ضرب‌الاجل گل‌گهر به فدراسیون فوتبال؛ تا فردا رأی ندهید، به فیفا شکایت می‌کنیم

ضرب‌الاجل گل‌گهر به فدراسیون فوتبال؛ تا فردا رأی ندهید، به فیفا شکایت می‌کنیم

7782
00:37
15 اردیبهشت 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه گل‌گهر سیرجان قصد دارد درباره رأی دیدار مقابل آلومینیوم اراک به فیفا شکایت کند.

وبسایت رسمی برنامه نود -  باشگاه گل‌گهر سیرجان قصد دارد درباره رأی دیدار مقابل آلومینیوم اراک به فیفا شکایت کند.

به گزارش وبسایت نود ، باشگاه گل‌گهر سیرجان حدود دو هفته پیش مدعی شد که آلومینیوم اراک در دیدار مقابل این تیم از هشت بازیکن بزرگسال روی نیمکتش استفاده کرده و خواستار رسیدگی فدراسیون به این تخلف تیم آلومینیوم شد.

طبق آیین‌نامه فدراسیون فوتبال هر تیمی اجازه دارد از هفت بازیکن بزرگسال و دو بازیکن رده جوانان روی نیمکت خود استفاده کند.

رضا فتح آبادی مدیر اجرایی تیم گل‌گهر سیرجان  با اعلام اینکه این باشگاه قصد شکایت به فیفا را دارد، گفت: فقط تا فردا (شنبه) منتظر رأی کمیته انضباطی می‌مانیم و اگر حکمی صادر نشود به فیفا شکایت خواهیم کرد.

اگر کمیته انضباطی حکم دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل آلومینیوم اراک را به نفع تیم سیرجانی صادر کند، تیم گل‌گهر به مقام قهرمانی لیگ دسته اول خواهد رسید و به لیگ برتر صعود خواهد کرد.


2020

نظرات کاربران
صفری
برو لیگ تمام شد...ٔ
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱:۲۳
پاسخ
3
6
محسن
اصلا شصتا باریکن بزرگ سال رو نیمکت استفاده کنه باختید یا نه؟مثلا اون دوتا جابجایی چکار میخواست بکنه؟تو نتیجه تاثیری نداره تخلف کردن ولی مالی جریمه میشن تو زمین نتونستید حرفی بزنید بیرون زمین دنبال در و دیوار نباشید که مقصر نشونشون بدید.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱:۳۳
پاسخ
10
14
ایمون زاید
سلام به کمیته انضباطی محتزم من یه سول دارم شما که ایام تعطیل عید زحمت می کشید جلسه فوق العاده میزارید که بازی بدون تماشاگر با صنعت نفت برای پرسولیس حکمش برگرده و ورزشگاه رو یک طرفه تحویل رقیب میدید نمی شد زود تر به این حکم رسیدگی می کردید که اینطوری گند بالا نیاد عرض دیگه ای ندارم گل گهر جان دمت گرم خوب داری فشار مید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱:۵۹
پاسخ
10
14
vm
طبق مقررات فیفا و کمیته انضباطی حتی اگر ادعا درست باشد تنها آلومینیوم جریمه مالی یا امتیازی می شود و به گل گهر امتیاز تعلق نمی گیرد هر چند سرپرست آلومینیوم هم می گوید مدارکی دارد که اصولا این ادعا درست نیست
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶:۳۲
پاسخ
5
15
محییییییییی 66666
اگه بشه در نوع خودش جالبه اونموقع تکلیف سبید رود چی میشه
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۴:۴۴
پاسخ
16
6
هوادار فوتبال پاک
خجالت اوره به هر روشی میخواند صعود کنند مردونه تو زمین مبارزه میکردید بازم فکر کنید چیزه دیگه ای پیدا میکنید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۸:۵۳
پاسخ
15
10
محمد
به چه قیمتی می خواهید بیاین لیگ برتر ؟ عاقبت این کار آسانسور شدن تو لیگ برتره.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۸:۴۱
پاسخ
14
14
vm
طبق نظرسنجی اینترنتی برنامه نود گل گهر سه هزار نفر هوادار دارد. واقعا آیا با پول همه چیز را می توان در فوتبال کشور حل کرد؟!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۵:۰۵
پاسخ
14
16
سیاوش
اینجوری بالا اومدن اخر عاقبت نداره.اخرش باز بر میگردی به همونجایی که بودی و تنفر فوتبالدوستارو هم به همراه داره مثل استقلال اهواز
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۵:۳۴
پاسخ
58
82
دنیا فقط رشت
جمع کنین این مسخره بازیو . با این کارا به جایی نمیرسین ...... تموم شد .
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۳:۱۲
پاسخ
77
83
میثم تاجی بارسایی
حق گل گهر رو بخاطر رشتی ها خوردند... پنالتی سپیدرود مقابل نساجی تمارض آشکار بود!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۰:۳۹
پاسخ
93
91
saeed
طبق نظر کارشناس داوری لیگ یک پنالتی سپیدرود مقابل نساجی درست بود
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹:۵۹
4
4
آرمین 68
کلا از دیدگاه شما حق همه رو خوردن مگر اینکه حلافش ثابت بشه! تو زمین باختن مثل استقلال اهواز دنبال نتیجه بیرون زمین هستن. به نفع تیم بی بضاعتی مثل سپیدرود بگیرن که چی بشه؟ از توهم خارج بشید ... حیف اسم استقلال که میذاری.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳:۳۹
4
7
محمد جواد
اگه درست هم باشه حداکثر آلومینیوم جریمه مالی میشه و تاثیری روی نتیجه بازی نداره. در ضمن فیفا در بازی هایی که زیرنظر فدراسیون هاست دخالتی نمیکنه و چنین شکایت هایی رو به فدراسیون همون کشور ارجاع میده. همچین میگن به فیفا شکایت می کنیم ...