صالح: نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد

صالح: نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد

29521
23:11
26 شهریور 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما در یک هفته گذشته روی پرسپولیس کار کرده بودیم در حال حاضر نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد، باید بسته بازی کرد و به فکر ضد حمله بود.

وبسایت رسمی برنامه نود -  مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما در یک هفته گذشته روی پرسپولیس کار کرده بودیم در حال حاضر نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد، باید بسته بازی کرد و به فکر ضد حمله بود.

به گزارش وبسایت نود ، مجید صالح پس از برتری یک بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس اظهارداشت: ما در یک هفته گذشته روی پرسپولیس کار کرده بودیم در حال حاضر نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد، باید بسته بازی کرد و به فکر ضد حمله بود. خوشبختانه بچه‌های ما کارهایی را که خواسته بودیم را در زمین انجام دادند. البته باید از پرسپولیسی‌ها هم به خاطر کار بزرگی که در آسیا کردند تشکر کنم.

مربی پیکان در مورد وضعیت استقلال اظهارداشت: قائدتاً نباید در مورد تیمی که در حال حاضر در آن نیستم نظری بدهم اما امیدوارم استقلال به شرایط خوبی برسد. همه هواداران انتظار دارند تا اینکه استقلال نتیجه بگیرد. پرسپولیس و استقلال دو تیم پرطرفدار کشورمان هستند.

 

 

 

2020

نظرات کاربران
پرسپولیس کبیر
مربی تیم فوتبال پیکان گفت:در حال حاضر نمی‌شود پرسپولیس را جور دیگری برد، باید بسته بازی کرد و به فکر ضد حمله بود........عاشقتم پرسپولیس
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۸:۴۶
پاسخ
6
42
آرش سرخ
برد و باخت هست برای بعضیا همیشست باخت هیچکسم نمیدونه الان منظوره چه تیمیه و برای ما بعد از نزدیک به ۲ سال
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۹:۰۲
پاسخ
2
22
6تای قدیم یا6 تای جدید.مساله این است
خوبه حالا خودتون قبول دارید بسته بازی کردید.بعدشم نیاز نداریم شما از ماتشکر کنی.بعدشم خواهشا استقلالی ها اینجا نیان نظر بدن.تیمی که 15 جدوله حق کری خوندن نداره.!هر موقع رتبه تیمتون تک رقمی شد بیاین نظر بدین.شما هم آقای صالح به امید موفقیت استقلال باش.آ رزو بر جوانان عیب نيست!
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۳:۴۸
پاسخ
8
27
666666
جالبه جناب آقای جلالی فرمودن قبول ندارم 80 دیقه دفاعی بازی کردیم حالا شما باز اعتراف کردی خوبه
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۰:۱۷
پاسخ
8
56
AC MILAN .PERSEPOPS
باوا بیان فوتبال بازی کنید تماشاگر حال کنه نود دقیقه دفاع کنی اخه یه گل شانسی زدین رفتین دفاع حالمون بهم خورد
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۸:۱۳
پاسخ
7
50
StvG
بله .. پرسپوليس رو فقط با ضد فوتبال ( مثل دربي ) ميشه برد اونم البته اگه خيلي خوش شانس هم باشي!! امسال پرسپوليس قهرمان ميشه شك ندارم.
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۲:۰۶
پاسخ
30
134
masoud ahmadi
ضد فوتبال؟ با کمترین سواد و دانش همه کارشناس هستن ! عزیز دل تیم 30-40میلیاردی ! درمقابل تیم کمتر از 10میلیارد چطور بیاد بازی کنه ببر اگه برفرض این ضد فوتبال است !!
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۱:۵۶
97
16
مهدی
روش کیروش و تیم ملی به خوبی این بازی توسط پیکان اجراشد
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱:۵۶
پاسخ
6
99
بابک
انصافا دانش صالح رو مقایسه کنید با چینی و خرمگاه!!! واقعا این دستیاره اونا هم خیر سرشون دستیارن!!! دوستان من پرسپولیسیم و میدونم از این حرفم ناراحت میشید ولی خواهشا بیاید واقع بین باشیم!!! تو بازیای حساس چند سال اخیر زمانی که توپ از خط دفاع گذشته بیرانوند چیکار کرده؟! حالا نیاید بگید تو استقلالی هستی و رحمتی ضعیفتر از بیرانوند و ... بله منم قبول دارم در حال حاضر بیرانوند بهتر از رحمتیه ولی واقعا بیرانوندم ششدانگ نیستو تو بازیای حساس داره خیلی بد کار میکنه!!! بعد از عابدزاده ایران دیگه گلر ششدانگ به خودش ندید هر گلری اومده یه نقطه ضعفی داشته!!! در ضمن آقای صالح بهتره حرفتونو اصلاح کنید اینکه یه راه فقط برای برد پرسپولیس هست اونم شوت زدن به چارچوبه!!!مطمئن باشید توپ تو چارچوب باشه بیرانوند نه نمیگه!! ادمین...
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۸:۰۱
پاسخ
26
133
امیدوحیدیفر
اورین مربی استقلالی انگاراین مربیان وسرمربیان استقلالی تخصص برددارن سالپیشم دربی روباختن اینبازایتجارو
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۹:۴۱
پاسخ
139
37
الناز
هه مهدی تاتار هم پرسپولیسی بود که شیشتقلاتونو لوله کرد
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۲:۱۶
6
108
اراد
اره ششتقلال هم خوب به تارتار و دایی و .... میبازه راستی یه چیزی بگم .؟؟؟؟ کی گل دوم رو میزنید؟؟؟
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۵:۲۳
6
122
محمد
وحیدفر اوضات چطوره؟ بالاخره امشب شمام یه حالی میکنید پرسپولیس باخته! خدا شما استقلالیا رو از ما نگیره. خودتون، تیمتون و مربیتون محشرین
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۲:۴۱
12
112
مهران
اینو چه جوی گرفته شماها اومده بودید با دفاع اتوبوسی یه مساوی بگیرید یه ضربه کاشته و یه شوت یعنی خوش شانسی به هر حال از شانستون بعضی از بچه ها اونقدر خسته بودن که نتونستن خوب بازی کنن ولی تو بدتریت روزمون هم یه فرصت گل ندادیم . شیشتقلالی ها بدویید یه مربی خوب براتون پیدا شده پرسپولیس رو برده ها
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۷:۲۳
پاسخ
26
171
راشا
آقا معلم تو کنفرانس یه چیز دیگه گفته بود که!!
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۴:۲۰
پاسخ
20
147
زانیار
یک هفته پرسپولیس رو انالیز میکردن :)
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۴:۱۹
پاسخ
26
197
برانکوی جوگیر
اقای صالح اگرشما کنار منصوریان بودید بی شک وضع استقلال بهتربود.دستت درد نکنه به پروفسور خوب درسی دادی که مغرور نشود.
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۳:۴۹
پاسخ
325
97
شهرام
دقیقاً لقب مربی بی دانش خودتون که اتفاقاً برازنده تیم شماست رو به برانکوی عزیز ما دادی. پنجم آبان یه بلایی سرتون بیاریم که تو تاریخ ثبت بشه.
۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۷:۲۳
19
168
اندی
برانکو جوگیره یا شما ششتقلالیها که با یه باخت سرورتون در پوست خودتون نمیگنجین