عرب: بشار و برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند/ کاشانی استعفا نکرده است

عرب: بشار و برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند/ کاشانی استعفا نکرده است

4011
12:29
27 فروردین 1398
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی بشار رسن از پرسپولیس صحت ندارد و برانکو هم یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

به گزارش وب سایت نود، ایرج عرب در مورد خبری که در رسانه‌های قطری مبنی بر پیوستن بشار رسن به تیم الریان قطر مطرح شده است، اظهار داشت: بشار رسن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و قرار نیست جایی برود. مدیربرنامه‌های این بازیکن هم خبر رسانه‌های قطری را تکذیب کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه پرسپولیس در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی برای بازیکنی از جمله بشار رسن او را ترانسفر خواهد کرد یا نه؟»، یادآور شد: این یک بحث دیگر است که فعلاً صلاح نیست در مورد آن بحث شود. تیم در شرایط حساسی به سر می‌برد و بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد استعفای جعفر کاشانی از هیئت مدیره پرسپولیس که خودش مدعی شده به خاطر خستگی و کمر درد بوده است، نیز عنوان کرد: این موضوع  استعفای او را  قویا تکذیب می‌کنم، چرا که ایشان استعفا نکرده است و باشگاه همچنان از خدماتش بهره خواهد برد.

عرب همچنین راجع به مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرار داد برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: برانکو برای یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارد و ما در حال حاضر در تلاشیم تا هرچه زودتر مطالبات ایشان را پرداخت کنیم.

2051

نظرات کاربران
طوفان سرخ
آقای عرب 6ماهه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس کبیر هستی هنوز یه قدم درست برنداشتی اگر نمی تونی خواهشا و عاجزانه خودت برو و جات رو به نیروی قویتر و بهتر بده، به خدا حیف بود گرشاسبی، زمان گرشاسبی هوادار دق دقه تیم رو نداشت، الان هر روز یه خبر بد از باشگاه میاد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۲۳
پاسخ
0
9
ا
هنوز پول بهترین مربی سالهای لیگ جناب پروفسور عزیز رو ندادن اونوقت تیم آبروبر اسیا پول رضایت نامه پاتوسی رو تو این اوضاع!!! و اون ۵۰۰میلیون!!!بابت برد مقابل الهلال رو دادن اونوقت هوادارشون بازم طلبکارن!!!!!!!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۴۲
پاسخ
2
24
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
بنظرمن کاشانی باید جاشو به یک جوان و کسی ک پیشکسوت پرسپولیسه بیاد.عرب یک کارخوب دیگم ک کرد بازگرداندن اقای خبیری بود.واقعا پرسپولیس به همچین ادمای دلسوز وتوانایی مث اقای خبیری نیازداره.سوم اینکه تمدیدقراردادبااقای برانکو ازنان شبم واجب تره وهرچه سریعترباید قراردادبلندمدت با برانکوببندن.چهارم اینکه باید جوری با بشار قراردادبست ک امسال یا سالیان بعد ازترانسفرش پول خوبی ازاین ستاره جوان گیرباشگاه بیاد.نباید دست رودس گذاشت و بعداز پایان قراردادش مفداز دستش داد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۴۳
پاسخ
3
18
عشقممم نیمار
ایشالا برانکو و بشار رسن بمونن ..‌تا در اینده‌ یه چیزایی ..مثلا‌ حد فنیشون ..برای خیلیا اشکار شه :-P البته اگ‌ب ندای قلبشون‌گوش ندن و‌ باشگاهی واقعا این دو رو‌ بخان :-)
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۰:۱۳
پاسخ
22
2
احسان
آقای کاشانی با استعفا همه طرفداران ارتش سرخ و خوشحال کن
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۳۰
پاسخ
3
68
محمدرضا
این یعنی اینکه اگر پیشنهاد باشد بشار را میفروشند و با برانکو هم فعلا قصد تمدید ندارند،آغاز خراب کردن پرسپولیس را اعلام کرد,چرا،چون توانایی اداره باشگاه را ندارد.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۳۴
پاسخ
3
59
زلزله 6 ریشتری سرخ
مدیریت افتضاح
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۲۴
پاسخ
1
62
666666
بیشتر تلاش کنید برای پرداخت مطالبات
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۴۳
پاسخ
3
114
شادوماد
به به اقای عرب... دو سه روز بود مصاحبه نکرده بودی... دلمون برات تنگ شده بود
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰:۲۷
پاسخ
8
81
پرسپولیسیم
فقط اومده برای مصاحبه. با مدیریت ایشون همه چیو از دست میدیم.... متشکرم
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۴۲
0
50
واقف
ای کاش باشگاه بازیکن خارجی نگیره و با کسایی که سنشون بالا رفته مثل ماهینی ربیع خواه و کامیابی نیا و جلال حسینی تمدید نکنه و یا اگه تمدید می کنه با هزینه خیلی خیلی پایین.و به جاش قرارداد برانکو رو مادام العمر تمدید کنه چون برانکو ثابت کرده از چوب بازیکن می سازه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۱۸
پاسخ
70
34
شازده آبی
بشار اگر دنبال پیشرفت باشه که تیم‎شو عوض میکنه و به تیم بهتر میره . . . . مثل طارمی، مثل رضاییان البته الغرافه و الشحانیه از الریان بهتر نیستن و در حد همون تیم پیروزی‏‎ان.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۴۵
پاسخ
123
8
شهربابک
مثل ایراهیمی حسینی تیام اینا دنبال پیشرفت بودن تیمشون عوض کردن
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸:۲۷
1
15
یوسف
مثلا کدوم تیم بهتر؟؟ بهتر از قهرمان ۳دوره پشت هم لیگ ایران وبهترین تیم ایران وغرب اسیا ودومین تیم برتر اسیا کدوم تیم رو سراغ داری؟؟؟؟؟؟!!!!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۵۳
3
56
پرسپولیسیم
مثل کاوه یا نورافکن دیپورتی. تو بهتره حرف نزنی همه فهمیدن چقد درصد سوختگیت بالاست.... متشکرم