علی کریمی: چرا سه روز قبل جریمه‌ای در کار نبود؟!/ پسرخوانده کی‌روش مربی تیم ملی شده!

علی کریمی: چرا سه روز قبل جریمه‌ای در کار نبود؟!/ پسرخوانده کی‌روش مربی تیم ملی شده!

70635
18:56
19 بهمن 1396
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چرا سه روز قبل جریمه‌ای در کار نبود؟!

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: چرا سه روز قبل جریمه‌ای در کار نبود؟!

به گزارش وبسایت نود، علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری در مورد اینکه اگر صحبت کنید جریمه می‌شوید، گفت: جریمه چی؟ خودشان به عنایتی زنگ زدند که می‌تواند برود، این سئوالات را چرا از من می‌پرسید؟ چرا ۳ روز قبل این قانون نبود؟

علی کریمی پس از شکست سه بر صفر امروز پنجشنبه سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال تهران گفت: روز خوب ما نبود و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. اشتباهاتی داشتیم که باید تلاش کنیم برطرفش کنیم. از مردم رشت و هواداران سپیدرود عذرخواهی می کنم.

وی در مورد اتفاقات اخیر و اینکه برخی اعتقاد داشتند نباید با برنامه نود ان رفتار را می کرد گفت: بازهم اگر میکروفن برنامه نود در نشست خبری باشد آن را پرتاب خواهم کرد.

کریمی در مورد اینکه این حاشیه ها به تیم سپیدرود لطمه وارد خواهد کرد گفت: تا دوشنبه تکلیفم مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است استعفا دهید گفت: امکان هر چیزی هست . تا دوشنبه صبر می کنیم. اگر دنبال چیزی هستید سعی کنید جلسه کمیته انضباطی را بیاید و زنده پوشش بدهید. اگر من اشتباه کردم باید تاوانش را بدهم. صد جای دیگر هم احضار کنند می روم.

کریمی در مورد اینکه برخی مسائل را واضح بیان کنید تا مردم در جریان قرار بگیرند گفت: مردم همه می دانند. مردمی که با من هستند می دانند. مردمی هم که بی احترامی شده بابت برنامه نود بروند بررسی کنند. بحث های خنده دار نکنید.

وی در مورد اینکه برخی بزرگان فوتبال از او خواسته اند خویشتندار باشد گفت: همه برای من قابل احترام هستند اما نمی توانم خویشتندار باشم. من کار خودم را می کنم. کسانی هستند که خیلی چیزها را می دانند اما حرف نمی زنند. من سبک کار خودم را دارم و تا انتها هم خواهم رفت.

علی کریمی در مورد انتقادش در برنامه نود و اینکه چرا به او وقت نمی دهند تا صحبت هایش را مطرح کند گفت: چطور سه جلسه برای مهدی طارمی اختصاص می دهد اما به صحبت های من رسیدگی می کند. الان بحث فوتبال ایران است. من در برنامه نود که هیچ در برنامه صد و صد و بیست هم حاضر می شوم. فردوسی پور اگر جرات دارد من را روی خط بیاورد تا صحبت هایم را انجام دهم. متاسفانه ایشان این کار را نمی کند و ثمره اش را دید. من آینده ای در این فوتبال ندارم. اگر هم الان امدم به خاطر شروع این داستان هاست.

کریمی ادامه داد: رسانه ها باید حقایق را منعکس کنند. فدراسیون فوتبال از خیلی خبرنگاران شکایت کرده است. رئیس فدراسیون اصلا حق ندارد این کار را بکند. باید بیاید جواب بدهد. اگر کسی انتقادی هم کرده باشد باید جواب بدهد نه اینکه برود شکایت کند. یکسری از خبرنگاران را هم با تهدید شکایت شان را پس گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا در این چند روز با بزرگان فوتبال تماسی داشته است گفت: با برخی بزرگان در این مورد صحبت کردم. راهی را شروع کرده ام و تا انتها هم خواهم رفت. از رئیس فدراسیون بپرسید که چرا شکایت شخصی خودش را روی سایت فدراسیون بگذارد؟

کریمی به انتقاد از فدراسیون فوتبال ادامه داد و خطاب به خبرنگاران گفت: بروید بپرسید چرا لباس های تیم ملی جوانان را در فرودگاه از تن شان در آوردند و برای مسابقات بعدی نگه داشتند؟ من به اعتقادم دارم کارم را درست انجام می دهم. هیچکس نمی تواند به منافع من لطمه بزند بجز خودم.

وی در مورد دلایل بیرون آمدنش از کادر فنی تیم ملی گفت: بروید از رئیس فدراسیون بپرسید چرا من از تیم ملی بیرون آمدم. کارلوس کی روش آن چیزی نبود که من فکرش را می کردم. من احترام خودم را حفظ کردم که قطع همکاری کردم. بروید از رئیس فدراسیون بپرسید که چطور پسرخوانده سرمربی تیم ملی شده مربی تیم ملی. ایشان مدرک مربیگری ندارد و ظاهرا رفته کلاس های یک هفته ای و .... بپرسید چطور مربیان ایرانی از تیم ملی خارج شدند؟ همیشه گفته ام دوست داشتم رابطه من با کی روش بازیکن و مربی می ماند.

 

1004

نظرات کاربران
aryan7
لطفا به کارنامه ی مربیگری ایشون(آقای کریمی) نگاه کنید، تو این دو سه تیمی که بوده بخاطر نداشتن دانش مربیگری و صلاحیت لازم، تیم رو بدبخت کرده. الانم که دیده نمیتونه تو سپیدرود کاری کنه، عمدا تیم رو برده تو حاشیه که جا برا بهانه گیری داشته باشه و الانم داره بحث استعفارو پیش میکشه. شگردشه خب. متاسفم که این همه بها داده میشه به همچین اشخاصی. من بعنوان یه هوادار واقعی برنامه ی نود، به هیچ وجه توهین این شخص رو به برنامه ی نود نخواهم بخشید. به قول خودش همه کاراشو تو فوتبال کرده و تموم شده. حالا کیه ک بهش بگه عمو دستت درد نکنه بفرما برو سر کاری که توش تخصص داری. شما به کار مربیگری نمیخوری. بیشتر ازین تیمهارو بدبخت نکن. با اون طرز صحبت کردنت هم خنده ی مردمو درنیار
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۹:۳۵
پاسخ
33
16
مهدی
علی کریمی احتمالا در اینده جای خالی مایلی کهن را به خوبی پر خواهد کرد! بعضی حرفاش به حق هستش ولی بیشترش بی ربط!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۲:۲۷
پاسخ
24
14
Sadegh
به عنوان یه هوادار استقلال از برنامه نود خواهش میکنم که این هفته علی کریمی رو به برنامه دعوت کنید یا بیارید رروی خط. من فکر میکنم یه مقدار سوتفاهم پیش اومده و بهتره این سوتفاهم بین علی کریمی یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ ایران و آقای فردوسی پور و برنامه نود که بهترین برنامه ورزشی ایرانه برطرف بشه. به عنوان یه مخاطب همیشگی برنامه نود از شما میخوام که این کار رو انجام بدین. موفق باشید
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۰:۰۷
پاسخ
4
20
علی
این اقا اگر چیزی از مربیگری میدانست از این شاخه به آن شاخه نمی پرید به قول خودش میدونه موندنی نیست میگه حرفام بزنم برم یعنی خیلی شجاعه
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۹:۳۲
پاسخ
25
13
ایرانی
تو رو خدا شما دیگه حرف از مدرک مربی گری نزن که فکر نکنم سیکل هم داشته باشی. آقای کریمی، شما که این قدر دلسوز فوتبالید، چرا یه بار نشد از طاهری که باعث شد پرسپولیس میلیاردها ضرر کنه، انتقادی کنی؟ چرا یه بار از تیم امید با مدیریت مایلی کهن که به اون فضاحت حذف شد، و خیلی بیشتر واسش هزینه شد انتقادی نکردی؟ چرا اون سال از درخشان حمایت کردی و رفتی سر تمرین و باعث شدی پرسپولیس اون همه ضرر کنه و در آستانه حذف قرار بگیره؟ - شما متاسفانه تصمیم گرفتی مسیر مایلی کهن رو ادامه بدی--> عوام فریبی با گذاشتن عکس های تختی، حجازی، تخت جمشید،... و از اون طرف تخریب چهره های دلسوز فوتبال: علی دایی، فردوسی پور، کیروش،...
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۶:۵۶
پاسخ
21
14
حسام
اگر سپیدرود سقوط هم کرد بمون یه سال از ابتدا خوب کار کن و تو لیگ یک قهرمان بشو و دوباره بیاید لیگ برتر این خیلی هم لذت بخش چالش بسیار خوبی هم برات هست.اگر با روحیه خوب کار کنی مطمینم موفق هم میشی.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۹:۴۸
پاسخ
5
17
مهدی
اصلا حق نداشت به فردوسی پور چیزی بگه،چون که اون فقط مجری و تهیه کننده ی یک برنامس،اگه اینهمه بیننده و اعتبار داره فقط بخاطر صداقت و اعتمادی هست که نشون داده و نظر مردمو جلب کرده، اما در مورد کیروش،خب همه میدونن کیروش خیلی خودخواهه،مغروره،پولکیه(از همون جریان لباسامعلوم شد،و مبلغ قراردادهاش،یا نازکردناش ) ولی همین اقا فعلا کاری کرده که همین اقای کریمی و گنده تر از ایشون نتونستن یکبار انجامش بدن(بردن تیم به جام جهاني)
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۶:۵۳
پاسخ
44
15
محمد
برای جامعه‌ای که یکی مثل کریمی (کسی که با هیچ‌کس نتونسته کنار بیاد و همه ایراد دارن غیر از خودش) مدعی راه راستش باشه باید تاسف خورد. خوشحالم که شر ایشون از سر پرسپولیس کم شده و امیدوارم تیم محبوبم هرگز گرفتار آدم تنگ‌نظر و کوته‌فکری مثل ایشون نشه. معنی این حرفا الزاما دادن حق به تاج و امثال تاج نیست و فقط تکلیف آدم پرمدعایی مثل کریمی رو روشن می‌کنه و بس.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۴:۴۷
پاسخ
43
25
فوتبال علی اصغری
اقای کریمی خودتو اذیت وپیر نکن هیچکس حریف این مافیا وفوتبال بی درو پیکر مملکت ما نمیشه اخرشم خرابت میکنن و واست حاشیه درست میکنن ما خودمون میدونیم چه خبره ولی دیگه بهش عادت کردیم پس خودتو واسه هیچ از بین نبر
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۰:۵۷
پاسخ
7
36
CR 6+4 FCP
عشقی کریمی ولی یکم تند رفتی.
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱:۲۸