صحبتهای کی‌روش پس از بازی با ترینیداد و توباگو با زیرنویس فارسی/ چمن دو تیم را اذیت کرد

صحبتهای کی‌روش پس از بازی با ترینیداد و توباگو با زیرنویس فارسی/ چمن دو تیم را اذیت کرد

26828
10:18
26 آبان 1397
اختصاصی نود-کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که همراه دستیاران و بازیکنانش صحبت با رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده‌اند، بعد از بازی دوستانه با ترینیداد در رختکن ورزشگاه آزادی به صورت عجیب با یک رسانه از ترینیداد و توباگو به صحبت پرداخت.

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که همراه دستیاران و بازیکنانش صحبت با رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده‌اند، بعد از بازی دوستانه با ترینیداد در رختکن ورزشگاه آزادی به صورت عجیب با یک رسانه از ترینیداد و توباگو به صحبت پرداخت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از گاردین، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در تهران پیش از جام ملت های آسیا به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران خاتمه یافت. متن گفتکوی سرمربی ایران به این شرح است؛

 * آقای مربی، بعد از بازی سال 2014 در سائوپائولو، این دومین باره که با هم بازی میکنیم، ایران دوباره نتیجه خوبی گرفت و یک هیچ برنده شد. نظرتان درباره خود بازی چیه؟

- قبل از هر چیز اجازه بدهید که بخاطر امکان این همکاری مشترک، قدردانی خودم را نشان بدهم،فرصت فوق العاده ای برای بازیکنای ما بود تا مقابل بازیکنانی با تکنیک خوب، سرعت بالا، نگرش عالی در طول مسابقه و قدرت فیزیکی بالا بازی کنند. چیزی همیشه برای ما یک فرصت برای یادگیری و پیشرفت است . امروز متاسفانه وضعیت زمین برای دو تیم چندان خوب نبود چرا که بارندگی در ایران زیاد بود اما در نهایت، امکان بازی با ترینیداد و توباگو برای هر دو تیم مزایای زیادی داشت. می‌خواهم دوباره بخاطر این امکان از شما تشکر کنم و برای ترینیداد و توباگو در آینده نزدیک بهترین ها را آرزو کنم. از سال 2014 که دیگر با هم ملاقاتی نداشتیم، خیلی چیزها تغییر کردند.بعضی بازیکنها هنوز در تیم شما هستند. دو سه بازیکن هم هنوز در تیم من هستند.اما همان کیفیت و نگرش رو نشان دادید و عالی بود. خیلی خوب بود که توانستیم این فرصت را به دست بیاریم و جلوی ترینیداد بازی کنیم.

*تیم ترینیداد و توباگو برای مسابقات گلدکاپ آماده میشود و شما هم دارید برای جام ملتهای آسیا آماده میشوید.بعد از دیدن بازی تیم ترینیداد، نظرتان درباره عملکرد این تیم در یک بازی بیرون خانه و مقابل تیمی با کیفیت خودتان چیست؟

-خوب بود. مهارت جنگیدن و بازی کردن این تیم من را تحت تاثیر قرار داد. ضدحملات خیلی خطرناکی هم داشتند. وقتی توپ را می‌گرفتند فضای پشت خط دفاعی ما رو هدف قرار می دادند و مطمئنم که در شرایط دیگر و در یک زمین متفاوت این تیم می‌تواند خیلی بهتر از این هم بازی کند همچنین وضعیت نامساعد چمن ما را هم اذیت کرد و تکنیکی‌ترین بازیکنان ایران و مخصوصا بازیکنان تکنیکی ترینیداد و توباگو نتوانستند که خودشان را نشان بدهند چرا که وضعیت زمین کار را دشوار کرده بود اما وقتی این تیم را با تیم چهار سال قبل مقایسه می کنم، پیشرفت زیادی می بینم،این تیم خیلی فشرده تره، خیلی فعالانه تر بازی می‌کند و خیلی منسجم تر شده،نیروی جوانی هم به تیم اضافه شده است. برای همین به نظرم شما آینده خوبی در مقابلتان خواهد بود.

*آقای مربی، خیلی ممنون. لذت بردیم و برایتان آرزوی موفقیت میکنم...

باعث خوشحالی من بود.

سایت نود این مصاحبه را با زیر نویس فارسی منتشر کرده است؛

ویدیو مصاحبه کارلوس کی‌روش با زیرنویس فارسی

 

2051

نظرات کاربران
هومن
چه عجب این آقا زبون باز کرد. هر چند همیشه مرغ همسایه غازه.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۰۱
پاسخ
7
11
بهنام
درود بر تو ای مرد بزرگ هواداران واقعی تیم ملی به تو ایمان دارند تو غرور از دست رفته ما را برگرداندی و با قهرمانی آسیا نام ایران را سربلند خواهی کرد. خداوند شر بدخواهان و دشمنان کیروش را از سر تیم ملی کم کند.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰:۴۹
پاسخ
12
9
پارسوماش بختیاری
چرا شلوغش میکنیند توهین به خبر نگار توهین به کل ایرانیهاست! مگه نگفتند مصاحبه نمیکنند چرا انقد مو دماغ شده تا عصبی بشه اون بخاطر بگه کسی حرفی در نیورد من در اوردم براپر فروش شدن... بعد دستیار چکار کیروش داره به اون میتازیند مگه پدرشه کیروش مسول رفتار دستیارهاش که نیست هرکس بخواد دیده شه علیش مصاحبه کنم الان استیلی عزیز شد اقای درخشان کجای فوتبال علی اصغری بودی علیه تیم ملی حرف سر مربی تیم ملی خرف بزنیند از چی کینه داریند وی میخوایند به تیم ملی برسونیند برنامه داریند
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱:۱۳
پاسخ
12
15
سجاد کریمی لاسکی
من از طرفداران سرسخت کیروش بودم. اما با اتفاقات اخیر محبوبیت خودشو کامل از دست داده. اگه بازی پرسپولیس رو میومد و از نزدیک می دید و حمایت می کرد هیچی ازش کم نمیشد تازه هوادارای بی شماری پرسپولیس نمی زاشتن ورزشگاه در بازی با ترینیداد خالی باشه و جو مثبتی قبل جام ملتها سراغ تیم ملی بیاد. اقای کیروش ای کاش خبرنگار ها رو تحریم نمی کردی اونم تو استانه جام ملتها. بله قبول دارم و باید انصاف داشت شاید برخی ها دارن اذیتش میکنن اما ای کاش به جای این کارها با نتیجه گرفتن تو جام ملتها جوابشونو میداد. از مربی با این تجربه بعیده این رفتارها.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵:۱۸
پاسخ
8
21
ققنوس سرخ
اول تیمو قهرمان کن بعد هرچی خواستی سخنرانی کن.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۰۳
پاسخ
10
23
امیر حسین
بابا کیروش کیه ایران قبل از کیروش ۱۶جهان بود الان ۳۴ بزور مونده مربی فقط پرفسور برانکو
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹:۵۹
پاسخ
12
25
امیر رحیمی
چرا به شعور خودتون توهین میکنید. با معیاری که اون زمون ما هفدهم بودیم اگه الان رو بسنجی ما دهم می شدیم. معیارها رو فیفا عوض کرده
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۱۶
4
5
Mosi
مسعود جان شما همین که یه زیر توپ زن ۳۸ ساله یعنی سید جلالو با منتظری بازیساز ۳۴ ساله مقایسه میکنی حاکی از درک فوتبالی عمیق شماست.من از سبک بازی تیم کیروش خوشم نمیاد مخصوصا با تیمای ضعیف که دفاعی بازی میکنه ولی تنها اشتباه کیروش قبل از جام جهانی فقط خط زدن وریا بود که اونم میشه ازش گذشت چون رضاییان انصافا خوب کار کرد.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۱:۴۹
پاسخ
22
12
javad
یه زمانی حتی برای بازی ایران ولائوس ورزشگاه پرمیشد اما الان حتی تو خونم خیلیا فوتبالو نمی بینن . 70 در صد طرفدارای تیم ملی که به ورزشگاه میرن پرسپولیسین شما همشونا از دست دادی اقای کیروش.البته شاید واسه شما مهم نباشه چون کلا 2 ماه ایرانی وسالی 2.5 میلیون یورو پول میگیری.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰:۵۴
پاسخ
9
22
ایمان سپاهانی
ما سپاهانیها هم اصلا با کی روش حال نمیکنیم... انشاالله زود بره از ایران... دیگه شورشو در اورده.. انشاالله تاج هم برکنار بشه... بنام ماست و به کام تهرونیا
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹:۳۰
پاسخ
11
26
امیر رحیمی
از قول همه ی سپاهانی ها لطفا حرف نزنید. من هم سپاهانی هستم اما سرسختانه طرفدار کیروش و تیم ملی. از اینکه قلعه نویی به عنوان یکی از ضدکیروشی ها سرمربی سپاهان شده خیلی خوشحال نیستم
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۲۱
6
6
محمد
جووونم کیروش ، چقد خوبیم ما
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸:۲۰
پاسخ
24
10
جمشید
آقای کیروش ، نشان میده خوب صحبت کردن را بلده ، لاکن کنترل احساساتش را در دست نداره و بشدت کینه ایی.......نتیجه اینکه طرفداران تیم ملی را دور کرده ، مردم با اینکه قلبشان برای تیم ملی میطپه ولی حس و احساسشون ذنجیده شده . آقای کیروش دست از کینه ات وردار و از خر شیطان پیاده شو ، با مردم رو راست باش و جایگاه و محبوبیت قبلی ات را پس بگیر و در فوتبال ایران و نزد هواداران جاودانه شو ، راه فعلی که میروی به ترکستان است .
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۲۹
پاسخ
12
14
alexsander
سال 2003 روزنامه های آفریقای جنوبی یه تیتر زده بودن که به چه دلایلی کی روش باید بره از تیم ملی؟ 5 دلیل رو مطرح کرده بودن بی احترامی به اصحاب رسانه بی احترامی به مربیان آفریقایی دعوت بازیکنان ضعیف به تیم ملی که بازیکنان خاص خودش بودن بازی های دفاعی و بکش زیرش عدم موفقیت در کسب جام
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵:۱۹
پاسخ
11
28
امیر رحیمی
دلایل فرار برانکو رو بعد از جام جهانی رو هم توی روزنامه ها زده بودند. همون موقع
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۲۲
5
5
یک ایرانی
نمیدونم تیم ملی مال ماست یا این آقا فقط بگم تیم ملی دیگه برا ما مهم نیست بازیهاشم نمیبینیم
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵:۳۲
پاسخ
20
60
سیاوش
آقای ایرانی تیم ملی برای همه ایرانی هاست جهت اطلاع در ضمن نظر شما محترم ولی جمع بستن برای ملت ایران غیر قابل تحمل . شما مختاری بازی تیم ملی کشورتون رو نگاه نکنی . ولی خواهشاً نسبت جمع نبندید . چون هستند کسانی که دلشون برای کشور و تیم ملی کشورشون میتپه. با یه نفر مشکل داری با کشورت هم مشکل داری؟ ادمین
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴:۲۴
22
18
داریوش
تنها چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد نام ایران و قهرمانی ایران در جام ملتهاست و هرکسی در این مسیر به تیم ملی کمک کند میبایست حمایت شود. شاید خلق و خوی کی روش مورد پسند بعضی ها نباشد ولی هرگز نمیشود تاثیر او و خدماتش را به فوتبال ایران منکر شد و یا نادیده گرفت.
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲:۳۰
پاسخ
50
24
Nevada
با خبرگزاري توباگو حرف ميزنه ولي پاسخگوي مردم ايران نيست اونوقت انتظار دارن مردم هم برن استاديوم ، اين بي معني ترين تيم تاريخ ايرانه .
۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱:۵۳