شکایت رسمی باشگاه سپاهان از دروازه‌بان و لیدر پرسپولیس

شکایت رسمی باشگاه سپاهان از دروازه‌بان و لیدر پرسپولیس

5571
14:53
08 اردیبهشت 1398
باشگاه سپاهان رسما از دروازه‌بان و رئیس کمیته مشوقین باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش وب سایت نود، با اعلام مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان مسئولان باشگاه سپاهان ظهر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال شکایت رسمی خودشان را از علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق ارائه کردند.

باشگاه سپاهان به دلیل حرکات و الفاظ توهین آمیز علیرضا بیرانوند در جریان بازی مقابل پرسپولیس، با ارائه فیلم و سند از این دروازه‌بان شکایت کرد.

ضمن اینکه این باشگاه از رئیس کمیته مشوقین باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار پست تحریک آمیز در فضای مجازی و ایجاد التهاب روی سکوهای ورزشگاه آزادی، شکایت خودش را به صورت رسمی به مسئولان ذیربط فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

2051

نظرات کاربران
شهرام
هرجای دنیا بود بیرانوند حداقل 5 جلسه محروم میشد ولی حیف اینجا ایرانه و ایشون بازیکن تیم پیروزی
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۳۳
پاسخ
25
23
اشکان
کار بیرانوند از قلعه نوعی بدتر نبود کمیته محترم انضباطی حداقل تا اخر فصل مربی سپاهانو به جرم تحریک تماشاگران محروم کنه
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹:۳۸
پاسخ
48
20
محسن
پرسپولیس اول باید از قلعه نوعی شکایت کنه که بخاطر یه خطا جو استادیوم رو متشنج کرد...
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۴۴
17
22
تمام مسعولهای دنیا پرسپولیسی هستن!
تو فیلم کاملا مشخص بود ک کیروش اول توهین میکنه
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳:۴۲
پاسخ
50
30
جی اچ
اول کیروش شروع کردبه فحاشی امادوربین فقط بیرانوندروگرفت،بیرانوندخوب کاری کردجواب کیروشوداد
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳:۴۱
پاسخ
61
20
مهرداد
وااای شما اونجا بودین!
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰:۵۸
7
9
پرسپولیس اعتبار آسیا
پرسپولیس طبق فیلمی که از دوربین پشت دروازه وجود داره و نشون میده کیروش ابتدا فحش داد باید از این بازیکن فحاش شکایت کنه
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸:۰۰
پاسخ
42
19
سپاهان
هرشخصیتی که جو و متشنج میکنه باید مجازات بشه که خون از دماغ کسی نیاد ما تماشاگرا چ گناهی داریم
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۲۵
پاسخ
10
70
شهربابک
پرسپولیس از کیروش شکایت می کنه
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹:۴۲
پاسخ
25
56
Davood
حرفی ندارم واقعا متاسفم واسه باشگاه ضعیف سپاهان. یعنی مدیریتتون در حد لیگ 3.
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۲۹
پاسخ
22
60
ارتش جهانی پرسپولیس
شروع جدال اول از درگیری طرفداران سپاهان با نیروی انتظامی شروع شد میخواین از نیروی انتظامی هم شکایت کنید؟؟؟
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳:۲۷
پاسخ
17
54
علیه پرسپولیس سوگولی هستیم
تعصب فهم ها را کج کرده. بیرانوند صددرصد مقصره وبه گفته داوران باید اخراج می شد
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۱۴
پاسخ
56
31
زلزله 6 ریشتری سرخ
واقعا جمله حکیمانه بود در مورد خودت صدق میکنه خخخخخخ
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۲۲
9
29
زرد سپاهانی
الان طرفدارای پیروزی میان میگن نه ما مظلومیم سپاهانیا خودشون فحش دادن خودشون هم سر خودشون رو شکستن خودشون هم طبقه بالا بودن. عزیزان من! فقط یه چیزی بگم و برم. شاید برای شما هتریک قهرمانی خیلی جذابیت داشته باشه ولی ما که ۱۰ سال پیش هتریک قهرمانی کردیم میدونیم که چیز خاصی هم نیست. واقعا ارزش نداره انصاف و وجدان خودتون رو زیر سؤال ببرید، یا اینکه به مردم سنگ بزنید. به خدا هتریک قهرمانی هم همچین چیز خاصی نیست.
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲:۲۹
پاسخ
48
37
ali
شما که اصلا سنگ نزدید. سر پرسپولیسی ها هم از فولاد بود هیچیش نشد. بیشترین سنگ رو زدید، بیشترین تخریب رو کردید، نیروی انتظامی رو پرت کردید تو کانال، منتها چون پرروترین و طلبکارترین هستید الان مدعی شدید. خوبه این همه فیلم از سنگ پرانیتون موجوده. یه دره انصاف هم خوب چیزیه.
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰:۳۹
8
10
پنجعلی
بیرانوند و برانکو باید دستکم سه سال محروم شوند
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۵۱
پاسخ
40
25
عمران
مخالف محرومیت بیرو نیستم ولی اگه این اتفاق افتاد کیروشم باید محروم بشه که این مضوع بیشتر به ضرر سپاهانه تاپرسپولیس.فیلم پشت دروازه کاملا نشون میده که کیروش کارش کمتراز بیرو نبود و تازه شروع کننده درگیری هم خودش بود
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۵۸
پاسخ
11
45
ققنوس سرخ
یعنی از حرکاته تحریک آمیزه قلعه بدتر بود؟؟!!
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۵۸