عذرخواهی علیرضا بیرانوند از نیروی انتظامی

عذرخواهی علیرضا بیرانوند از نیروی انتظامی

12735
12:38
04 خرداد 1398
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به مساله پیش آمده بین دروازه‌بان تیم با یکی از ماموران نیروی انتظامی، در پایان بازی با پارس جنوبی جم، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به برخی مباحث مطرح شده در رسانه‌ها و فیلم منتشره در فضای مجازی، بدینوسیله اعلام می‌نماید؛ باشگاه پرسپولیس و بازیکنان و خصوصاً آقای علیرضا بیرانوند همواره قدردان زحمات عوامل خدوم نیروی انتظامی بوده‌اند، لکن چنانچه رفتار آقای بیرانوند که قطعاً بدون سوء نیت بوده و در فضای پر استرس بازی نهایی لیگ اتفاق افتاده است، اعلام می‌دارد؛ چنانچه این امر موجب تکدر خاطر پرسنل خدوم نیروی انتظامی شده است، بدینوسیله باشگاه پرسپولیس و آقای علیرضا بیرانوند مراتب عذرخواهی خود را از آن پرسنل محترم اعلام و اشعار می‌دارد.

امید است با همکاری مضاعف باشگاه‌های ورزشی و نیروی انتظامی شاهد افزایش نشاط اجتماعی توأم با حفظ نظم و امنیت باشیم.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
راستی قائدی هم عذرخواهی کرد؟ یه تدکر خشک خالی گرفت یا نه؟ منشا چی؟ اونم عذرخواهی کرد؟ چقدر جریمه شد؟ واقعا متاسفم.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳:۴۲
پاسخ
22
46
Cr7-18
معذرت خواهی نمیکردین هم بازیکنتون بخشیده میشدبرابازی باسپاهان خیالتون راحت
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵:۲۴
پاسخ
43
28
Mostafa B
جالب اینکه ایک تعصبات همش به ضرر تیم میشه...مث همین کارت گرفتنای بیخود شجاع و محرومیتاش یادتون ک نرفته تیم ملی سرچی نابود شد..... اعتراض الکی به داور اونم از روی غریزه درحالی ک اصن داور بازی ادامه داد و..... خلاصه پرسپولیسیا با وجود همه نکات مثبتشون واقعا حاشیه سازای زیادی دارن.بازم دم نورالهی و سید جلال گرم ک اگه نبودن حاشیه داخل زمین نابودشون میکرد
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰:۰۶
پاسخ
7
25
عشقممم نیمار
من نمیدونستم ..بازیکن تیم سوگولی بودن ..اینقد ازادی بهت بده ک حتی پلیس زحمت کش هم ب یه سمت پرت کنی و ابی از اب تکون نخوره :-)
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۲۹
پاسخ
40
33
رد قرمز
اون لحظه و با توجه حرکت مامور برای سلفی گرفتن نمیشه گفت مامور در حال ماموریت بوده و در این لحظه صرفا یک آدم معمولی حساب میشه، هر چند کار بیرانوند توجیه نداره.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲:۳۱
پاسخ
23
28
آزاد
من کوردم و میگم بیرانوند لر باشرفیه. درسته مرتکب اشتباه شد ولی وقتی خدا اشتباهات آدما رو میبخشه بنده چرا نبخشه. درضمن دوستان گرامی حداقل در ماه رمضان به تیمای همدیگه توهین نکنید و بهم آزار نرسونید.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲:۴۱
پاسخ
12
26
ایمان
من فکر کردم بیرانوند به حرف پلیس گوش نکرده و تو اون دستگاه فوت نکرده یا بخاطر سرعت غیر مجاز جریمه شده یا دوپینگ کرده یا ساعت 2 نصف شب مسافرکشی میکرده و یک نفر تو ماشینش فوت شده بخاطر تصادف یا تماشاگران حریف را تحریک کرده که خون به پا میشه اگه بیایید ورزشگاه که انقدر سرصدا شد بخاطر محروم نشدنش نگو دست یه پلیس را گرفته کشیده
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹:۵۷
پاسخ
64
155
حسن
مسخرست باشگاه عذرخواهی میکنه به جای بازیکن مغرورش...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶:۴۰
پاسخ
115
89
mansur
واقعا دنیا برعکس شده بجایی اینکه اون شخص بیاد عذرخواهی کنه. ...
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۴۶
پاسخ
54
71
فیگو
بزرگ ترین مقصر هواداره که فقط توقع داره بازیکن تیم رقیب تنبیه بشه واز پشت بازیکن خودی درمیاد ومکتب مکتب میکنه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۰۵
پاسخ
23
82
زانیار
کاش درمورد قائدی هم این حرفا رو میزدین . یا درمورد سیاوش یزدانی که علنا تهدید میکرد
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۲۹
0
34
هموطن
این قضایارو خواهشا رنگی نکنید.ربطی به بزرگ بودن کسی هم نداره.همه در برابر قانون مسئولیم.نباید با معذرت خواهی بازیکنای استقلال و پرسپولیس از تنبیه کردنشون فرار کنن.
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۴۵
پاسخ
15
85
Ehsan
به عنوان یه لر پرسپولیسی دوست نداشتم رفتارش رو بیرانوند باید افتخار کنه یک هوادار حتی تو لباس نظامی با هزار شوق و امید از دیرن تیم و بازیکنای محبوبش قصد عکس گرفتن داره باهاش عکس بگیرن اگر حجازی و علی کریمی رو اسطوره مینامیم بخاطر اخلاقشون و اینکه هر لحظه یادشون بود و هست هر چی دارن از هوادار و مردم هست نه بخاطر بازی های درخشانشون
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۴۳
پاسخ
1
100
ali
جدیدا پرو شده داره حاشیه درست میکنه عذرشو بخاید
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۰۸
پاسخ
51
58
Reza
هههه...اولا خودش عذرخواهی نکرده و از طرفش باشگاه اینکارو کرده...بعدشم چه راحت با مامور نیروی انتظامی برخورد میکنه بعد راحت باشگاه با یه عذرخواهی سر وتهش رو هم میارن..باید بیرانوند رو جریمه و محرومش کنن...حالا اگه بجای بیرانوند دروازه بان پدیده مشهد اینکارو کرده بود نه فقط بازیکن که خود پدیده رو هم شدیدا جریمه میکردن..
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۲۱
پاسخ
54
37
شهاب
مثل مجیدی که برخورد بد کرد با پلیس محرومش کنن خوبه
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۳۶
8
15
فریادهای سکوت آبی
نه به اون رفتار خارج از عرف و ادب، نه به این متن مبتنی بر ادب:"مراتب عذرخواهی خود را اشعار میدارد"؟؟؟ اشعار؟! خدایی خود بیرانوند معنی این جمله رو میدونه؟ این ادبیات اصن سازگار نیست با قالب باشگاه پیروزی. یه متنی در حد زیر بیشتر بهشون میاد:"بابط اشطباحی که کرده بوده ام از شما اوزر خاهی می خواهم".
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷:۲۳
پاسخ
71
30
بی نام
پسر چهار ساعته دارم به متنت میخندم :))))) ادمین بچااااپ:))))))
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۴:۴۴
11
8