شکایت پرسپولیس از برانکو و الاهلی به فیفا/ ایوانکوویچ غرامت می‌دهد؟

شکایت پرسپولیس از برانکو و الاهلی به فیفا/ ایوانکوویچ غرامت می‌دهد؟

17679
10:46
22 تیر 1398
باشگاه پرسپولیس درصدد است با توجه به این که با سرمربی سابقش به توافق نرسیده از او و باشگاه جدیدش به فیفا شکایت کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، مسئولان باشگاه پرسپولیس طی مذاکراتی با وکیل برانکو ایوانکوویچ در شهر استانبول قصد داشتند اختلافات موجود با سرمربی سابقشان را با توافق حل کنند اما اختلاف میان دو طرف باعث شد این جلسه بی نتیجه به پایان برسد. برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش، یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارند و خواهان دریافت این مبلغ هستند اما از طرف دیگر، باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به اینکه برانکو یک طرفه قراردادش را فسخ کرده، باید به باشگاه غرامت بپردازد. طبق مصوبه هیات مدیره پرسپولیس برانکو باید تمام مبلغ طلبش (یک میلیون یورو) از پرسپولیس را به عنوان غرامت بپردازد اما این موضوع با موافقت برانکو و وکیلش همراه نبوده است. به همین خاطر جلسه نمایندگان باشگاه با وکیل مربی کروات در استانبول بی نتیجه به پایان رسید.

طی روزهای اخیر هم وکیل برانکو به تهران آمد و با اینکه برخی تصور می‌کردند او برای مذاکره راهی تهران شده است اما هیچ ملاقاتی با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشت و تهران را ترک کرد. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، این باشگاه به دنبال تهیه مستندهای لازم برای شکایت از برانکو و باشگاه الاهلی عربستان است چون طبق قوانین فیفا، اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند ثابت کنند برانکو بدون دلیل موجه قراردادش را فسخ کرده است، می‌توانند یک و نیم برابر مبلغ قراردادش با پرسپولیس را از او غرامت بگیرند. البته این یک طرف ماجراست چون برانکو هم قصد شکایت از پرسپولیس را دارد اما باید دید آیا بابت پرداخت غرامت هم به پرسپولیس، توسط فیفا محکوم خواهد شد یا خیر؟

2051

نظرات کاربران
بیطرف
زیاد مهم نیست.فوق اش اینکه پرسپولیس محکوم میشه و اقای عرب هم استعفا میده و کلی جریمه و بدهی میذاره رو دست مدیر بعدی.همون بدهی ها باعث میشه چند فصل پرسپولیس بره حاشیه و تضهیف بشه
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۳۹
پاسخ
2
8
افشین
برانکو باید غرامت بدهد
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۲۵
پاسخ
6
6
ساوالان
حق با برانکو است یک ساله پول ایشان پرداخت نشده . فسخ یک طرفه کرده؟ مشاورین عرب لقمه ای دندان گیر را جلوی پرسپولیس گذاشته اند تا این تیم را نابود کنند. کاری می کنند برانکو از الاهلی دست بکشه غرامت سال اینده اش را از پرسپولیس می گیرد بدهی برانکو و دستیارانش و پول سال بعد انها و بودیمیر بالای 4میلیون یورو می شود. هر طرفدار کلیه اش را هم بفروشد باز این پول جمع نمی شود اقای عرب با یک میلیون این قیضه الان حل می شود فردای این تیم داغونه؟؟؟؟؟؟از این هیت مدیره بیش از این انتظار نمی رود. اخرش به الاهلی غرامت ندیم صلوات؟؟
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۳۶
پاسخ
2
8
عادل
هرچی برانکو بگه !!!
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۳۴
پاسخ
8
1
آرش ۷۷
دستمزد سال قبل برانکو آماده بوده و تو گاوصندوق یه بانک تو تهران موجود بوده و خودش نیومده ببره!!مدرک از این محکمتر واسه محکومیت برانکو تو فیفا؟!؟!؟!؟
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸:۳۳
پاسخ
0
7
پسا برانکو
دلیل غیر موجه!!!!!!! به فیفا دروغ میگییم به خودمون که دیگه نمیتونیم دروغ بگیم!!!برانکو و دستیارش یکسال دستمزد نگرفتن و اینو به هر کسی که از قضاوت هم بویی نبرده میفهمه حق با کی بوده!!! تجربه گولیچ و فسخ رامین رضاییان و.....همه از این نوع بودن!قانون واسه مربیا در صورت عدم دریافت دستمزد پس از سه ماه حق فسخ یکطرفه قائل شده!!
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۳۵
پاسخ
0
6
پرسپولیس سرورته
آقای مدیر شما مشغول تیشه زدن به ریشه پرسپولیس و اعتبارش باش.فقط این لابه لا لطف کن یه شماره حساب اعلام کن ما هوادارا پول برانکوی عزیز رو پرداخت میکنیم‌.شما خودشو ناراحت نکن. شرمندتیم برانکو.
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۰۱
پاسخ
2
6
مهدی سرخ جامه
مدیریت پرسپولیس و افراد پشت این سیاستها قشنگ دارن روی تن پرسپولیس همینطور بمب کار می ذارن...ایجاد ترافیک در خطوط مختلف، حفظ بازیکنان ناکارآمد و بازگشت بازیکنان افت کرده و به درد نخور، حفظ بازیکنان بی انگیزه، رد کردن بازیکنان خوب، ایجاد پرونده در فیفا و بدهکاری وحشتناکی که در انتظارمونه، بعد می خوان پول برانکو رو بدن در نتیجه مجبورن تعهداتشون نسبت به کالدرون و بازیکنان گرانقیمت تیم رو نادیده بگیرن یا ناقص پرداخت کنن...از اینجا قصه ی پر غصه ی پرسپولیس شروع میشه...حاشیه ها به وجود میان بازیکنان تهدید به شکایت می کنن یا می رن مذاکره می کنن و دم از جدایی می زنن. همین کالدرون شکایت خواهد کرد و....ببینید سناریو درست نوشته شده. بله پرسپولیس باید یه جوری بترکه که تا سالها نتونه قد علم کنه تا فرصت به بقیه تیمهایی که نجومی دارن سرمایه گذاری می کنن برسه پس باید حرفه ای زمینش زد...این بذری که مدیران دارن می کارن میوه ای جز انفجار پرسپولیس نخواهد داشت. بعدم می رن پستهای دیگه می گیرن و تمام...ادمین جان ارادت
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹:۵۲
پاسخ
0
4
عشقممم نیمار
عشق برانکو و شیش_پولیس باید در اسمون هفتم‌نوشت :-)
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۲۱
پاسخ
229
38
arash_trt
اره برانکو جان پرسپولیس بهترین تیم دنیاست
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۲۵
پاسخ
143
36
پرسپولیسچی
دوستان یه سوال،اگه باشگاهی تو پرونده مقصر شناخته بشه و پولو نده ازش امتیاز کم میشه و پنجره ش بسته میشو و میره یه لیگ پایین تر و .... حالا اگه یه مربی ۶۵ ساله که دیگه سن مربیگریشم به آخررسیده محکوم بشه.پولو نده میخوان چیکار کنن،؟
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴:۳۱
پاسخ
43
58
Farhad777
قرداد بسته باید بده از اموالش مصادره می کنن فیفا چیکارست پس ولی اینجوری ک بوش میاد باید پول برانکو بدن ک بدتر نشه سال بعدم بگیره وکیلهای ک استقلال پرسپولیس می گیرن اکثرن بخاطر اینکه پول خوب نمی گیرن خوبم کار نمی کنن
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۵۴
0
1
علیرضا اص
اصلا نگران نباش می گیرن ازش. با این حکم پرونده می تونه به دادگاه ارجاع داده بشه.
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹:۵۳
1
0
حمید
حق اگه با پرسپولیس هم باشه،به محض اینکه پرونده برسه زیر دست مسئولین فیفا میگن : اوه خدای من باز هم ایران،نمیخواد بررسی کنید ، به سود طرف مقابل رای بدید،حتما دوباره ایرانی ها تقصیر کارن.سابقه باشگاه های ایرانی باعث شده اگه حق هم‌با ما باشه به مفا ما رای ندن.شک نکنید پرسپولیس‌ میبازه
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۴۵
پاسخ
9
143
TT فراتر از باشگاه
اینجوری نگید مگه میشه رو حرف پولفسور حرف زد همه کارای اون درسته اون مظلوم ترین مربی کهکشان راه شیریه
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۳۹
پاسخ
137
49
علی
ما ایرانی ها عجب ادمهایی هستیم .طرف امده سه بار تیم رو قهرمان کرده یکسال هم حقوق بهش ندادید و همش جلسه گذاشتید و تو جلسه بجای پول انگشتر بهش دادید و بنده خدا دم نزد و دم نزد و هی شما مدیران از نتایج تیم باد به غبغب انداختید و نتایج رو به نام خودتون تموم میکردید.اونوقت طلب کار شدید و میگید چرا رفتی ؟اگه همون یکسال پیش که پولشو ندادید فسخ میکرد و میرفت حالا طلب کار نمیشد .بجای تشکر و ساختن مجسمش میرید فیفا شکایت میکنید؟البته دیگه فیفا شرطی شده انقدر از ایران پرونده رفته اونجا که دیگه اینجور پرونده ها رو نمیخونن .رای اماده جهت محکومیت نوشتن و هزار تا کپی ازش گرفتن فقط جای مبلغ با سودش رو خالی گذاشتن هر پرونده از ایران بره سریع مبلغ رو مینویسن و مجبور تون به پرداخت می کنن .ولی اقایان مثلا مدیر این رسمش نیست
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۲۸
پاسخ
24
123
مجید
شما وکیل باشگاهی که از ریز پرونده خبر داری ؟ برانکو وسطهای فصل فکر ول کردن و رفتن به عربستان و دلارهای رنگین رو داشت حالا 10 بار هم قهرمان کرده باشه اگر ثابت بشه غیر قانونی کاری کرده فیفا بهتره رسیدگی کنه نه شما داش علی بهترین مربی های دنیا میان و میرن . این تیمها و هواداران هستند که میمونند . گاس هیدینک کره جنوبی رو چهارم جهان کرد در جام جهانی و نشان شهروند افتخاری گرفت . الان کجاست ؟ کره بدو گاس هیدینک میاد به آلمان دو تا میزنه فقط تیم و هوادار . مربی و مدیر میان و میرن
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۲۰
2
1
پارسا
با شکایت کار خرابتر میشه.امثال برانکو قاعده و قانونو خوب بلدن.تازه وکلایی دارن که خیلی کاربلدن.توافق بهترین حالته.
۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳:۰۸