شکایت خطیر از حقیقی/ با سر به صورت من کوبید

شکایت خطیر از حقیقی/ با سر به صورت من کوبید

31438
16:47
08 اسفند 1397
معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص درگیری با علیرضا حقیقی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از میزان، علی خطیر در خصوص ماجرای درگیری امروزش با علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی و پرسپولیس اظهار داشت: برای بازدید از چمن مجموعه انقلاب که در اختیار باشگاه استقلال است راهی آنجا شدم و در شرایطی که علیرضا حقیقی در حال تمرین کردن بود، ما هم برخی لوازم مورد نیاز را از کامیون پیاده کردیم. همزمان مربی علیرضا حقیقی من را بازخواست کرد که به چه دلیلی در این محل زیاد تردد می‌کنم.

او افزود: من در پاسخ به وی گفتم جهت بازدید و خالی کردن بار به اینجا آمدم که ناگهان علیرضا به طور ناگهانی به من حمله‌ور شد و با سر به صورت من کوبید و باعث شکستگی بینی من شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: در حال حاضر در دادسرا پیگیر شکایت از حقیقی هستم و بلافاصله باید راهی بیمارستان شوم تا بینی من مورد جراحی قرار گیرد.

2051

نظرات کاربران
بی افتخارم ولی همچنان پرسپولیسی ام
رجوع میکنیم به حرفهای استاد سیار که فرموده بودند کل بازیکنان داخل زمین لیگ برترمون سوادشون اندازه ی دیپلم هم نیست
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۴۳
پاسخ
72
236
همیشه سرخ
دل شفر چقد خنک شد!!/این بابا ماه پیش میخواست مربی تونو عوض کنه !!!
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸:۴۳
پاسخ
260
36
عشقممم نیمار
شیش_پولیسیا اینقد حامی خاص دارن و اینقد خیالشون راحته ک هر کار غیر قانونی چ‌ در فوتبال چ‌ خارجش میکنن و‌هیچکی کارشون نداره :-P دیگ شورشه در اوردن:-P
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۱۹
پاسخ
44
280
❤❤❤❤❤❤
وزیر پرسپولیسی که ۳ تا گل واس شما زده
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹:۴۷
6
32
mehdi
خخخ خداییش تو دیگه اخرشی. بزار هنوز گند خرید شیش بازیکن خارجی در یک فصل و افتضاح پاتوسی کم رنگ بشه و دوستانتون دوپینگ ر ب تون رو تکذیب بکنن بعد بیا حرف بزنیم. راستی دمت گرم این شیش پولیس که مینویسی واقعا باحاله. خیلی جالبه که هواداران تیم حریف هم یاد و خاطره بازی خاطره انگیز که حتی با باخت مفتضحانشون تموم شده رو یاداوری میکنن خخخ
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹:۰۰
201
40
پدرام
آخه مگه میشه همینطور الکی الکی یکی بیاد با سر بکوبه توی صورت یکی دیگه !! حقیقی که بازداشت شده و ممنوع المصاحبه ست !! الآن ما داریم این موضوع رو از زبون خطیر و استقلالیا میشنویم ... طبیعیه که موضوع رو یه طوری پیش ببرن که حقیقی رو مقصر جلوه بدن !! خدا میدونه حقیقت ماجرا چی بوده !!
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹:۵۶
پاسخ
165
111
Sam
خطیر نزدیک ده سانت از رحمتی کوتاه تره ( بر مبنای عکس کنار هم) یعنی قدش حدود ۱۷۸ هست. حقیقی ۱۹۳. اختلاف، ۱۵ سانت. حقیقی این مقدار خم شده و ضربه سر زده؟!!!!!! احتمالا داشتید کل کل میکردید دماغ خورده توی سینه حقیقی.والله اعلم! ایضا” داشتم دنبال یه عکس خطیر با یک آشنا برای برآورد قدش میگشتم . دیدم اکثر عکسهاش هنری هست. یعنی ژست گرفته برای عکاس.عکسی نداره که مثلا” در لحظه باشه و طبیعی. همه با هماهنگی عکاس!! برای درج در روزنامه و سایت.
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۰۴
پاسخ
217
20
Peyman
باید خجالت بکشید برا کامنتی که گذاشتی! کاراگاه! 190 سانتی نمیتونه با سر بزنه به سر 175 سانتی؟ هان پرفسور؟!
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۵۲
21
160
هومن
تو یه روز یه اسطوره بازداشت شد تو کلانتری یه اسطوره در دادگاه حاضر شد تالار افتخارات ماشالا
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲:۲۶
پاسخ
21
148
شیشفر 6در4
این اقای خطیره هم شورشو دراورده همیشه صدر اخبارو حاشیه هاست یا با پول بیت المال میره سوییس و امارات یا دعوا میکنه این اقارو شیشفرهم قبول نداره اینست مکتب شیش در چارتقلال فینال اسیا ندیده
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶:۱۸
پاسخ
174
36
مهدی
علیرضا چجوری به تو کله زده ؟ احتمالا نشسته رو زمین بعد کله زده
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵:۲۰
پاسخ
164
26
جنوب ژاله
آره همینجوری الکی بهت حمله ور شد!؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۵۱
پاسخ
133
33
عخشم ژاپن
جنابعالی استاد دروغ گفتن هستین
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۳۴
پاسخ
126
35
ققنوس سرخ
حقیقی و خطیر لطفا"هردوتون خجالت بکشید.
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶:۰۶