صادقیان با مچ‌بند مخصوص مقابل استقلال بازی می‌کند

صادقیان با مچ‌بند مخصوص مقابل استقلال بازی می‌کند

24666
14:07
28 مرداد 1395
پیام صادقیان هافبک بازیساز تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای دیدار با استقلال تهران وضعیت مبهمی دارد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  پیام صادقیان هافبک بازیساز تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای دیدار با استقلال تهران وضعیت مبهمی دارد. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، صادقیان در بازی تیمش مقابل صبای قم از ناحیه روی دست دچار شکستگی شد و در حال حاضر دستش را گچ گرفته است.

صادقیان باید یک هفته دستش در گچ باشد ولی او قصد دارد مقابل استقلال بازی کند.هر چند این موضوع یک ریسک بزرگ برای صادقیان است اما او می خواهد با مچ‌بند مخصوص مقابل استقلال به میدان برود.

 

2051

نظرات کاربران
iran
طرف پرسپولیسیه اینجا بعد نگران بدهی استقلال و نفت تهرانه ...داداش برو بفکر 6 میلیارد ژوزه باش فعلا
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۱:۴۳
پاسخ
5
4
blue boy
با مچ بند،بی مچ بند در هر صورت عددی نیست
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۱:۱۳
پاسخ
8
5
بهزاد
این درست بشو بود که تو همون تیم سوم پایتخت میموند
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۰:۱۹
پاسخ
15
5
حامد ک
حیف ک قدر پیراهن پرسپولیس رو ندونستی الان مثل مسلمان و احمد زاده که واسه خودشون اسم و رسم دار شدن..توام بودی و جات خالی نبود
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۸:۲۳
پاسخ
6
14
فرزاد 6پولیسی
واویلا پیام صادقیان
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۴:۵۵
پاسخ
4
11
فرهاد
ایول پیام جان .غیرت وخون پرسپولیس تورگشه
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۴:۳۳
پاسخ
4
8
فرشید
در اون حد نیستی فقط الکی بزرگت کردن ،به زودی محو میشی
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۳:۴۶
پاسخ
18
7
پرسپولیس(تخت جمشید) شهر پارسه
ماشالا خودتو به برانکو ثابت کن.
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۴:۴۶
پاسخ
23
130
۹۰
پیام جان تو عشقی باغیرت هنوزم توی قلب ماهستی ،پسر باغیرت پرسپولیس ارزوی موفقیت داریم براد ب امید فصل بعد ک برای تیم خودت توپ بزنی و همیشه موفق باشی بامعرفت
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰:۵۴
پاسخ
22
118
m.p
خداوکیلی دوست داشتم نگهش میداشتن و میساختنش،،مثل مسلمان،البته محسن خودش موند و همت کرد و خودشو به ترکیب سوار کرد
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۸:۲۱
5
18
پشه
ای خدا چی میشه این بیاد یه هتریک باحالا جلو استقلال داشته باشه؟ ینی میشه؟
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲:۵۵
پاسخ
27
140
مهدی کرمی
داش پیام برو بترکونشون
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۰:۴۰
پاسخ
27
139
مینی بوس ابی444444444444
اینه غیرت یه پسر پرسپولیسی با دست شکسته هم میخواد شیشتقلالو بترکونه
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۸:۵۰
پاسخ
33
165
SPL7
این غیرت یه تورکه
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲:۱۲
38
27
میلاد
واویلاااا واویلاااا .... پیام صادقیان یادش بخیر.
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۴:۳۲
پاسخ
28
152
امین
کلا این بازیکن درست بشو نیست و لیاقت کمک های منصوریان رو نداشت و تو بدترین شرایط منصوریان رو توی نفت تنها گذاشت اما منصوریان با این حال تیم قدرتمندی ساخت که الان دایی دارد محصولات منصوریان را درو میکند.
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱:۰۲
پاسخ
302
85
پرسپولیس(تخت جمشید) شهر پارسه
خوبی داداش.منصوریان اومد نفت گندم درو شده بود داشت خوشه جمع میکرد...اخرم گذاشت در رفت
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۸:۴۹
2
15
شاگردمنههههههه
خخخخخخخخخخخخ محصولات منصوریان خخخخخخخخ
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۳:۲۹
9
21
9*4 پولیسی نگران
کلا ما 9*4 پولیسیا چقدر نگرانیم
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷:۱۳
51
12
یوسف پرسپولیسی
اقای منصوریان چند ملیارد بدهی اورد؟منصوریان تیم نفت رو فدای استقلال کرد!!!!!!
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۱:۳۶
11
50
اونوقت میگن به ما نگید بی منطق!
منصوریان چی کاشته بود که علی دایی داره برداشت میکنه؟؟؟؟ خودش اومده تیم فرکی و گل محمدی رو گرفته دستش زده پنچر کرده! غیر از عزت کرامت کسی هم هست که توو نفت مونده باشه؟؟؟؟ اون تیمو منصوریان با خودش جمع کرده آورده توو تیم شما. دروازه بان و یه دفاع و یه مهاجمش رو هم که ما خریدیم. دیگه چی مونده که دایی برداشت کنه؟؟؟ علی دایی به پرسپولیس هم که بیاد با خودش حداقل 4 تا بازیکن جدید میاره. امثال نوراللهی/فشگنچی/نوری/غلامرضا رضایی/طارمی/کفشگری/عالیشاه رو اقای دایی اوردن پرسپولیس
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۳:۰۱
14
64
متین
جمله اخرت منو داغون کرد! این منصوریان بود که محصولات فرکی و یحیی رو درو کرد عزیز ، از نفت پارسال چیزی هم مونده که بخواد درو کنه؟ ادمین لطفا بچاپ که حیاتیه
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹:۴۱
15
65
امیر... شاندیز
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۲:۱۸
5
26
امیر 6
این منصوریان خودش سیصدتا کمک لازم داره.
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۴:۳۶
19
74
saeid
این منصوریان بود که سال اول از تیمی که یحیی ساخته بود استفاده کرد وگرنه سال دوم نفت پنجم شد!!!
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۵:۴۴
14
81
ashkan
چی میگی ؟ خود منصوریان با تیم یحیی داشت نتیجه میگرفت وگرنه چرا فصل پیش که کلی بازیکن ستاره برای تیمش خریدن سهمیه هم نتونست بگیره ؟
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۰:۲۱
18
88
فرهاد
منصوریان تبم قدرتمندی ساخت؟ منصوریان خودش از میراث که گل محمدی و فرکی گذاشتند استفاده کرد و با نتیجه گرفتن با تیم یک دست اونا برای خودش رزومه جمع کرد و مطمئنا اگر اونا میموندن خیلی بهتر نتیجه میگرفتن!
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲:۲۷
29
112
زانیار
دایی تیم نفت رو کلا عوض کرد محصول منصوریان کجا بوده؟!!! منصوریان خودش نفت رو موقعی گرفت که یحیی اون تیم رو بست