عذرخواهی برانکو از هواداران الاهلی/ "داور هم مقصر بود"

عذرخواهی برانکو از هواداران الاهلی/ "داور هم مقصر بود"

23639
10:38
16 مرداد 1398
سرمربی کروات الاهلی بعد از شکست سنگین برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از الریاضه، الاهلی در نخستین تجربه برانکو روی نیمکت خود شب تلخی را تجربه کرد و در دیدار برابر الهلال با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد. الاهلی در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از الهلال پذیرایی کرد و با وجود آنکه دو بار در این دیدار پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات الاهلی که مورد استقبال خاص هواداران الاهلی قرار گرفت در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

او گفت: قبل از هر چیز از هواداران الاهلی به خاطر این شکست عذرخواهی می کنم. انتظار نتیجه بهتری را داشتیم اما این فوتبال است و اگر از فرصت های که به دست می آوری استفاده نکنی اینگونه مجازات می شوی. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.

برانکو ادامه داد: در دیدار برگشت کار سختی پیش رو داریم. اشتباهاتی در این دیدار داشتیم که نباید آنها را تکرار کنیم. سعید المولد و محمد آل فتیل مصدوم شدند و شرایط برای ما سخت شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما متاسفانه گل های بدی دریافت کردیم.

سرمربی کروات الهلال به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و گفت: داور در وضعیت خوبی قرار نداشت. او در طول بازی کارت های زرد بی موردی به بازیکنان الاهلی نشان داد. گل نخست الهلال در شرایط آفساید بود و در گل دوم هم اصلا خطای صورت نگرفت و ضربه آزاد به سود الهلال اشتباه بود.

2051

نظرات کاربران
Wien
فوتبال ایران،بدعادتش کرده،فکر میکنه همه جا مثل ایرانه که هوای تیمش را داشته باشند و بازیکناش با کله برن تو سینه داور،اما تذکر هم نگیرند،چه برسه به کارت.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۱۲
پاسخ
70
132
HEROBOY
امیدوارم اقای برانکوی عزیز به سرنوشت لوپتگی دچار نشه و بتونه موفق باشه هرچند توی پرسپولیسم سال اول از لیگ قهرمانان حذف شد ولی سالای بعد نیمه نهایی و فینال اسیا رو تونست ببینه ارزوی موفقیت و بازگشت دوباره پرفسورمون
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۰۱
پاسخ
81
57
حسام
بد عادت شده ای مستر ایوانکویچ! یه بار دیگه از داوری ها انتقاد کنی نشانت خواهند داد...
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۵۵
پاسخ
38
106
فریبا
هرچی برانکو بگه !!! باید فتاحی و وزیر و رفقا رو هم با خوئت میبردی قطر عزیزم تا بتونی موفق بشی.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۵۴
پاسخ
44
117
پــــر سـپـولیس
نظر شخصی من اینه ...برای اقای برانکو ارزوی موفقعیت می کنم چون خیلی کارا برای پرسپولیس کرد حتی حقوق خودشم در اورد تا فینال رفت .بیایم قدر نشناس نباشیم .خودتون جای برانکو بذارید برای یه شرکت کار می کنی یکسال پول نمیدتت بعد یه شرکت بیاد بهت بگه بیا شرکت ما ماهیانه پول میدمت.حقوقتم دوبرابر میدم .کسی که یکسال پول نگرفته مطمن باش میره.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۵۱
پاسخ
58
46
ممد سرخ دل پرسپولیسی قدیمی
تقصیر کیروشه که باخت اخه بازیکنانشو به این ملی کلمبیا دعوت کرد اخه پلوفوسول اونجا معلوم میشه چه کاره ای نه اینکه یه تیم بهت بدن پر از ستاره و ۱۱ ملی پوش ۳ بازی دیگه اخراجی
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۰۸
پاسخ
96
255
کیومرث
چوب خدا صدا نداره مستر سم پاش فراری . دنبال تخریب کی روش بودی همه موفقیتاشو می بردی زیر سوال ، حالا با پرسپولیس توی گروه چهار تیمی آخر می شی بعد می ری با هم گروه پرسپولیس قرارداد می بندی بعد دوباره چهار تا وقتی میزبانم هستی ، می خوری . اونجا ایران نیست که وزیر و وکیل و کبیر و صغیر برات بسیج شن . بنده خدا اون تماشاگرایی که برای این طرح موزائیکی زدن خخخخخخ فکر کردن این کیه . اخبار واصله می گه بعد بازی هو کردن . دنیا دار مکافاته .
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۳۷
پاسخ
116
258
حیف از تو که نابود شدی
امسال منتظر باش تا ببینی تیمای ایرانی چه میکنند باهات..... توی این جدایی تو بیشتر از پرسپولیس لطمه میبینی اقای برانکو، شاید همه چی داشته باشی ولی نه تماشاگر و نه غیرت فوتبالیستای ایرانی رو دیگه نخواهی داشت
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۲۹
پاسخ
33
222
ستاره جعلی!!
وزیر جان کجائی؟ دقیقا کجایی!!! حتما طرفداران عزیز پیروزی تهران متوجه منظورم شدن‌....
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲:۱۱
پاسخ
124
223
رضا حیوری
دلم خنک شد تیم برانکو باخت. با اینکه یک پرسپولیسی ام
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۲۹
پاسخ
62
202
مهدی
ای بابا.اینم که کامل ایرانیزه شده.ففکر کرده اونجا هم پرسپولیسه که داور ها به نفعش بگیرند
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۰۷
پاسخ
109
191
مافیای سرخ
خخخ اونجام هوچی گری؟؟؟هههه داور استقلالی بوده ؟!!!
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۵۵
پاسخ
84
184
سعید سعیدی
راست میگه گل اول الهلال کاملا آفساید بود!عجیبه که تیم برانکو همیشه از داوری ضررر میکنه.مگه وی ای آر نداشتن؟
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷:۲۰
پاسخ
128
81
آریا
دوستان بزرگوار، برانکو دیگه از ایران عزیز ما رفته. (کجا هم رفته!!!) پس ولش !
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۴۳
پاسخ
18
163
دو ستاره تو آسیا
برانکو همین امشب زنگ بزن به عرب بگو پولمو که حاضر کردی میام بمونم.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۰۶