صعود منچستریونایتد به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

صعود منچستریونایتد به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

3015
01:11
27 اسفند 1396
منچستریونایتد با برد 2-0 مقابل برایتون به نیمه نهایی اف ای کاپ راه یافت.

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با برد 2-0 مقابل برایتون به نیمه نهایی اف ای کاپ راه یافت.

به گزارش وبسایت نود، در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد در خانه موفق شد با دو گل لوکاکو و ماتیچ، برایتون را 2-0 شکست دهد تا راهی نیمه نهایی شود.

یاران مورینیو بعد از شکست تلخ در مقابل سویا، شنبه شب در خانه خود پذیرای برایتون بودند، تیم مورینیو در نیمه نخست از لحاظ خلق موقعیت برتری داشت و مزد برتری نسبی خود را با گل لوکاکو گرفت. سانتر ماتیچ در دقیقه 37 روی تیر دوم با ضربه سر لوکاکو همراه شد و بازی 1-0 شد.

در نیمه دوم برایتون که چیزی برای از دست دادن نداشت، حملات بیشتری ترتیب داد و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خود خلق کرد ولی در رسیدن به گل ناکام ماند. رومرو چندبار ناجی یونایتد شد و در سایر موقعیت ها، بازیکنان میهمان بی دقت عمل کردند.

اما در ان سمت در دقیقه 83 ماتیچ روی سانتر کات دار یانگ، با ضربه سر گل دوم را زد و بازی 2-0 شد. به این ترتیب یونایتد به جمع چهار تیم برتر اف ای کاپ راه یافت. در دیگر بازی های یک چهارم نهایی، ساوتهمپتون به مصاف ویگان می رود و چلسی با لسترسیتی دیدار خواهد کرد.

1878

نظرات کاربران
خون تو رگهام
پروسه گرفتن بازیکن تو تیمهای به این بزرگی اینطور نیست که هر چی مربی بگه همون بشه .مورینیو همیشه از بودجه و عمل بازیکن گیری تیم به طعنه انتقاد کرده.این نیست که هر کیو بخواد بار هر پولی پاشه بیاد و بگه به ندای قلبم گوش دادم!
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵:۵۵
پاسخ
1
4
jd.dri
دخه آ با اون گل مسخره ای که از سویا خورد به نیمکت دیپورت شد ...
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۹:۰۳
پاسخ
28
3
محمود
البته ۳گل رو هم به تنهایی جلو خوردنشو گرفت ۱گل در اولترافورد و ۲گل در سانچزپیسخوان
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹:۳۰
1
6
مجتبی
یکی به آقای مورینیو بگه حالا شما که دست از فوتبال کسل کننده اتوبوسیت برنمیداری ، لااقل یکم تو یارگیری از پپ گواردیولا یاد بگیر که بازیکنایی مثه لاپورته ، ژسوس ، سانه ، آندره سیلوا و ... گرفت که آینده باشگاهشونن و ترکیب تیمشون جوون شد . با تمدید قرارداد امثال فلینی ، کریک ، یانگ ، رومرو ، روخو ، بلیند و ... من یو به جایگاه واقعیش قطعا نمیرسه . سانچز ۲۹ ساله رو گرفتن و دنبال اوزیل ۲۹ ساله هم بودن . جالبتر اینکه جناب مورینیو به دنبال مرتنز و ماتیوییدی که هر کدوم ۳۱ سالشونه هم هستن ! البته نمیگم بازیکنای بدی هستن خیلی هم خوبن ولی بدرد سرمایه گذاری بالای ۳ سال نمیخورن . منچستر بهتره طی پروسه ای تا آخر فصل آینده به تدریج به دنبال خروج و فسخ قرارداد رومرو ، اسمالینگ ، فوسو ، فیل جونز ، والنسیا ، دارمیان ، بلیند ، روخو ، فیلنی ، یانگ ، ماتا ، زلاتان ( و چندتایی که شاید یادم نمیاد ) باشه و به تدریج با استفاده از مراکز استعدادیابیش ترکیب تیمو جوون کنه ‌. آقای مورینیو ! این است میراث !
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۹:۱۷
پاسخ
17
14
مجتبی۰۰
دوست کم طاقت و هم اسم خودم هیچ مربی سیستم مورد علاقه خودش رو بخاطر باشگاه عوض نمیکنه... باشگاه بخاطر سیستم هر مربی با اون مربی قرارداد میبنده... مدیران یونایتد بخاطر همین سیستم مورینیو باهاش قرارداد بستن... شرط که نذاشتن مربی سیستم خودش رو تغییر بده... مورینیو به این سیستم تسلط داره پپ به سیستم دیگه... اگه باشگاه سیستم مورینیو رو نخواد باید مربی رو تغییر بده نه اینکه همون مربی سیستم مورد علاقشو عوض کنه... درضمن بازیکنان سن بالا مثل زلاتان و کریک و احتمالا فلینی انتهای فصل میرن... کریک هم که کمک مربی میشه.
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷:۲۱
0
6
مجتبی۰۰
نیمه اول که زمین برفی بود بازی بهتر بود فینال یونایتد چلسی جالب میشه