شیعی: برانکو شانسی برای نیمکت تیم ملی ندارد

شیعی: برانکو شانسی برای نیمکت تیم ملی ندارد

10185
19:56
15 فروردین 1398
عضو مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید برانکو شانسی برای هدایت تیم ملی ایران ندارد.

به گزارش وبسایت نود، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه‌ای که داشتیم در مجمع فدراسیون فوتبال بود و بعد از آن جلسه‌ای برگزار نشد. ما منتظر پیشنهادات تاج هستیم تا در قبال آن تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: بعید می‌دانم که شخص وزیر، پیشنهادی برای حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی داده باشد. ایشان مربی پرسپولیس است، به این باشگاه تعهد دارد و شانسی برای حضور او روی نیمکت تیم ملی قائل نیستم.

1004

نظرات کاربران
سرخ دل
تیم ملی شانسی نداره که برانکو مربیش بشه
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۱۵
پاسخ
18
80
تاج کجایی دقیقا کجایی
مگه تاج نگفت با مربی اروپایی ب جمع بندی رسیدیم و ب زودی اعلام می‌کنیم پس چی میگه این آقای شیعی؟ میگه منتظر پیشنهاد تاج هستیم تا تصمیم گیری کنیم، این یعنی تاج تا الان همه را سر کار گذاشته و هنوز آقایون نتونستن کسیو پیدا کنن و میخوان با حرف زدن از امثال برانکو فشارو از رو خودشون بردارن
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱:۵۸
پاسخ
6
38
پرسپولیس ایران
بهترین خبر سال 98 این بود.بعد اینقدر سیل و خرابی بهترین خبر برای پرسپولیسی ها.ممنونم
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۲:۰۰
پاسخ
3
61
عشقممم نیمار
اگ برانکو شانسی برای سرمربی گری تیم ملی نداره.. پ چرا سرمربی تیم ملی مشخص نمیکنید ؟؟؟:-P نکنه منتظر پایان فصلید ک فرد مورد نظره سرمربی تیم ملی کنید ؟؟؟:-)
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶:۵۵
پاسخ
173
35
محمد میلاد موسوی
عمو یادگار اومدی بیرون از تو غار:)))
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۲۶
4
57
هوادار واقعی
خوشم میاد سوال هم میپرسی منفیهات از مثبتهات بیشتره . فکر کنم اصلا نمی خونند فقط به واسطه ارادتی که بهت دارن نخونده منفی میدن و میرن ...
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۱۷
4
56
پرسپولیس محبوب دلها
خدارو شکر برانکو تو پرسپولیس موندگاره برای ایم ملی مربی زیاد هستش دلیل وقت کشی هم بخاطر اینکه مربی جدید مدت قراردادش کمتر بشه و بجای قرارداد ۴ساله باهاش ۳ساله ببندن و از مبلغ قرارداد طبیعتا کم میشه
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۴۲
5
41
عظیم شیرازی
اولین باره میبینم یه نظر درست میدی:) موضوع اینه که اینا نمیتونن مربی بیارن و با این حرفا میخوان مردم رو بازی بدن تا زمان بخرن.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۱۷
4
27
Miladfarzad
خداروشکر ک هیچ شانسی برای نیمکت تیم‌ملی نداره این اتفاق بیش از همه ما پرسپولیسی‌هارو خوشحال میکنه
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴:۲۷
پاسخ
27
173
سیاوش
شما به بزرگی مبتکر وتنها شاخ تیکی تاک دنیا که وسط جام جهانی با کلمبیا تموم کرده بود ببخش
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۳۴
7
22
مهدی
تو همین سایت نود در قسمت مطالب مرتبط از آقای شیعی 6تا مطلب داره که تاریخ نشون داده همشون رو دروغ گفته بوده یا بی اطلاع بوده همین من رو نگران میکنه که برانکو رو از دست بدیم
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۴۰
4
19
هرچی برانکو بگه
سوختید پماد هست بدم
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۱۳
2
18
Mehdi
و همچنین تمامی فوتبالی هایی که انتظار دارن تیم ملیشون فوتبال بازی کنه نه بکش زیرش
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴:۱۱
109
45
کوپا امجدیه
باید مواظب باشیم. دارن با این صحبتها تمرکز پرسپولیس و برانکو را بر هم میزنن تا نتونه هتریک کنه.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۲۶
پاسخ
29
111
محمدرضاپرسپولیسی نژاد
خدارو هزار مرتبه شکر... پروفسور اگه میخواست تیم ملی کار کنه قبل جام جهانی پیشنهاد کرواسی رو قبول میکرد...
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۳۷
پاسخ
20
105
قشقایی کبیر
خخخ خطر از بیخ گوش تیم کرواسی گذشت ... هههه
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۰:۲۷
23
6
PersePolis
یادش بخیر اون هوچیگری ک همش میگفت جایگزین من مشخص است!!!!!
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰:۵۰
پاسخ
40
133
محمد
هوچی گری رو که شما کردید. این مربیتون بود که دم و دقیقه مصاحبه می کرد و می گفت شاید برم تیم ملی
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۳۹
107
41
جی اچ
خداکنه همین جورباشه که میگی،پرسپولیس نبایدبرانکوروازدست بده این همه سرمربی تودنیاهست برن یکی دیگروبیارن
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴:۲۴
پاسخ
5
123
Wien
آره دیگه در و تخته خوب بهم میان،تنها موردی که همه فوتبالدوستان با پرسپولیسیها هم عقیده هستند،همین دوری برانکو از تیم ملیه،بقول معروف،دوری و دوستی.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳:۰۹
15
2
استقلال قهرمان
شوفر رو ببرید تیم ملی!!!!!!!!!!!!!!!! مرفاوی و مظلومی هم برگردند استقلال !!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۰۹
پاسخ
16
128
ققنوس سرخ
با این حرفت مارو حسابی خوشحال کردی و هوچیگرانو ناراحت!چون تا وقتی که برانکو تو پرسپولیس باشه بقیه باید خوابه قهرمانی رو ببینن!!!
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۱:۲۱
پاسخ
9
193
محسن
قطبی میاد پرسپولیس و برانکو هم میره تیم ملی...
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰:۲۷
پاسخ
222
10
رضا کریمی
قطبی رو دوست دارم ، ولی هیچکس برانکو نمیشه. تیم ملی هم بگرده یک مربی خوب پیدا کنه.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۳۰
9
131
پرسپولیس اعتبار آسیا
خیر به هیچ وجه قطبی مربی خوبیه اما برای پرسپولیس نه
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۳۱
7
108
سلطان
خدا رو شکر. خیال همه ما هواداران پرسپولیس رو راحت کردین. ارتش سرخ اصلا راضی نیست فرگوسن پرسپولیس رو به تیم ملی بده
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹:۳۸
پاسخ
9
162
Wien
و البته خیال دوستداران تیم ملی را هم راحت کردین،هرکاری میخواین بکنین،بکنید،فقط تیم ملی و برانکو را از هم دور نگدارین.
۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵:۲۰
13
0
دکتر پارسا
اولا جناب شیعی نه خود برانکو نه باشگاه و نه هواداران ارتش سرخ راضی به این انتقال نیستن دوما کمتر از اسم پرسپولیس و برانکو برای مطرح شدن استفاده کنید