صادقیان با نفت تهران به توافق رسید

صادقیان با نفت تهران به توافق رسید

3219
17:26
10 تیر 1396
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به نفت تهران پیوست.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم فصل قبل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به نفت تهران پیوست.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، پیام صادقیان هافبک خلاق فصل گذشته ماشین‌سازی با نفت تهران به توافق رسید

صادقیان با نظر مساعد علی کریمی و پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور سرپرست باشگاه، به نفت تهران پیوست.

پیام صادقیان متولد سال 70 بوده و جز سهمیه بزرگسال نفت محسوب خواهد شد. وی پیش از این در ترکیب ذوب‌آهن، پرسپولیس، صبای قم و ماشین‌سازی به میدان رفته و سابقه نیم‌فصل بازی در نفت تهران را نیز داشته است.

20441

، 

نظرات کاربران
امیر
علی کریمی بهترین مربی ایران میشه چون تجربه داره
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۷:۴۷
پاسخ
10
17
Fffff
چند سال پیش نابترین استعدادمون بودی.. ۴ سال پیشو میگم ...روزایی که موناکو زیر نظرت گرفته بود و وقتی توپ بهت میرسید همه به وجد میومدیم... امیدوارم بتونی به روزای اوجت برگردی...شاید بری اروپا برات بهتر باشه اینجا پر از حاشیست و جلوی پیشرفتو میگیره..
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱:۲۷
پاسخ
5
22
رضا66
پیام داداش با جادوگربه روزهای اوجت برمیگردی موفق باشی
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۷:۲۴
پاسخ
3
20
بالا سرم آبیه
با خلاقیت خودش تیمشو فرستاد لیگ یک خخخهخخخ امسال باید ببینیم هفته چندم با پرسپولیس میخورن تا خودشو برای مصدومیت آماده کنه تازه سرمربی هم پایست خخخخخخخخخخخ
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۲:۱۲
پاسخ
47
27
ستاره سرخ
این وصله ها به پیام نمیچسبه.یادت هست گل من: هند ، پنالتی ، مهاجم در پست دفاع آخر ، رفت و برگشت 10 نفره و .... کاری از داچ صمد و رفقا.
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷:۰۴
2
7
سرخ ترین حادثه تاریخ
ای که شما بالا سرت 6 نوشته این شماهایید که بازیکن محبوبتون از قصد هند پنالت میده اون یکی بازیکنتونم دو بازی پشت سرهم اخراج میشه!!! ادمین لطفا بچاپ
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۲:۳۷
7
23
قرمز ترین
شما گمونم دسته چهارم هستی که بالاسرت ابیه،،،، ادمین جان بچاپ
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰:۲۲
10
25
هادی24
اینههه عالی شد ولی همه باید بدونن علی کریمی رتبه تک رقمیم برا نفت بیاره کار بزرگی کرده با وجود مشکلات مالی و وقت کمی که در اختیارداره و البته اولین تجربه شه
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱:۴۳
پاسخ
11
45
دختر پرسپولیسی
پیام خیلی عشقی کاش یه روز برگردی به عشقپولیس ! راستی با دل و جون واسه جادوگر بازی کن مطمعنم هوادارای پرسپولیس تیم نفت و تنها نمیزارن
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱:۱۰
پاسخ
17
63
قهرمانی بعدی شون ده سال دیگه :))))
باشگاه نفت اشتباه بزرگی کرد ! متاسفم واقعا... امیدوارم نفت سقوط نکنه این آقای کریمی فقط حرف میزنه فقط انتقاد میکنه از دیگران همیشه حالا ببینید خودش چیکار میکنه !
۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۱:۵۴
11
3
خاطرات قشقایی
یاخدا چه بلایی قراره سر نفت بیاره این کریمی اوه اوه خدا به داد نفت برسه این تیم یه زمان جز 8 تیم برتر آسیا رفته بود ! به جان خودم نفت سقوط میکنه حالا نگا کنید...
۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۸:۵۳
12
4
حسرت فینال آسیا :)
آقای کریمی از کیروش انتقاد میکردی آره ؟ باخیال راحت میشینی پا اینستاگرام از زمین و زمان انتقاد میکنی واسه خودت حالا ببینیم از پس این نفت برمیایی !! آخر فصل میبینم چجور نفت رو میفرستی دسته یک ! #حالتو_میپرسم_جادوگر :)
۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱:۵۲
11
6
احسان هدایت
همون علیمنصور که مسخرش میکنید نفت رو تا 8 تیم برتر آسیا برده ! اگه این کریمی تونست از گروهش صعود کنه ... حالا میبینید.... کاش تراکتور جام حذفی رو برده بود حداقل ذوب آهن الان سهمیه داشت این نفت هیچی نیست به قرآن! یه سهمیه مون از همین الان حذفه.. باز ذوب آهن یه امیدی بهش هست... نفت فصل بعد سقوط میکنه به دسته پایین تر ببینید کی گفتم !!!
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳:۲۱
29
12
1 نفر از یه ارتش (سرخ)
شک نکن جادوگر آسیا هر جا باشه اونجام واسه ماس به امید پیروزی آقام علی
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴:۴۱
9
27