونه سرباز جذب کنه
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۴۰
پاسخ
313
93
پرسپولیس
خیلی ادم خنده داری هسی باو روتون برم بزار ی بار قهرمان بشید
۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۴:۳۲
4
17
حسین م
فینال های استقلال بماند ولی واسه سپاهان و ذوب آهن اینقدر کل کشور رو بهم نریختند، جدول زیر و رو نکردن، اینقدر پول خرج نکردن ، دانش آموز ها رو مجبور به دیدن بازی نکردن و اینقدر تبلیغ ملی بودن انجام ندادن و.... فینالیست شدن پرسپولیس یه کار ملی بود!!! و فنالیست شدن سپاهان و ذوب آهن یه کار تیمی و نهایت استانی بود!!! دمشون گرم که بدون کمک رفتن فینال
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۳۵
150
47
مجتبی یووه
برادر اون فینالها ذوب اهن و سپاهان بازیکنای اصلی نیمکت نشین خوب داشتن ولی ای فینال با هیچ پرسپولیس به فینال رسیده این کجا و اون کجا کمی تفکر
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲:۳۵
31
194
خطاب به بالایی
تراختوریه جام بیاره باسایپاذوب آهن کری بخونه
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰:۳۷
26
202
قرمز من
آب خنک بنوش عزیزم
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴:۳۸
24
208
پدرام
بهترین کاری که سازمان لیگ میتواند بکند اینستکه به کمیته انضباطی فشار بیاورد تا احکام بازی پرسپولیس-سایپا را قبل از بازی پیکان-پرسپولیس اعلام و رادوشویچ را محروم کند تا انتقام سختی از پرسپولیس بگیرد که با نایب قهرمانی در آسیا برایشان آبروداری کرد .، پرسپولیس هم با یه مشت نوجوان بازی میکنه و احتمالا" با شکستش دل استقلالیها و سازمان لیگ را شادشاد میکنه
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۱۸
پاسخ
7
31
reza
چطور تیمهای دیگه مثل تراکتورسازی پارسال با کمبود بازیکن و پنجره بسته بخاطر بدهکاریهایی که تیمهای دیگه هم داشتن ولی بخاطر ساپورت دولتی بدهی هاشون پرداخت میشه و طلبکارارو جمع کردن ، بخاطر یه شوخی داخل خانواده تیم به اسم چاقو کشی بهترین بازیکنش رو بلافاصله تو بدترین شرایط همین کمیته انضباطی محروم کرد و همتون خوشحال بودید ؟ بسه دیگه انقدر هوچی گری و مظلوم نمایی . پرفسورتون اگه واقعا فکر داشت بهترین بازیکنارو به اسم برخورد انضباطی برکنار نمیکردو دستتون پرتر بود. دوستانی هم که میگن فینال آسیا تموم شد و حمله ها شروع شد . پس خودشون اذعان میکنن که تا قبل اون همه جوره درحد تیم ملی ازشون حمایت شد و همه کارهاشون یه جورایی جمع شدتوسط همین فدراسیون . پس بازم میگم اینقدر مظلوم نمایی نکنید . پنجره بسته برای هر تیمی پیش اومد بدون حمایت فدراسیون و کمیته هاش به حیات خودش ادامه دادن که باعث خنده وشادی همین شماها هم شده بودن و انتظار داشتید باحمایت همون فدراسیون این تیمها به رده پایین سقوط کنن تا شماها ذوق زده بشین .
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱:۵۷
28
10