شیعی: تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود/ برانکو گزینه نیست

شیعی: تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود/ برانکو گزینه نیست

5961
20:18
05 اردیبهشت 1398
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، محمود شیعی پس از پیروزی 3 بر 2 پیکان برابر پارس‌جنوبی‌ جم در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ما باید هفته به هفته بهتر شویم و خوشبختانه روند خوبی داریم. 

وی درمورد ادامه همکاری با فرکی برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قرارداد فرکی با پیکان یک سال و نیمه است و به این ترتیب وی فصل آینده هم در پیکان خواهد بود. با همان سیاستی که داشتیم و با جلالی رفتار کردیم با فرکی ادامه خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: تمام اسامی که اعلام می‌شود هم درست و هم غلط است. در آخرین جلسه‌ای که داشتیم تاج گزارش کاملی درخصوص انتخاب سرمربی به اعضا داد. وی نام کاندیدا را اعلام کرد و گزارشی از روند مذاکرات با آنها مطرح کرد. فکر می‌کنم تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود. 

وی درخصوص منابع مالی برای جذب سرمربی، گفت: منابع مالی را نمی‌توانم بگویم، اما وزارت ورزش نمی‌تواند در این بخش کمکی به ما بکند. 

شیعی درمورد کاندیدای نشستن روی نمیکت تیم ملی فوتبال، گفت: چند کاندیدا معرفی شده‌اند که برانکو در بین آنها نیست. درمورد دایی هم نمی‌توانم توضیحی بدهم.

وی درمورد بدهی فدراسیون به کی‌روش اظهار داشت: این موضوع هم در حال حل شدن است. از طریق مالزی پیگیر هستیم و به زودی حل خواهد شد.

1004

نظرات کاربران
حق گو
سخت هستش نظر دادن؛ فقط امیدوارم هم دایی عزیز و هم فدراسیون خوب خوب اندیشیده باشن که همه چیز به خیر و صلاح فوتبال جلو بره.
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۳۱
پاسخ
5
33
حمید از مشهد
علی دایی مهاجم عالی بوده و مربی در سطح ملی و پرسپولیس استقلال نیست..امتحانشم قبلا پس داده. اصلا چی میگذره تو این فوتبال!!! چرا اونایی که نتایج درخشان میگیرن رو انتخاب نمیکنین.مثلا همین یحیی گل محمدی یا حتی مهدوی کیا که با آکادمی کیا عالی نتیجه گرفته.. حتی به نظر من این گزینه ها برای دریافت دستمزد قانع تر هم هستن ..مثل علی دایی میلیاردی قرداد نمیبندن!!!
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴:۲۵
پاسخ
19
52
پرسپولیس سرورته
علی دایی سلطان مشتی درجه یک نامبر وان شهریار گل گلا ولی تیم ملی یه مربی با کلاس جهانی لازم داره و البته مربی با کلاس جهانی هم منابع مالی و سخت افزاری لازم داره که ما نداریم.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷:۴۷
پاسخ
7
50
kamran
لطفا یحیی گل محمدی باشه
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۱۴
پاسخ
26
40
دیمتری مدودوف
انصافاً برانکو در حد تیم ملی نیست... آزموده را آزمودن خطاست...
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰:۰۳
پاسخ
64
46
تو قلبم مینویسم....عاشق پرسپولیسم...
خدا را شکر که برانکو نیست ....درباره دایی هم توضیح نخواستیم ..فقط دایی نمیتونه گزینه خوبی باشه ..
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹:۳۸
پاسخ
10
65
اشکان
برانکو بد جوری رقیبا رو سوزنده ، می‌خوان بگن مربی بزرگی نیست ولی ناراحتیشون رو نمیتونن پنهان کنن، اگه بزرگ نیس پس ازش اسم نبرین. برانکو پرسپولیس میمونه تا بازم برا پرسپولیس قهرمانی بیاره، شما هم برین دنبال همون قهرمان‌های بدون جام !!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۵۷
پاسخ
32
63
عشقممم نیمار
خداشکر ک برانکو جز کاندیدا نیس ..وگرنه چن سال ب عقب میرفتیم :-)
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۰۲
پاسخ
65
30
طرفدار حقیقت
فکر کنم یورگن کلینزمن باشه.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴:۲۳