شکایت فروزان از مالک تراکتورسازی در دادسرای فرهنگ و رسانه‌

شکایت فروزان از مالک تراکتورسازی در دادسرای فرهنگ و رسانه‌

9209
14:35
02 اردیبهشت 1398
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی امروز از طریق وکیل خود از مالک باشگاه تراکتورسازی و یک رسانه در دادسرا فرهنگ و رسانه‌ شکایت کرد.

به گزارش وب سایت نود، محسن فروزان بعد از دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی اخراج شد.

بعد از این اتفاق مالک باشگاه تراکتورسازی مصاحبه‌ای علیه فروزان انجام داد و اتهاماتی به وی وارد کرد.

فروزان صبح امروز از طریق وکیل خود از محمدرضا زنوزی و یک رسانه که علیه او مطالبی را منتشر کرده بود به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

2051

نظرات کاربران
فرهاد تراکتور
خیلی برام جالبه که طرفدارهای 2 تیم پایتخت بیشترین حمایت رو از فروزان کردن , و بدترین تهمت ها رو هم نسبت میدن به تراکتوریها میگن قبل اومدن تراکتور اینجوری نبود و گل و بلبل بود , این عزیزان انگار حافظشون مشکل داره , یادشون رفته که تو بازیهای دربی چه اتفاقایی میفتاد شیشه ی اتوبوسهارو چجوری مشکوندن بعد بازی 2,3 هفته طول میکشید تا خسارتهای این عزیزان جبران شه , الانم برا بازیه این دوتیم چند سکو رو خالی میزارن چرا؟ جوابشو شماها بهتر میدونین پرسپولیسیها از فروزان حمایت میکنن که بیشترین اعتراض وبد گویی رو به سوشا مکانی کردن سر بازی فولاد و پرسپولیس , استقلالیهای عزیزم که همین چند هفته پیش سر پنالتیه فرشید اسماعیلی با عمل نشون دادن چجوری رفتار میکنن در این مواقع , پس وقتی میخواین یکیو محاکمه کنین اول برگردین به خودتون نگاه کنین بعد
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۲۸
پاسخ
115
36
ali
الان حداقل 10 ساله که این چیزایی که گفتی تو دربی تهران اتفاق نمیفته و هر سال بهتر هم میشه. ولی تو تبریز هر سال اوضاع خرابتر میشه. این برات جالب نیست؟!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۴۶
6
37
تیم ملی کمان 99
حداقل تابستون قبل رو یاذت بیار که ورزشگاه ازادی را شما تراکتوری ها از بین بردید و تخریب کردید اینم از جنجال الانتون اون هم از فرودگاه رفتن و توهینهاتون تا کی می خواهید فرار به جلو کنید هر نیمی با موفقیت معروف میشه شما می خواهید با این رفتار معروف بشید خنده داره منچستر هم این تماشاگر رو نداره!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۴۵
6
40
سرور آبی ❤
شکایتت ب جایی نمیرسه ن اینکه شکایتت بحق نباشه بخاطر اینکه از اینا شکایت کردن بجایی نمیرسه
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳:۵۹
پاسخ
11
77
دیمتری مدودوف
من در عجبم چطور آقای فروزان فرصت کردن برن دادگاه، چون کل زندگیشو وقف فضای مجازی کرده. بعد بازی یک عذرخواهی خشک و خالی از هوادرا نکرده یعنی فرصت نکرد بنده خدا. راستی کسی میدونه یه هوادار چطور میتونه از یک بازیکن شکایت بکنه بابت لطمات روحی و روانی که بهش زده؟؟؟ من آلان نزدیک 20 روز خواب و زندگی ندارم. میدونین هوادار بودن خیلی سخته، مخصوصا هوادار تیم تراکتور. اعصاب چه عرض کنم کلی چیز میخواد... داغونم بقران. آخه من با این تیم زندگی میکنم... کسی نیست جواب ظلم هایی که در حق ما میشه رو بده؟ نیست؟؟؟
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۴۸
پاسخ
86
23
Tt
رضایت نامه هم میخوای؟
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰:۰۸
پاسخ
61
19
ح
کار خوبی کردی چون باید یکی به این به اصلاح مالک بفهمونه یا درست رفتار کنه یا از فوتبال بره
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۲۴
پاسخ
15
73
بهزاد
مالک تراکتور بد جور نگرانی کرده حالا از خداتونه بره هیج جایی نمیره خیالت تخت چون خودش صاحب خونست فروزان هم بدونه در حد و اندازه ای نیست جلوی زنوزی بایسته
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۱۸
37
8
عشق مسی
امیدوارم همه چی بزودی مثل روز روشن به همه ثابت بشه. تا همه بفهمند روسیاهی برای کی میمونه.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۱۸
پاسخ
0
51
عشقممم نیمار
الان ..خوشحال ترین افراد ..بروی کره زمین ..شیش_پولیسا هستن .. ک تراکتور قبل بازیش با شیش_پولیس ..غرق حواشی شده :-P یادتونه بعد بازی تراکتور و شیش_پولیس ..در دوره رفت گفتم ..ک حس شیشمم میگ ک ..در بازی برگشت دوتیم هم ..قبل بازی ..اتفاقات عجیبی برای تراکتور رخ میده ک ب چشمتون دارید میبینید :-)
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۰۷
پاسخ
84
25
TT
تقصیر از خود تراکتوره که چنیین بازیکنانی را به تیم میارند
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۴:۲۲
پاسخ
53
24
ماندگار
آفرین جوان، این آقا باید بفهمه که همه چی با پول جلو نمیره و مدیریت هم باید یاد بگیره و شتاب زده عمل نکنه، لطفا" فقط تا آخرش برو و با پادرمیانی این و آن منصرف نشو، سپاس از ادمین که نشر میده
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۵۳
پاسخ
9
48
علیرضا
آقای فروزان، میدونی که، اگر جواب شکایت رو از این ارگان نگرفتی، میتونی به مراجع بالای فوتبال دنیا شکایت کنی و به غیر از مبلغ قراردادت خسارت هایی که به کار و آبروت وارد شده رو هم بگیری. مرد باش و جلوی توهم، فرافکنی و نامردی این ها بایست، با اینکار به مملکتت هم خدمت کردی.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰:۴۴
پاسخ
10
56
سپاهان = پنجمی جهان در ۲۰۰۷
زنوزی دستی دستی تیمو برد تو حاشیه.باید اجازه می داد کادرفنی درباره فروزان تصمیم بگیره و بعد از این ۴ ۵ تا بازی که تموم شد هرکاری میخواست می کرد.یه تیم باید همه چیزش حرفه ای باشه نه فقط بازیکناش.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۳۲
پاسخ
5
47
مهرداد(only red)
کار بسیار خوبی کرد.تا بعضیا یاد بگیرن که هرجوری دوس دارن مصاحبه نکنن.طرف تیمش یه حمله درستو حسابی نتونسته بکنه بعد حرف از مهندسی نتایج میزنه.اگه پیکان میومد میباخت اونوقت همه چی خوب بود.انشالا روزی برسه که تراختور به جایگاه اصلیش برگرده....دسته دو.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۳۳
پاسخ
10
42
hadi
خخخخخخخخ بروازگلای کهدخوردی دفاع کن پرسپولیسیام باسپیدرودیاپشتتن خخخ
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۴۹
پاسخ
232
42
FC taj
نتها فروزان بلکه باشگاههای سایپا و پیکان و سپیدرود و ... باید از همچین آدمی به راحتی به همه تهمت میزنه شکایت کنن. کم کم تراکتور هم با این هوادارای جوگیرش برمیگردن جایگاه همیشگیشون دست دوم
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹:۵۷
10
53
جووونم کیروش
واقعا گلر نیست همش تو حاشیه ست
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۲۸
پاسخ
193
58
دیمتری مدودوف
دقیقا، اصلا معلوم نیست فازش چیه.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷:۵۱
33
11
چیانی پرسپولیسی
دمش گرم خوب کرد شکایت کرد.اصلا هیچکس نباید بره تراکتور تا بره انشالله سرجای خودش لیگ دسته دوم
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۳۴
58
283
TT تهران
جالبه با همه تیمها جلوی تیم سپیدرود اشتباه فاحش داشته !!!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۴۳