شکست «غیرمنتظره» ایران برابر بحرین از نگاه فیفا

شکست «غیرمنتظره» ایران برابر بحرین از نگاه فیفا

9661
09:55
24 مهر 1398
سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین را غیرمنتظره دانست.

به گزارش وب سایت نود،  تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023، به مصاف بحرین رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. اتفاقی که با توجه به برتری عراق برابر کامبوج، سبب سقوط ایران به رتبه سوم گروه C شد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در این باره نوشت: نتایج روز چهارم انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا سورپرایز و ناراحت‌کننده‌ بود. جایی که ایران و امارات شکست‌های غیرمنتظره‌ای متحمل شدند و عربستان سعودی، کره جنوبی و چین هم در خارج از خانه به تساوی رسیدند.

در ادامه گزارش فیفا آمده است: عراق و بحرین موفق شدند حریفان خود را شکست دهند تا با امتیاز برابر به صدر جدول گروه C برسند. عراق موفق شد کامبوج را با چهار گل شکست دهد و بحرین هم با تک گل محمد الحردان در دقیقه 65، ایران را حیرت‌زده کرد.

2051

نظرات کاربران
مهرداد
ایراد تیم ملی تو این بازی این بود که از همون اول عجله داشت.. من یکبار هم ندیدم که ۷-۸ تا پاس پشت هم بدیم.. از دفاع مستقیم با یه پاس رو به جلو میرفت و چون پاسها رو به جلو و ریسکی بود اکثرا راحت میگرفتن... هروقت هرتیمی دیدید اینجوری بازی میکنه بدونید کارش ساختس. اما درمقابل بحرین با آرامش وسط زمین پاسکاری میکرد تا بازیکنی خالی بشه و از اون سمت حمله کنن. مشکل بعدی که فوق العاده مهمه نبود یه بازیسازه کسی که توپ رو بگیره و با پاس بچرخونه و منتظر یه بازیکن باشه که بره تو موقعیت و جالبه فقط هم شجاعی تو لست تیم ملی همچین خاصیتی داره!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸:۵۷
پاسخ
1
7
دانیال
افتضاح برای تهاجمی بودن که دیوانه مون کردید با گفتنش نه شوت از راه دور خوب داشتیم نه کار ترکیبی خوب نه بازی در عرض جلو محوطه به قرآن تیم کی روش از این با برنامه تر حمله میکرد دفاعمون که خیلیییییییی بد بود به اونا فرصت پاسکاری و زدن به عمق و پنالتی دادیم این یعنی تیم مربی های تیم ملیمون نه خوب آنالیز کردن نه خوب تمرین تاکتیکی قبل از بازی داشتیم دلمون کی روش میخواد از این آغا خیلی میترسیم خیلی مگه دیگه میشه عراق و برد مگه دیگه ای وای ای وای ای وای
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۰۱
پاسخ
18
15
لیلای آبی
کیروش بعد از چهرا سال سرمربی بودن رفت منامه با بحرین دفاع مطلق کرد یک توپ هم از نرفت تو نیمه حریف و بازی صفر صفر تموم شد .. شما درکتون از فوتبال فقط همینه که بازی چند چند شد ، برو فیلم بازی ایران بحرین تو منامه زمان کیروش را ببین با سید جلال و پور علی گنجی و تمام ستاره های عنصر دفاعی مون ، برید ببینید همتون بعد بیاید از تیم جوان شده ویلتموس انتقاد کنید ،لطفا
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۳۵
8
13
بیطرف
آخرین حرفای کی روش یادتونه که میگفت: تا قبل از اومدن من تیم هایی مثل بحرین واستون شاخ بودن. حالا ما الان داریم به حرفش میرسیم.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۱۷
پاسخ
30
51
ابوالفضل
مشکل تیم ملی اینه که وقتی گل می خوره بی نظم میشه و فقط فکر گل زدن احساسی میوفته از اول بازی هم ایران اومده بود که بازی رو مدیریت کنه که نتونست و یه ترس خاصی تو بازی بچه بود انگار از شکست می ترسند
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۵۲
پاسخ
2
38
عشقممم نیمار
حالا قدر کیروش جونه بدونید :-P
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۰۲
پاسخ
45
41
استقلال
کاملا هم قابل انتظار بود . حالا عراق اصل کاری مونده . اینجاست که باید قدر کی روش رو دونست .
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۰۳
پاسخ
31
38
کاشیما قشقایی
امیدواریم بازی بعدی شاهدحضورفرشیداسماعیلی توتیم باشیم واقعا تجربش ازمحبی بیشتره
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۴۶
پاسخ
41
12
ali
اتفاقا دیشب ابراهیمی بد بازی نکرد حتی با اون قد کوتاهش دو تا سر تو هجده قدم زد که اگه نزده بود توپ روسر بازیکن حریف بود که خیلی هم مسلط بود
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۱۷
پاسخ
11
20
امین
ویلموتس گفت برای من رنکینگ فیفا مهم نیست. می دونست قراره چه اتفاقاتی رو رقم بزنه!!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۱۸
پاسخ
15
69
علی666
اقا همه هوادارا استقلالیا پرسپولیسیا سپاهانیا تراکتوری هرکی قبول تیممون بدجور به بد تیمی باخته ولی به بازیکنامون روحیه بدیم تهران انتقام بگیریم هم انتقام باخت هم توهینشون..بایستیم پشت تیممون.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۲۰
5
39
علیرضا
ما تو گروه اول نمیشیم بهترین حالت دوم بشیم کابوس نرفتن جام جهانی شروع شد بازی بعدی با عراق خیلی شخته
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳:۰۷
پاسخ
23
72
احسان
یاد کی روش کبیر بخیر که 6تا به همین بحرین زد تیمش
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۱۲
26
29
نیلوفر آبی
اینها بازیکن نیستند همه دنبال شومن بازی و خودنمایی هستند همه شون تلاش می کنن که مانکن باشن
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸:۴۵
پاسخ
11
80
جرج بست (بیتل پنجم)
باخت دیشب افتضاح بود ولی یه مسئله افتضاح تر هم وجود داشت ...!!!، لباس های تیم ملی که نه کیفیت درست حسابی داشت نه ظاهر مناسبی ...!!!، ده دقیقه از بازی که گذشت خیس آب شده بود ...!!!، حتی کیفیت لباسای بحرینیا هم از ما بهتر بود ...!!!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵:۴۲
پاسخ
6
84
جرج بست (بیتل پنجم)
والا به شخصی تا روزی که کیروش سرمربی تیم ملی_مون بود ازش حمایت میکردم، حتی بنظرم بعد از جام ملت ها هم بهترین گزینه واسه هدایت تیم ملی_مون همون کیروش بود ولی خب حالا بر هر دلیلی ایشون از کشورمون رفتن و سرمربی یه تیم ملی دیگه شدن و برنامه های خودشون رو دنبال میکنن، ما هم باید برنامه های خودمون رو داشته باشیم، با بودجه ای که فدراسیون ما داشت بهتر از ویلموتس و امثال ویلموتس گیرمون نمیومد، پس خواهشا اگه شما و امثال شما هوادار تیم ملی هستین، اینقدر چماق کیروش رو سر سرمربی و کادر فنی تیم ملی نکوبید ...!!!، ضمنا تصمیم گیری جناب آقایون مثلا مسئول فدراسیون واسه انتخاب این برند، از همون دوران آقای کیروش انجام شده بود و قرار بود بعد جام ملت ها برند لباس تیم ملی عوض شه ...!!!، میخ آقای کیروش توی سنگ این فدراسیون نشینا نرفت، مطمئنم اگه ویلموتسم انتقاد کنه بازم گوش این مسئولان فدراسیون پنج ستاره به این انتقادها بدهکار نیست ...!!!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۵۶
1
18
حسین
حالا فهمیدین کیروش بد بخت میگفت ادیداس بپوشه تیم ملی
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۳۰
10
27
بهار ی تراکتوری واقعی
این باخت لازم بود تا تیم ملی فکر نکنه همه کامبوج هستن....امیدوارم حساب کار دست ویلموتس و ملی پوشامون آمده باشه..و تو تهران حالتونو میگیریم..امیدوارم تلافی پرچم عربستان که تو تهران رفت بالا رو در بیاریم من خیلی از اون موضوع لجم گرفت تازه بچه بودم ولی قلبم می شکنه..به امید برد مقتدرانه و انتقام این باخت از بحرین...
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۱۵
پاسخ
2
79
Wien
البته آن بازی و موضوع پرچم عربستان در تهران نبود و در بحرین اتفاق افتاد،اما اصل قضیه درسته و واقعا ناراحت کننده بود.
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۳۶
0
25
رضا سرخی
بخدا هنوز آخرین حرفای کی روش تو گوشمه که میگفت: تا قبل از اومدن من تیم هایی مثل بحرین واستون شاخ بودن. حالا ما الان داریم به حرفش میرسیم
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷:۲۵
پاسخ
27
64
سرخ اهوازی
خدا رحم کنه و به سلامت از این مرحله صعود کنیم. کارمون سخت شد!
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴:۳۰