شکایت دردسرساز نیلسون از پرسپولیس/ مطالبات دروازه‌بان برزیلی پرداخت می‌شود

شکایت دردسرساز نیلسون از پرسپولیس/ مطالبات دروازه‌بان برزیلی پرداخت می‌شود

5329
14:30
20 شهریور 1398
با تلاش‌های صورت‌گرفته مقرر شد طلب بازیکن برزیلی و اسبق تیم پرسپولیس به او پرداخت شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، ویلسون کوریا دروازه‌بان اسبق و برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه طلبی در حدود 100 هزار دلار دارد و بابت این طلب به فیفا شکایت کرده و حتی حکم فیفا را هم در اختیار دارد اما مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس در چند ماه اخیر هیچ اشاره‌ای به این مسئله نکردند و این شکایت که برای باشگاه پرسپولیس می‌تواند خطرساز هم باشد، توسط مسئولان سابق این باشگاه پیگیری نشد.

در همین رابطه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در جریان این پرونده قرار گرفته، مذاکراتی را با وکیل خارجی این دروازه‌بان آغاز کرد و در نهایت مقرر شد تا طلب ویلسون پرداخت شود.

پس از مذاکرات صورت‌گرفته وکیل این دروازه‌بان برزیلی برای مصالحه با پرسپولیس به توافق رسید و قرار است طی روزهای آینده با پرداخت پول این بازیکن پرونده شکایت او بسته شود.

2051

نظرات کاربران
کیا
دلسون که برا بیت المال نسوخته!!! این پولا حرومه !
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱:۲۹
پاسخ
49
31
استرسی به نام تراختور
یعنی هنوز پول اینو نداده بودن !!!
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۰۸
پاسخ
17
71
تاج کبیر اسیا
بله مثل دیگر طلبهای میلیون دلاری که پرداخت شد اینم پرداخت میشه اسپانسر پول هوادارای استقلال رو میده به اینا استقلالم مجبور میشه ستاره هاشو بفروشه یا رایگان ازدست بده
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۴۱
پاسخ
32
82
mehdi
کاج کبیر! یه نگاهی به عقب بندازی بد نیست! با وجودیکه بیشترین بازیکنان رو میگیرید اما کسی ازتون طلب نداره! این به نظرت عحیب نیست؟! به نظرت عجیب نیست پرسپولیس چند سال گذشته فقط برانکو مربیش بوده و به خاطر ندادن پولش رفته و هنوزم پولش رو ندادن اما شما پول منصوریان و شفر و ساشا جونشو با تمام کادرشون و آپشناشون پرداخت کردید و الانم مربی و بازیکن هفتاد میلیاردی میگیرید؟! اگه یه ذره فکر کنی فکر کنم خودتم بفهمی اینی که پرسپولیس هنوز طلب کسی مثل نیلسون رو نداده دلیلش این میتونه باشه که اسپانسرها و بقیه دوستان وزارتی مشغول پرداخت های گاه و بی گاه و بی شمار تیم دیگه ای هستن.
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۱۳
13
18
پنجـعلـی کریمــی ۸۸۸۸۸۸۸۸
واقعا همینطوره ... تیم پیروزی که درامد اسیاییشون رو پاداش دادن و همونجا تموم شد . اونوخ استقلال با اینهمه دلار های بازیکنای فروخته شده باید خرج اینا رو هم بده . بیشتر پول استقلالیا داره خرج سوگلی ویتنامی میشه خجالتم نمیکشن پرروها ... تا کی باید خرج اینا رو استقلال بده . مگه خود عرب نگفت پول امسالشونو پیشخور کردن پس این پولا از کجا میاد . استقلال نصف اینا هم خرج نکرده پول نداره اونوخ اینا با اینهمه ملی پوش و بازیکن خارجی و اندازه سه تا تیمی که بازیکن دارن پول از کجا میارن؟؟ غیر اینه که استقلال پول درمیاره اینا برامون خرج میکنن ...
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۰۳
16
8
احمد
بالاخره ما نفهمیدیم اسپانسر پول کی رو میده ؟طرفداران پرسپولیس میگن :به استقلالیها بیشتر کمک میشه --طرفداران استقلال میگن به پرسپولیس کمک میشه طرفداران تراکتور وسپاهان میگن :تمام پول بیت المال رو خوردند استقلال وپرسپولیس --ما موندیم کی راست میگه؟؟همه هم دارند بازیکنهای میلیاردی می گیرن وهیچ منبع درآمدی ندارن فقط پرسپولیس پارسال کمی درآمد کسب کرد
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲:۲۰
14
38
آزاد
#از_جیب_هشتاد_میلیون_ایرانی
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷:۴۰
پاسخ
24
63
666666 Ashk
جناب عرب مارو تا تونست به عقب فرستاد از اول گفتم عرب برای زمین زدن تیم اومده
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۰۳
پاسخ
25
48
TT فراتر از باشگاه
میشه بگین پولشو از کجا میارین که پرداخت میکنید مطمئنم از بیت المال ورنداشتین
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۴۰
پاسخ
56
35
Mehdi.Najm
خوب شد رفتی گماشته وزارت ( عرب ) وگرنه معلوم نبود چه بر سر پرسپولیس میومد .
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۰۶