عجیب ولی واقعی/ سکوهای ورزشگاه آزادی نشست کرد!+عکس

عجیب ولی واقعی/ سکوهای ورزشگاه آزادی نشست کرد!+عکس

79547
14:53
28 فروردین 1394
این خبر می تواند تکان دهنده باشد اینکه بخشی از سکوهای صندلی های ورزشگاه آزادی دچار نشست شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - یک خبر عجیب دیروز و در خلال بازی پرسپولیس و سپاهان توسط هواداران اصفهانی به خبرنگار سایت نود منتقل شد. اینکه بخشی از سکوهای صندلی های ورزشگاه آزادی دچار نشست شده است.

به گزارش وبسایت نود ، تصاویر زیر توسط خبرنگار سایت برنامه نود پس از بازی پرسپولیس و سپاهان گرفته شده است که شرایط این سکوها را نشان می دهد.

این نشست در قسمت هواداران استقلال و درست در ضلع جنوب غربی ورزشگاه یعنی جایگاه کنار جایگاه بلیت های 15 هزار تومانی اتفاق افتاده است. جایی که البته بلیت هایش 10 هزار تومانی است. مطمئنا این نشست ورزشگاه در آینده مشکل ساز خواهد شد. چرا که اگر فکری برایش نشود، نشست ابعاد گسترده تری پیدا خواهد کرد.

این وضعیت خطرناک به نظر می رسد و ممکن است که برای کسانی که به ورزشگاه می روند مشکل ساز شود. باید هر چه سریعتر اقداماتی صورت بگیرد وگرنه ممکن است پیامدهای بدی داشته باشد. این در حالی است که یکی دو هفته پیش مدیر ورزشگاه آزادی از سمتش کنار رفته است.

خبر استعفای او 5 روز پیش منتشر شد:«محمد جمشيدي كه از اواخر بهمن ماه ٩٣ با حكم مصطفي مدبر، مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي به عنوان مدير مجموعه آزادي منصوب شده بود، امروز به دليل مشكلات شخصي از سمت خود استعفا كرد.جمشيدي در متن استعفاي خود، ضمن عذرخواهي و با تقدير و تشكر از وزير ورزش و جوانان به دليل اعتمادي كه به وي كرده است و همچنين تشكر از مديرعامل و اعضاي هيات مديره شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، آورده است: به دليل مسائل و مشكلات شخصي ادامه فعاليت در مجموعه آزادي برايم امكانپذير نیست.جمشيدي از سوي وزير ورزش و جوانان به عضويت هيات مديره شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي درآمده بود.»

اتفاقا این اتفاق در جایگاهی رخ داده که بلیت های 15 هزار تومانی می فروشد. تصاویری که زمینه ساز گزارشی از داود عابدی، گزارشگر شبکه خبر هم شده و به زودی از شبکه خبر پخش می شود.

معلوم نیست با این وضعیت فدراسیون فوتبال ایران چطور می خواسته میزبانی جام ملتهای آسیا را از چنگ امارات دربیاورد؟!

 

 

 

کد/2020

نظرات کاربران
حامد
با این وضعیت فوتبال ایران واقعا خیلیا خواستار این هستند که این فوتبال مسخره رو جمع کنن شاید فقیری باقی نمونه
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۲۰:۲۷
پاسخ
0
0
ehsan
آقای فردوسی پور خواهشا این هفته تو برنامتون این مساله رو پیگیری کن خدا خیرت بده
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۰:۴۱
پاسخ
0
1
مهدی
ای خدااین چ ورزشگاهیه؟ درخشان حیاکن........!
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۷:۳۹
پاسخ
0
1
سمانه
پولای ورزشگاه نقش جهان هرجارفت پوله ورزشگاه آزادی ام میره...۱۷ساله میخواند ی دونه ورزشگاه درست کنند.بعدش میگن امارات بالابی رفت میزبانی گرفت..باباتوراخدااینقدرچرت نگین اخه ب چه چیزیتون مینازین
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸:۰۲
پاسخ
0
4
خودجوش
(لطفا این یکی را منتشر کنید ولو اینکه سانسور کنید.ممنون) قبلا با اسم امیر نظر می دادم ولی این مطلب و نظراتش رو که خواندم جوش اوردم و بصورت خودجوشی اسمم عوض شد. دوستان زیاده از حد ایراد می گیرند تازه خودمان هم بصورت خود جوش می تونیم حلش کنیم: 1- در عرض دو هفته ورزشگاه بیچاره 2 بار پر شد معلومه که بهش فشار میاد 2- تماشاچیا بیشتر یک قسمت میشینن بعد هم موقعی که هیجان زده میشیم پاهامون رو به زمین میکو بیم که همون قسمت هم یک کمی گود شده. پس بصوت چرخشی هر بار یک طرف بشینیم و خودمونم کنترل کنیم که یک خاصیت دیگه ایم داره چون یکی از دوستان از نکشیدن دستمال روی صندلی ها شاکی بودن ولی با نشستن چرخشی بمرور با شلوارامون کل صندلی ها رو هم بصورت خودجوش تمیز کردیم. 3- اگه هر کدوم هر بار یه کیسه فریزر سیمان و ماسه ببریم و بریزیم جلو پامون..... البته آب هم میخواد که خوشبختانه همیشه هر کسی حدود200 سی سی مایع همراش هست که ملات ساخته بشه و گودی ها رو حسابی ترمیم کنیم.(اینجوری مشکل سرویس های بهداشتی هم حل میشه)
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵:۳۸
پاسخ
0
6
مصطفی جیل ساز
وااای عجب عکاس های وحشتناکی .... واقعا جان انسان در ایران انگاری واقعا واقعا مهم نیستت بابا یه مشت جوان میرن این بازیهای سرد و کم گل نگاه میکنن چرا ارزشی واقعا قائل نیستید.. چرا فکر میکنید پول همه چیز دنیا میتونه برای شما باشه... واقعا که... متاسفم برای شما ...
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۷:۴۴
پاسخ
0
3
Amir
بدون شرح ...
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۱:۱۰
پاسخ
0
0
یاسر شکری
بلیط گرون بازی صفر زیبایی فوتبال صفر اینم از ورزشگاه ملی ایران یعنی لیاقت نداریم یه ورزشگاه درست کنیم کی ببین وسط بازی یهو بریزه ملت جووناشون برن زیر اوار خدای نکرده
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۷:۳۳
پاسخ
0
4
بهرنگ
امیدوارم اولا فاجعه رخ نده دوما به بهانه بازسازی آزادی هم مثل نقش جهان نشه
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳:۳۳
پاسخ
0
6
Reza
عکس ورزشگاهای مارو تو افغانستان نشون بدی میخندین بعد میخوان میزبانی جام ملتها بگیرن .فقط بلدن هرروز قیمت بلیطارو ببرن بالا ...
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳:۴۲
پاسخ
0
4
omid27
بیلیطا رو انقدر گرون کردن که مردم استادیوم نیان !!
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹:۳۰
پاسخ
0
2
a
شبیه فوتبال ایران شده است
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴:۱۷
پاسخ
0
2
A.Gh
این عربها با تقلب میزبانی را از چنگ ما درآوردند، وگرنه ما همه شرایط میزبانی را داشتیم.
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴:۱۳
پاسخ
0
6
میلاد
عادل جان لطفا نظرسنجی راجب مدیریت اسدی و استاندارداش و وضعیت مثلا تنها ورزشگاه 120هزارنفری آزادی بذار.
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۱:۴۷