عصبانیت پوگبا از اظهارات مورینیو؛ ستاره فرانسوی در فکر ترک منچستریونایتد

عصبانیت پوگبا از اظهارات مورینیو؛ ستاره فرانسوی در فکر ترک منچستریونایتد

11050
15:18
16 مرداد 1397
رابطه ستاره فرانسوی منچستریونایتد با سرمربی این تیم بدتر از قبل شده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - رابطه ستاره فرانسوی منچستریونایتد با سرمربی این تیم بدتر از قبل شده است. 

به گزارش وبسایت نود، رابطه پل پوگبا با ژوزه مورینیو که از در نیمه دوم فصل پیش تیره شد و منجر به نیمکت نشینی او در چند بازی شد، بنا بر گزارش نشریه تایمز و espn بدتر از قبل شده است.

بنا بر این گزارش، پوگبا که همراه با فرانسه قهرمان جهان شد از اظهارات مورینیو در هفته های اخیر عصبانی است و به فکر ترک یونایتد افتاده است. مورینیو در مصاحبه ای عنوان کرد پوگبا در فرانسه بهتر از منچستر بازی کرد چون در جام جهانی تمام توجهش به فوتبالش بود. 

این گزارش ها در حالی منتشر شده که بارسلونا و یوونتوس بنا بر گزارش رسانه ها به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده اند و حتی باشگاه اسپانیایی حاضر شده یری مینا، آندره گومز و ۵۰ میلیون یورو را به یونایتد برای جذب پوگبا پیشنهاد دهد. 

۲۰۳۱

 

نظرات کاربران
Taj Kabir
به نظرم برع یوونتوس بهترع ! بازیش زیاد به بارسا فک نکنم بخورع !‌
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۲:۳۵
پاسخ
5
3
amin
اگر بیاد بارسا خیلی براش خوب میشه. هم توجه مورد نیازش رو بدست میاره. هم اینکه در کنار مسی متانت و آرامش و سر بزیر بودن رو یاد میگیره و جنجال رو کنار میزاره. مسی هم در کنار ژاوی و اینیستا این اخلاق رو یاد گرفت. سوارز قبل از اینکه بیاد بارسا خیلی جنجالی بود ولی در کنار مسی خیلی بهتر شد. همچنین نیمار هم تا وقتی بارسا بود خیلی خیلی کمتر بود جنجالهاش. در واقع یکجورایی مکتب بارسا هست.
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸:۲۹
پاسخ
6
24
Peek
عجب دل خجسته ای دارن این بارسایی ها ! عوض کردن پوگبا با گومز و مینا مثل عوض کردن مازراتی با پراید و پیکانه !
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۲۲
پاسخ
5
36
شیش
آقای سروش خان مگه شهر هرته که راکیتیچ هم بده بره مثل اینکه نمیفهمی کی به کیه ها! قطعا اگه بخواد اتفاقی هم بیوفته راکیتیچ نمیره! ممکنه بارسا قرارداد قرضی رافینیا با اینترمیلان رو فسخ کنه و برش گردونه به تیم و با این حرکت آندره گومز و یری مینا و رافینیا و ۴۰ میلیون یورو رو پیشنهاد بده قطعا اتفاق بزرگی برای یونایتد خواهد بود چون داره ۳ به ۱ برنده می شه توی این انتقال
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۳:۱۴
2
3
sorushfcb
اولا که مینا با گومز قابل قیاس نیست مثالتم بدرد مقایسه مسی با دیگر بازیکنا میخوره :) دوما قیمت مینا =45 قیمت اصلی گومز از نظر من =5 + 50 میلیونم که بارسا میخواست بده در نتبیجه میشه 100 میلیون که قیمت منظقیه پوگباس حالا چون که این روزا باشگاها ب کم راضی نمیشن باید مینا + راکیتیچ که قیمتش 50تاس رو + 40 میلیون یورو پیشنهاد کنن با توجه به رابطه بد مورینیو با پوگبا و کیفیت مینا و راکیتیچ 100% منچستر قیول میکنه چون اگه نکنه باید به عقل مدیرانش شک کرد :) همچنین معامله با بارسا یه نوع افتخاره بازی باهاش که هیچی دیگه بارسا فراتر از یک باشگاه
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷:۳۱
20
14
AMIR ZAND
یکم دیگه دووم بیار ، تا نیم فصل ژوزه میره
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۴۱
پاسخ
7
30
هوادار ۹۰
پشت پا زده به بختش با ترک یووه
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱:۳۹
پاسخ
22
49
امین
خطاب به بالایی فقط یه زیر 15 میتونه از مافیای رئالی حرف بزنه
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۵:۲۸
10
6
مکتب بارساپولیس مکتب آزادگیست
یوونتوس که با پوگبا و بدون اون سری آ رو داشت چون رغیبی نبود و با پوگبا یا بدون اون قهرمان اروپا نمیشد چون مافیای رعال رو نداشت پس خیلی فرق نکرد ادمین عزیز خدا قوت بچاپ
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۲:۵۱
21
38
عشقممم نیمار
یه سوال برام پیش میاد... ک‌بارسلونا این همه هافبک براچی میخاد؟؟ :-) درضمن... بارسلونا نباید برا گرفتن پوگبا...گومز پیشنهاد میداد..چون یه توهین ب منچستریا بود :-) فک کنم منچستر خواست پیشنهاد بارسارو قبول کنه ک تا اسم گومز اومد...پشیمون شد.. :-)
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۱۷
پاسخ
20
43
Taj Kabir
گومز بازیکن کمی نیست ! بازی های قبل از بارسا شو دیدی !‌ + ولی منم فک کنم تو انگلیس اصن نتونع دووم بیاره چون با هر اشتباه نابودش میکنن چع مربیا چه هوادارا !
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳:۵۴
3
0
MOHAMMAD SALAH
پ.گبا بازیکن خیلی خوبیه حتی واسه بارسا وای این روز ها بارسلونا هافیک زیاد داره درراس همه اونها ویدال وکوتینیو