شهریاری: بازیکنان پرسپولیس که به تراکتور آمدند خودشان را بالاتر از قانون دانسته اند

شهریاری: بازیکنان پرسپولیس که به تراکتور آمدند خودشان را بالاتر از قانون دانسته اند

7395
16:01
16 اسفند 1396
قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:باید بررسی کنیم که واقعاً آیا از زمستان سال گذشته که امید عالیشاه به تراکتورسازی آمد تاکنون در خدمت باشگاه تراکتورسازی بوده یا دوران زیادی را در تمرینات شرکت نکرده است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت:باید بررسی کنیم که واقعاً آیا از زمستان سال گذشته که امید عالیشاه به تراکتورسازی آمد تاکنون در خدمت باشگاه تراکتورسازی بوده یا دوران زیادی را در تمرینات شرکت نکرده است؟

به گزارش وبسایت نود، کاظم شهریاری درباره موضوع جذب بازیکنان سرباز اظهار داشت: در این زمینه تاکنون صحبت‌های مختلفی مطرح‌شده که این اواخر مسئله امید عالیشاه پیامدهای بسیار گسترده‌ای به همراه داشت که موجب دلخوری هواداران تراکتورسازی شد و باید در این زمینه نکاتی را مطرح کرد.

وی افزود:اولاً همه بازیکنان سرباز مثل هم نیستند و بسیاری از آن‌ها با تعصب و غیرت مثال‌زدنی برای تیمشان بازی کردن. مهدی شریفی نمونه‌ای از این بازیکنان بود که برای تیمش بازی کرده و از این تیم رفت. سایر بازیکنانی مثل پهلوان، مهدی پور و شربتی هم سربازهای فعلی تیم هستند که با جان‌ودل برای تیمشان بازی می‌کنند و بهترین عملکرد را تاکنون داشتند و کادر فنی رضایت کاملی از این نفرات دارد.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعضی رفتارها باعث شده بدبینی‌هایی نسبت به موضوع بازیکنان سرباز پیش بیاید. یکی از نکات جالب‌توجه برای ما این است که به‌جز 2 بازیکن سربازی که از پرسپولیس به تراکتور آمدند بقیه سربازها مثل همه جوانان این سرزمین دوران خدمت مقدس سربازی را طبق قانون پشت سر گذاشتند اما حالا شاهد این هستیم که بازیکنان پرسپولیس که به تراکتور آمدند خودشان را بالاتر از قانون دانسته و سعی می‌کنند به هر نحوی دوران خدمت خودشان را کوتاه کنند.

شهریاری تصریح کرد: البته شکل این کار باید بررسی و تحلیل شود. یکی از شروط اصلی در تأیید این‌گونه کسری‌هایی که متأسفانه به شکل خاصی دریافت می‌شود این است که علاوه بر تأیید کسری خدمت، یگان خدمتی نیز تأیید کند که این بازیکن مدت‌زمان مذکور را در خدمت این باشگاه بوده است.

وی افزود: باید بررسی کنیم که واقعاً آیا از زمستان سال گذشته که امید عالیشاه به تراکتورسازی آمد تاکنون در خدمت باشگاه تراکتورسازی بوده یا دوران زیادی را در تمرینات شرکت نکرده است؟ به‌واقع چگونگی خدمت او باید موردبررسی قرار گیرد و باشگاه باید تأییدکننده این باشد که دوره خدمت امید عالیشاه در تراکتورسازی سپری‌شده است.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: طبیعتاً طبق اصول باشگاه‌داری ما معتقدیم که عالیشاه به تعهدات خود در جایگاه یک بازیکن سرباز عمل‌نکرده و رفتارهای غیرحرفه‌ای متعددی از خود نشان داده که مورد آخر حضور در برنامه تحلیل دربی یکی از این رفتارها بوده و قطعاً باشگاه به دنبال هیاهوهایو که شروع‌شده تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و به‌طور قانونی و حرفه‌ای در مقابل این تخلفات ایستادگی خواهد کرد و از حق خود دفاع می‌کند.

شهریاری اظهار داشت:طرف مقابل چون می‌داند که به نتیجه روشنی در این زمینه نخواهد رسید اقدام به شایعه‌پراکنی و انتشار برخی اکاذیب کرده که یکی از این موارد تیتر یکی از روزنامه‌های رنگی ورزشی است که امروز منتشرشده و باشگاه از این روزنامه به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه باشگاه تراکتورسازی و همچنین انتشار خبر دروغ به نقل از سازمان نظام‌وظیفه شکایت قانونی و قطعی می‌کند.

وی در پایان گفت:این اتهامات مورد پیگیری جدی قرار می‌گیرد و روزنامه‌ای که اقدام به انتشار این اخبار دروغ کرده باید در قبال رفتار غیرحرفه‌ای خود پاسخگو باشد.

20441

نظرات کاربران
￵ارش
کلا بد رفتاری نه فقط رو سکوهای تراکتور بلکه مسولین تراکتور هم همین مسیرو ادامه میدن و جز نفرت چیزی براتون نداره .همه میدونن همش از روی حسادت به پرسپولیس و استقلاله که میبینین نمیتونین جایگاه این دو تیم رو نه تو قلب مردم داشته باشین نه از لحاظ افتخار و وجه و شهرت قابل قیاس نیستین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۷:۴۵
پاسخ
6
16
ایرانی
واسم سواله سالیان سال تیمهای نظامی تو فوتبال ایران بودن مثل ملوان و فجر و پاس که هیچوقت مشکلی نبود ولی از وقتی تیم یک شبه نظامی تراکتور وارد فوتبال شد حاشیه و درگیری از همه جای این باشگاه باریدن گرفت ادمین خواهشا چاپ کن
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۷:۵۲
پاسخ
4
16
ali
به امید خدا همه چی درست میشه وشما به جایگاه واقعی خود ک دسته یک و دو و سه برمیگیردین.اجماعن صلوات دوم محکمتر بفرست
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸:۳۳
پاسخ
4
15
hamii drn
خدارو شكر كه همه بازيكن هاي تاپ ليگ رو بر ميدارين اخر هم موقع كه خدمتش تموم ميشه يك فصل ميفرستين دنبال نخود سياه، تا بازيكن فوتبال شو از دست بده، نمونش احمد نوراللهي .واقعا متاسفام براي طرز فكر و كردار باشگاه تراكتور.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷:۱۰
پاسخ
4
16
خلیج فارس ایران پرسپولیس قهرمان
باشگاه منفور تراکتور کی دست از سر فوتبال این کشور بر میداره همه راحت شیم از دستش. باشگاهی که به جای فوتبال همش دنبال حاشیه است الان هم که رفتن آسیا باعث آبروریزی ایران شدن. ادمین جان ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰:۱۲
پاسخ
4
20
Mehdi Red Army B.N.D
اون روزهایی که پیغام و پسغام میفرستادین که بیاین تراکتور که از خدمتتون کم میشه چی ؟ میخواین اضافه خدمت بزنید و زورتون هم میرسه
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۹:۲۹
پاسخ
3
17
شاهد آبی
استقلالیم با افتخار ولی شما دیگه تکل از پشت زدین به سنگ پا..... اینهمه بازیکن رو هوایی کردین ازترس خدمت کافی نسیت؟؟؟؟ به امید روزی که برگردین به جایگاه اصلیتون..........لیگ یک
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶:۵۹
پاسخ
4
22
kamran
آره راست میگه شربتی از قبل عرقش به تراکتور رو نشون داده بود خجالت هم خوب چیزیه محروم بودین بازیکن رو با تقلب گرفتین یک سال فوتبالش رو نابود کردین حالا میگین خوب نبوده براتون؟
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۸:۲۸
پاسخ
11
54
اس اس
اون عرق نیست واسه پول اومده صبر کن خدمت که تمام بشه فرار به قرار ترجیح میده
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰:۰۰
3
15
سرباز صفر
یک کلام آقا بگید میخوایم اذیتت کنیم. چرا اینقد داستان سر هم میکنی . اگه سربازیش تموم نشده پس چرا اخراجش کردین. اگه هم تموم شده پس ولش کنید بره دنبال زندگیش. چی قراره نصیبتون بشه اگه هدفتون اذیت کردن یه جوون نیست.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸:۲۲
پاسخ
9
50
ziba
آمدند یا آورده شدند. بازیکن زورکی می گیرید. چاره ای جز اومدن به تیم شما ندارند. واقعا می گم تا زمانی که بازیکن دلش با تیمتون نباشه به جایی نمی رسید.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۳:۲۲
پاسخ
10
58
Javad
شما چقدر رو دارید بخدا بازیکن یه تیم دیگه را به زور میگیرید که براتون بازی کنه اخرشم هرچی از دهنتون در میاد بهش میگید بعدم انتظار دارید مثل مسی یا رونالدو براتون بازی کنه برید بابا به جایگاه اصلیتون همون لیگ یک جاتون بهتره بعد منچستر شما اولید
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹:۱۱
پاسخ
13
63
تا ابد قرمز فقط پرسپوليس
شايد بتونيد بازيكن رو اذيت كنيد و يه مدت نگهشداريد اما قلب هيچ بازيكنى باشما نبوده واگه اين اجبارنبود جز بعضى بازيكنان مسن كسى حاضرنبود به تيمتون بياد تيمتون اگه تمام بازيكناى خوب ليگ روهم بگيره هيچى نميشه وميبينيد هرسال به هيچ جايى نميرسه اگه هم كمى بالابره به لطف همين سربازاست.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۸:۰۷
پاسخ
16
58
سولدوز تراختور
به مدیریت اخطار میدهیم اگه از موضوع عالیشاه به این سادگی بگذرین ما از شما نمیگذریم...تیم مارو به مسخره گرفتن وای اجرلو اگه بخوای لطفی در حق خیانت کاران انجام بدی.وقتی گفتیم الکی خودشو به مصدومیت زده جعل پولیسیها خندیدن حالا نوبت ماست بخندیم اجرلو یادت باشه هواداران ازت چی خواستن...
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹:۳۱
پاسخ
106
34
سولدوز تراختور
ارش انگار یادتون رفته تو ازادی ازتون میزبانی کردیم.در حالی که وقتی با ما بازی دارین از کل ایران میان تا ازتون حمایت کنن ولی بازم میزبانی کردیم.چرا هر ساله به خاطر اینکه ده درصد به ما بدن مدیراتون کلی مصاحبه میکنن میدونی چرا چون میترسن بازم میزبان باشیم.کشور ترکیه که فنر باغچه.گالا و بشیکتاشو ول نمیکنه بیاد از تراختور حمایت کنه ولی بر اساس امار ثبت شده تو رسانه ملیشون میگه تراختور پرطرفدارترین تیم تورک دنیاست حالا خود دانی.خواهشا بچاپ منطقی جوابشو دادم
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۶:۳۷
32
13
￵ارش
اقایی که ادعا میکنی پر طرفدارترین باشگاه اسیایی ببین تو خبر مربوط به باشگاهتون هم این همه دیسلایک داری حتی با کمک ابی ها
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۶:۵۹
10
29
جواب سولدوز
تو هم یکی از همون هواداران افراطی چهاد چرخی مشخصه طرز رفتارت اونم الکی تو همه کاراتون افراطی گری دارین برو یه اب خنک بخور
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۶:۰۱
6
31
magic
بودین حالا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹:۱۵
4
22
خلیج همیشه فارس
خخخخخخ؛ این مدیریت شما، از قضیه طارمی چی گیرش اومد؟ جام رو از پرسپولیس گرفت و داد به شما؟ آفرین بر این مدیریت، حالا بیایید بعد از دو سال، که فوتبال عالیشاه رو بر باد دادید، این دفعه ۶سال محرومش کنید؛ ما هم منتظریم، ولی قول نمیدیم که نخندیم.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۰۷
7
34
arya pad
اینا آموزش دیده مکتب جعلند ... توقع رفتار مناسب ازشون نباید داشت .
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲:۴۷
پاسخ
94
35
ذوب آهن، سرور شیشتقلال
مکتب فتوشاپ و دوپینگ چی داشته تا حالا؟ چرا جلوی ذوب آهن، بازی رو می بازید، صندلیها رو می‌شکنید آخه؟ خخخخخخ؛ خدا رو شکر، که به خاطر این کارهاتون، پرسپولیس، ۳ جلسه محروم از تماشاگر نشد. کامبایی نیا هم ۲ جلسه.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲:۲۶
6
33
فرزاد
جالبه..خودشون هم میدونن دوران خدمتش تموم شده حالا میخوان بگن چند ماه از این مدت مورد قبول ما نیست.تقصیره عالیشاهه که بعد از شروع خدمتش شما محروم شدید؟ واقعا رفتارهای مسئولین باشگاه تراکتورسازی شده دردسر فوتبال.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴:۵۷