شکار شفر از تیم سابقش؛ پاتوسی به بنی یاس امارات پیوست

شکار شفر از تیم سابقش؛ پاتوسی به بنی یاس امارات پیوست

16388
02:29
23 تیر 1398
بازیکن اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به باشگاه بنی یاس امارات پیوست.

به گزارش وبسایت نود، آیاندا پاتوسی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و فعلی تیم کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی با عقد قراردادی رسمی به تیم بنی یاس امارات پیوست.

هدایت ینی یاس را در فصل جدید وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به عهده دارد و پاتوسی و شفر پس از جدایی از استقلال بلافاصله با یکدیگر هم‌تیمی شدند.

باشگاه بنی یاس در خبری که از عقد قرارداد با پاتوسی منتشر کرده به سوابق درخشان این هافبک 26 ساله با لوکرن بلژیک در لیگ اروپا و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است.

پاتوسی در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته به صورت قرضی راهی استقلال شده بود و بندی در قراردادش داشت که با پرداخت 350 هزار دلار از سوی باشگاه استقلال به تیم آفریقایی می توانست قراردادش را دائمی کند و در استقلال بماند اما مسئولان باشگاه نتوانستند در مهلت مقرر این مبلغ را پرداخت کنند.

نظرات کاربران
گروهان سرخ
اگه پاتوسی و باشگاهش می خواستند برای استقلال رایگان هم بازی کنه،چون برانکو رفته بود اونباید در استقلال می ماند
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳:۵۰
پاسخ
17
13
Amir
این بود کینگ شفر شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷:۱۵
پاسخ
4
13
فرهاد
وزیر متشکریم
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۱۳
پاسخ
6
10
ایران
26 بازیکن در طول یک سال!!!! اگه به این لیست نگاه کنین یعنی ممکنه بازم استقلالیارو متوهم بدونین همچنان؟؟ پاتوسی، همام، اللهیار، منتظری، نورافکن، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید ابراهیمی، جپاروف، تیام و .... که همه ی این اسامی از ستون های اصلی تیم بودند. دوستان پرسپولیسی عزیز فقط یه لحظه تصور کنین که هر سال اول فصل کل شاکله تیمتون تغییر کنه کامل! چه حسی بهتون دست میده؟؟ کدوم تیم تو دنیا با این حجم از تغییرات تونسته فصل رو خوب شروع کنه و خودشو به عنوان مدعی قهرمانی نشون بده؟ این اتفاقی که چهار ساله داره واسه استقلال میوفته، چه چیزی غیر از ضعف مدیریتی رو نشون میده؟ در حالی که تو همین دوران اسکلت پرسپولیس کامل حفظ میشه همیشه و خروجی های باشگاه فقط با نظر برانکو صورت میگرفت حتی زمان بسته بودن پنجره!
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۵۵
پاسخ
10
15
Takzang1984
سلام بازیکن تاثیر گذاری بود ...استقلال بد ضرر کرد.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۰۵
پاسخ
0
18
تورینی
26 سالش بود؟؟؟ شبیه 40 ساله ها بود ولی حیف با اینکه پرسپولیسی ام ولی بازیکن خیلی خوبی بود
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۵۵
پاسخ
0
15
عرفان
الان اسدقلالیا میگن چه خوب شد . نمی خواستیمش!
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۴۵
پاسخ
6
5
علیرضا
ممنون از اقای خطیر . ممنون از اقای فتحی خیلی زحمت کشیدین واقعا
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۱۰
پاسخ
3
9
مسعود گل باشی
صیادمنش رو فروختن که پاتوسی رو حفظ کنن. ‏دیشب صیادمنش برای فنرباغچه اولین بازی فیکسش رو انجام داد و همون دیشب هم پاتوسی به بنی یاس پیوست. زنده باد مدیریت دولتی. زنده باد مدیریت حراج ستاره های استقلال. ‏زنده باد مدیریت دروغ و فریب.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۳۵
پاسخ
6
10
مجید
بازیکن خوب جاش نگیرن نتیجه نمیگیرن.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۵۱
پاسخ
4
3
علی
دستور وزارت تضعیف استقلال به هر قیمتی شده
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۲۱
پاسخ
10
6
پرسپولیس
بنظرم بزرگترین اشتباه مدیر استقلال این بود که به حرف هواداراش گوش داد و شفر و اخراج کرد ،وگرنه اگه شفر بود شاید فصل قبل قهرمانی و بدست میاوردن و برای این فصل هماهنگ تر از قبل بودن و اجازه خروج بازیکنی و نمیداد،هواداری استقلال هم لطفا دست از هوچیگری برداریداگه نیتشون تضعیف استقلال بود این همه واسش هزینه نمیکردن ،بیشترین عامل نتیجه نتیجهنگرفتن تیم،، عدم ثبات کادر فنی تیم ،اگه دوسال پیش میذاشتید منصوریان بمونه و شعار حیا کن سر نمیدادید ،با این خریدای گرونی که داشتید میتونستید صدرو ببینید ،مثل هوادارای پرسپولیس که همیشه از سرمربیش حمایت کرد حتی بعد از ،از دست دادن قهرمانی لیگ چهاردهم وبعد از باخت دربی که همه دیدن چجوری هوادارها تیم وکادر فنی و تشویق کردن
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۴۴
پاسخ
2
12
علی
یکی از دلایلی که استقلال رو بهترین تیم ایران در اسیا کرده این هست که بازیکن های معمولی میان توی این تیم و بزرگ میشن میرن تیم های دیگه. چند نمونش احمدرضا عابدزاده، تیام، پاتوسی و سرمربی بدون تیم شفر.
۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲:۱۲