عذرخواهی باشگاه استقلال از هوادارانش

عذرخواهی باشگاه استقلال از هوادارانش

3710
10:48
17 اردیبهشت 1398
باشگاه استقلال از هوادارانش بابت صعود نکردن این تیم به دور حذفی لیگ قهرمانان عذرخواهی کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال استقلال ایران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل به تساوی یک بر یک رسید تا با ۵ امتیاز در رده سوم گروه C این رقابت‌ها باقی بماند و از صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
در همین راستا، باشگاه استقلال از کلیه هوادارانی که دیشب (دوشنبه) به ورزشگاه آزادی آمدند، تشکر کرد و بابت کسب نکردن جواز صعود و رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا از آن‌ها عذرخواهی کرد.

2051

نظرات کاربران
امیر
بیچاره هوادار: چه استقلال چه پرسپولیس. با هزار بدبختی و نداری تو این زمان که گرونی بیداد میکنه طرف با پول کارگری و بدبختی میره ورزشگاه بلیط میخره به امید پیروزی تیم محبوبش اما بعداز باخت بازیکن و مربی و مدیر و . . همه به حقوق خودشون میرسن و خیلی هم بعضا از باختها ککشونم نمیگزه بماند وهوادار بیچاره میماند و دوباره پول جمع کردن و ورزشگاه رفتن...............
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰:۴۶
پاسخ
4
20
عشقممم نیمار
ی باشگاهی مث عشق_تقلال ک‌ با ناداوری (گل سالم ب العین مردود شد)حذف شد و‌ ابرومندانه ..اونم‌ در گروه‌مرگ ..اونم با این‌همه حواشی ..میاد بدون‌ بهونه عذرخواهی میکنه از هواداراش ..ولی باشگاهی مث شیش_پولیس ..ن تنها عذر خواهی نمیکنه ..ک‌داره ب در دیوار میزنه ک‌خذفشون‌در گروه ابکی ..اونم با این همه ارامش و ثبات و‌ بدون‌ حاشیه ..با داوری ..بازیکن‌ دو‌ اخطاره تیم‌ حریف ..توجیه کنه :-P این فرق دو‌مکتب :-)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۳۱
پاسخ
19
17
شیما
غرور و همچنین حسادت امیرقلعه نوعی داره نابود میکنه استقلال رو . به قبلی ها چکار دارین هنر خودتون رو رو کنین خواهشا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۲۵
پاسخ
10
2
اس اس
چند سال دارید عذرخواهی میکنید خسته نشدید. استقلال نیاز به قلعه نویی داره. مجیدی خیلی مغروره. دوتا بازی نشون داد بی تجربه ست ترکیب عجیبی میزاره سهرابیان و شجاعیان و تبریزی و ایسما در حد باشگاه بزرگ نیستند. رضا کریمی بازی میده بعد همام و روح الله باقری میندازه بیرون این یعنی چی؟ مجیدی همام بخاطر اعتراض خط میزنی خودت یادت رفته دوبار در کورس قهرمانی استقلال ول کردی رفتی. فتحی حیا کن استقلال رها کن بزار فتح الله زاده بیاد تیم جمع کنه.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۱۹
پاسخ
33
10
ARYOBARZAN
عذرخواهی هیچ دردی دوا نمیکنه فتحی باید هم عذرخواهی کنه هم استعفا بده و فتح الله زاده برگرده وزیرم از برگشتن فتح الله زاده ناراحت میشه واگذارش کنه بره بچسبه به پرسپولیسش
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۴۱
3
13
امیر آبی دل
قلعه نویی بیاد که تو پرسپولیسی خوشحال بشی؟ عمرا..... خیلی جالبه که کلی استقلالی یهو خلق شدن و نظرات ضد نظرات هواداران واقعی استقلال میذارن.... نشون میده که همشون پرسپولیسی های ترسویی هستن که جرئت نداشتن با اسم اصلی شون نظر بذارن....... این برنامه ها گذشته.... بگین چجوری میشه تو 5 بازی دوتا باخت داد و هیچ گلی هم نزد؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۲۹
7
6
مسعود گل باشی
لازم نیست عزرخواهی کنین مشکلاتو حل کنین مدیرای بیعرضه رو بندازین بیرون
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۰۲
پاسخ
15
31
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
شیش باشی چه عجب بالاخره دلیل حذف شدنتون رو از خودتون دونستین و به سرورتون ربط ندادید؟! این خودش اولین گام برای اصلاح و پیشرفته!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۴۱
6
9
دانیال هوشمند تراکتورپور
استقلال خیلی زیبا بازی کرد و از تماشای بازی لذت بردیم. ولی خب بدشانسی نذاشت. به نظرم این فقط تیم پیروزیه که باید از اون دو سه میلیون هوادارش عذرخواهی کنه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۴۶
پاسخ
31
28
برانکو: شجاع را به تبریز می برم!
تو هر وقت تیمت رفت آسیا و آبروی ایران رو نبردید نظر بده! فعلا با ده دقیقه قهرمانی و اول بودن بعد از منچیستر خوش باشید!!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۲۰
5
12
میلاد مازنی
اونایی که میان از شفر حمایت میکنن یادشون رفته 3 تا خورد از دحیل ظاهرا . ولی مجیدی که یه هفته تیم دسشه مساوی کرده.... البته 90 درصد کامنتا با اسم استقلال علیه مجیدی از طرف پرسپولیسیاس چون با شنیدن اسم فرهاد مجیدی کهیر میزنن...مجیدی سرمربی موقته اینو بفهمید.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲:۲۲
پاسخ
29
27
جونم عادل
مگه همه پرسپولیس هستن که الان دوتاجام‌ آماده ست‌که به ویترین افتخاراتت اضافه شون کنی فقط نکته ی عجیب امسال اینه سوپرجام‌ بین پرسپولیس وپیروزی خواهدبودوچیکارش کنیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۱۱
پاسخ
19
27
احسان سعادت
من بعنوان یک هنرمندالبته یک پرسپولیسی شش آتیشه شدیدا علاقه مندم فرهادمجیدی دوبازی آخرلیگ روببره وفصل بعدیعنی درلیگ نوزدهم هم سرمربی استقلال بمونه تاعیارواقعیش درلیگ خصوصا دردربی پایتخت مشخص بشه. واینکه پرسپولیس بابت حذفش ازلیگ قهرمانان ناراحت نیستیم ما‌چراکه دوجام قهرمانی لیگ وحذفی چشم انتظارشه ان‌شالله باحمایت همه جانبه هوادران پرسپولیس هردوجام رو میگیریم‌ وفصل آینده لیگ قهرمانان برای رفتن به مراحل بالاترپرقدرت ظاهرخواهیم شد.والبته باحضوری محکم درفصل نقل وانتقالات تابستان
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹:۳۶
پاسخ
15
26
رضا
شما اگه واقعا نگران هواداری با بازیکن‌های کلیدی تمدید کن و نقاط ضعف استقلال رو برطرف کن اردوی پیش‌فصل و آماده‌سازی خوب و لطفا چوب حراج به بازیکن‌ها نزنید
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸:۰۵
پاسخ
6
24
$$
باشگاه و مدیرای استقلال هیچ تقصیری ندارن اول خود هوادارامون بعد کادر فنی و بازیکنان مقصرن، از من استقلالی تر وجود نداره ولی دشمن هم حرف حساب بزنه قبول میکنم مجیدی ی ۴ نشون داد شد اسطورمون البته هرگز اسطوره من نبوده و نیست الانم مثل منصوریان ازش حمایت کورکورانه میکنیم! مدیر باشگاه چیکار کنه؟؟؟ دست روی هرکی گذاشتن براشون گرفتن اصلا میدونید تو این ۳ سال استقلال چقدر با پول وزارت بازیکن گرفت؟ از بختیار و ارش افشین و بیت سعید که کلا فراموش کردیم تا گرو نویمایر و تبریزی و اقاخان و ..... تیم رقیب ۲ پنجره محروم بوده یک سال هم پول به مربیش نداده والله فتحی مدیر پرسپولیس بود الان قهرمان جهان بود هوادارای استقلال تیم رو بیچاره کردن وگرنه شفر کجا و این اقایان کجا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵:۲۴
پاسخ
60
82
امیر آبی دل
همین کلمه ی "با پول وزارت " نشون میده جنابعالی یه پرسپولیسی ترسو هستی که اسمت هم گذاشتی اس اس و چند وقته به صورت نفوذی نظر میذاری...... اصلا موضوع 4 نشون دادن فرهاد نیست..... فرهاد بهترین بازیکن تاریخ استقلاله..... هییییییییچ استقلالی ای دوست نداره به جای مربی با کیفیت خارجی ، فرهاد مجیدی سرمربی باشه... هیچ کس.... این توهم تو هستش چون استقلالی نیستی و نمیدونی استقلالی بودن یعنی چی... فتحی مدیرعامل شما بود الان یه قهرمانی حذفی هم نداشتین... کما اینکه هنوزم ندارین ولی همون حذفی رو هم نمیتونستین بگیرین چه برسه قهرمانی در لیگ برتر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۱۶
22
17
کاوه
ببخشید شفر با بازیکنای سپیدرود بازی میکرد که به همه تیمای بالا جدول باخت؟؟ شفر نبود 3تا از الدحیل خورد؟ اتفاقات دربی مقصرش فرهاد مجیدی بود؟ شما اصلا استقلالی هستی ایا؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۰۶
9
13
حسام
حالا کی گفته از تو استقلالی تر وجود نداره؟!کمتر بیاین به اسم من استقلالیم جو بدین.تیمتون این هفته از ماشین سازی هم می خوره!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱:۲۷
18
16
محمد
اره، تو ام استقلالی هست و ما هم باور کردیم.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۳۹
10
13
مستر
اصلا مشخص نیس طرفدار پیروزی هستی.فرهاد هم بد داغت کرده.مرد حسابی تو اول بگو شفر رو چرا برکنار کردن بد در مورد حمایت وزارت از استقلال بگو.تمام پول استقلال از اسپانسره و فروشه بازیکن و پاداش هایی که از کنفدراسیون میگیره.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰:۵۷
15
9
امیر
شما خود فتحی نیستید؟ گرو و نیومایر کی اومدند و کی رفتند؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۲۳
10
10
رضا
ابن تحلیل رو از کجا اوردی شما؟ مگه قرارداد بازیکن و کادر فنی رو هوادار میبنده؟ اگه به هوادار بود هیچوقت تیام و ابراهیمی نمیرفتم که به جاشون شش تا خارجی بی کیفیت بیاد و هیچوقت هم جاشون پر‌نشه شما قطعا استقلالی نیستی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰:۲۰
12
8
اصغر
ای پرسپولیسی بیچاره که خودتو استقلالی جا میزنی ، از طرف تیم خودت حرف بزن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴:۱۶
12
10
استاد کاناوارو هستم رفیق فرهاد
آخه تا کی معذرت خواهی؟ لیگ ک داربم چهارم میشیم .سهمیه هم نمیگیریم.دربی هم که باختیم.حذفی هم که سایپا حذفمون کرد .سایپا رو هم داماش دسته دویی حذف کرد.آسیا هم که هیچی .شفر هم که کلی پول میخواد .منشاهم که اخراج شد .طارق هم که رفت.صیادمنشهم رفت ......
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳:۰۱
پاسخ
17
90
امیر آبی دل
تو همونی نیستی که قبل از بازی با الدحیل آرزوی باخت پر گل استقلالو کرده بودی؟ نظرت هم موجوده میتونن برن ببینن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۰۵
11
10
مستر
از پاختاکورم که باختیم.تو گروهمونم که از ۴تا چهارم شدیم.تو ۵تا بازی هم که یه گل زدیم.بازم که طبق معمول تو اسیا ابروریزی کردیم.کل ایران هم که فهمیدن با باندبازی داریم تو ایران مقام میاریم.حذفی هم که حتی بادران رو هم با کمک داور تونستیم ببریم و محرز جلو سپاهان ابکش میشیم.این چه وضعشه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۰۷
16
12
آرارات7 ششتقلال0 بهرام از گرگان
چرا عذر خواهی.باید به هواداراش تبریک بگن که 6 تایی و یا 7 تایی نشدن که فتح الله زاده صبحش تیتر نزنه که الدحیل رو با 8 گل مجازات کنین.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۵۰
پاسخ
45
65
مسعود گل باشی
چخبر از پاختاکور ؟اخه پاختاکور؟خخخخ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۵۳
16
14
Sam Lallana
باشگاه پرسپولیس: پاختاکور، فقط یک بازیکن دو اخطاره داشت/ قربانی داوری شدیم باشگاه استقلال از هوادارانش بابت صعود نکردن این تیم به دور حذفی لیگ قهرمانان عذرخواهی کرد. تفاوت تیمی که بهانه میاره با تیمی که اصالت داره حالا چه خبر از رشوه به داوران آسیایی تیم سوم پایتخت شما که گروهتون خیلی آسون تر از استقلال بود
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹:۴۶
پاسخ
74
66
hoda
نیست که شما فصل براتون به اخر رسیده، عذرخواهی به این دلیله. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی هست+ سوپر جام
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶:۰۲
11
17
عمرعبدالرحمن
واسه لیگ و حذفی هم معذرت بخوان خوب دیگه!!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲:۰۴