شویا ناکاجیما: پیروزی مقابل استقلال اعتماد به نفس فراوانی به ما می‌دهد

شویا ناکاجیما: پیروزی مقابل استقلال اعتماد به نفس فراوانی به ما می‌دهد

1484
22:33
14 اسفند 1397
شویا ناکاجیما، بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر گفت که پیروزی در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، اعتماد به نفس فراوانی به نماینده قطر می‌دهد.

به گزارش وبسایت نود، شویا ناکاجیما پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال الدحیل قطر مقابل استقلال ایران در دیدار نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اولین دیدار ما در مسابقات بود و پیروزی در آن برای دیدارهای آینده، اعتماد به نفس فراوانی به ما می‌دهد. برای ادامه مسابقات برای کسب نتایج خوب، به سختی تلاش می‌کنیم.

وی درباره انتخاب خود به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه گفت: به خاطر این جایزه تشکر می‌کنم، اما با کمک کادر فنی و هم‌تیمی‌هایم، می‌توانم عملکرد بهتری در دیدارهای آینده نشان دهم. هنوز برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه زیادی در پیش داریم. می‌توانیم پیشرفت کنیم و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

1004

نظرات کاربران
وریا
جوجه رو آخر پاییز میشمارن استقلال عالی بازی کرد فقط ضدحمله زدن.
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲:۲۴
پاسخ
19
50
ایمون زاید
آقای فتاحی شما باید پاسخگوی تحلیل انرژی بازیکنان پرسپولیس و استقلال تو نیمه دوم باشید
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۱۶
پاسخ
3
59
هوادار واقعی
زنگ تفریح خوبی بود نه ؟؟؟؟
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۱۷
پاسخ
59
10
عشقممم نیمار
خودشونم باور ندارن ک مقابل عشق_تقلال بزرگ‌و‌غول اسیا ..برنده شدن :-) خب منم اگ بازیکن الدوحیل بودم‌ و‌ میدیدم ک موقعیتای عشق_تقلال گل نشدن و‌ما رو سه توپ ب گل رسیدیم ..بایدم خوشحال میشدم و اعتماد ب نفس میگرفتم‌..اما این بازیکن ژاپنی نمیدونه ک داستان ..اخرش قشنگ ک الدوحیل حذف و‌عشق_تقلال صعود کننده .:-)
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۲۸
پاسخ
52
41
....
استقلال بر خلاف نظر همه خوب کار کرد.این الدحیل، السد، الهلال و العین و ... تیم های پارسال نیستن. همه ی این تیم ها در مسیر پیشرفت هستند و مخصوصا تیم های عربی که پول های بسیار زیاد خرج می کنن تا بازیکن های تیم های اروپایی مطرح رو بخرن.تیم های ما فقط می تونن تو لیگ ایران بدرخشن چون برنامه ریزی ما فقط تو لیگ ایران جواب میده و همون طور هم که دیدیم حتی تیم ملی ما هم بدون مسیری ساده نمی تونه تو جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیره.
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۰:۱۵
پاسخ
0
47
شهربابک
چطوری منشا تو استقلال خوش می گذره تو با پرسپولیس سرور الدحیل بودی ولی با ۶تقلال سه تا سه تا می خوری
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۱۶
پاسخ
23
50
سپهر عارفیان
ناکاجیما عزیز زیاد غرور ورت نداره این تیمی که شما امروز بهش 3 تا زدید تیم قوی و شاخی نبود...به فکر تیم های قوی باشید.
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰:۴۳