بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما تمام شد!

بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما تمام شد!

20982
10:35
15 آبان 1397
بلیت فروشی بازی پرسپولیس و کاشیمای ژاپن به پایان رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - بلیت فروشی بازی پرسپولیس و کاشیمای ژاپن به پایان رسید.

 به گزارش وب سایت نود، با اعلام سایت gishe3 با توجه به استقبال هواداران، بلیت‌فروشی مسابقه پرسپولیس -کاشیما آنتلرز در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، به پایان رسید و تمام بلیت‌های این دیدار به فروش رفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که سایت gishe3 از ساعت 12 روز گذشته بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس - کاشیما آنتلرز را آغاز کرد، اما در این طول این مدت در بیشتر ساعات سایت یادشده به دلیل هجوم هواداران خارج از دسترس بود.

2051

نظرات کاربران
محمد
دقیقا بیلت بازی فینال رو کیا خریدن؟ من خودن از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱ شب هر موقع رفتم خطا می داد صبحم ساعت ۷ دیدم زده تموم شد.از اول بگید میخوام بازار سیاه راه بندازیم دیگه
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۱۴
پاسخ
0
11
فرزاد
من طرفدار کاشیما هستم. چرا بلیت فروشی واسه طرفدارای کاشیما نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۲۹
پاسخ
27
6
بی تعصب
یکم منطقی باشیم خوبه فکر کن کلا 80 هزار تا بلیت هستش 1 میلیون متقاضی خب چیکار کنن ورزشگاه 1 میلیون نفری بسازن اقا ما رفتیم سایت نوشت تموم شده، سایت باز نشد، شروع نشده تموم شد عادیه دیگه 1 ملیون نفر همزمان وارد سایت بشن خب سایت down میشه اروپا اینجوری بلیت نمیفروشن اونا خیلی خوبن اونجا یه ملیون نفر متقاضی برا بلیت ندارن که اگرم باشه شک نکن به مشکل میخورن
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۲۰
پاسخ
2
9
حق گو
ما هوادارها حقمون نیست با این شرایط به استادیوم بریم من خودم به خدای احد و واحد اکثر بازی های پرسپولیس رو میرم آزادی اون هم با طی مسافت بیش از هفتصد کیلومتر، شب تا صبح واس جلو در تو ماشین یا چادر بخوابیم صبح هم با هزار بدبختی بلیط تهیه میکنیم از هشت صبح تا غروب میشینیم رو صندلی تکون هم نمیخوریم تا جامون رو نگیرن موقع بازی هم مثل یه میت که هیچ انرژی نداره بازی رو میبینیم. بخدا این حق ما نیست به والله ظلم هستش به دین به پیغمبر از الان ماتم گرفتم که سه روز باید وقت بزارم تا یه بازی رو ببینم، پرسپولیس عشقمه منتی گردن کسی نمیزارم ولی هیچ حرمت و احترامی منه هوادار ندارم. خدایا اون روز رو برسان ماهم چهل دقیقه قبل بازی بریم داخل استادیوم نه از سه روز قبل کمین کنیم از یه هفته قبلش هم دربه در دنبال بلیط.
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹:۰۷
پاسخ
0
44
احسان استقلال
شده عین فروش اینترنتی ماشین
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶:۰۶
پاسخ
1
58
qq
اقا چه وضعشه ؟ 5 ساعت نشستم منظر که بخرم سایت همچنان بسته بود . بعد یهو خبر میاد بلیط فروشی به اتمام رسید !!! اخه چه وضعشه !!!!!!!!
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۳۱
پاسخ
2
84
صابر666666
شما فکر کن از 1700 میلادی که سیرک ها کار می کردن ، سیستم بلیت فروشی ابداع شده بوده و ما در سال 2018 هنوز از اجرای درستش عاجز هستیم . عزیزان متخصص می دونن که برای پایین آوردن هزینه های سایت ، مدیران سایت رفتن از سرورهای ضعیفی هاست خریدن در نتیجه در مواقع بحرانی سایتشون پاسخگو نیست .
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳:۳۵
پاسخ
4
97
omid
این چه بازی سر مردم در اوردن,این افراد رو از کجا پیدا می کنن.گند زدن با این بلیط فروشی,من خودم باچندتا از دوستام بلیط گرفتیم الان پول از ما کم شده ولی بلیطی هم نداریم روز بازی رو هوا هستیم. من از عادل می خوام این داستان سایت بلیط فروشی رو پیگیری کنه ببینه چه افرادی دارن سود میبرن به چه شرایطی اجازه میدن این افراد مسئول این کارها بشن.یک سایت خیلی بد و داغون. این همه سایت بلیط فروشی هست تو ایران که همه هم میشناسن کارشون هم فوق العاده هست چرا نمیدن به اونا.این همه پول میخورن یکم هم به فکر ما مردم باشن. با این وضعیت معلوم نیست روز بازی چه خبر بشه اگه با این کارشون خراب کنن وخیلی ها مثل من تکلیفشون مشخص نیست ????
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰:۵۳
پاسخ
1
82
دائما یکسان نباشد حال دوران...
هیچیمون مثل دنیا نیست.میخوای بلیط بخری باید کلی این ساعت اون ساعت کنن بلیط فروشی رو که پشیمون شی .اگه بلیط رو هم گرفتی باید ساعت 6 صبح بری ورزشگاه که بتونی سر صندلیت بشینی.بعد حتی نمیتونی بری اب بخوری چون تا برگردی جاتو گرفتن.
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴:۵۲
پاسخ
1
101
ايران
است طرز بليط فروشي از برنامه خندوانه هم خنده دار تر بود البته طنز از نوع تلخش باو چه وضعشه خدايي.واسه مني كه از شهرستان بايد بيام عاشقانه عشقمو حمايت كنم،چه ساز و كاري هستش كه بتونم بيام بخدا بليط فروشي حضوري دم استاديوم خيلي بهتر بود تا اين افتضاح به بار اوردن فقط بايد تاسف خورد تا كي بايد صبر كنيم تا درست بشه همه چي اخه
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲:۴۸
پاسخ
7
99
Aydin
از یه جا شنیدم که بیشتر از ظرفیت استادیوم فروش رفته ,من خودم بلیط گرفتم , کاش حداقل بتونم برم استادیوم از شهرستان میام
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲:۴۵
پاسخ
1
159
reza
سلام ببخشید من بلیط گرفتم ولی تو سایت رهگیری می کنم زده بلیط ندارید پولم کم شده چیکار کنم
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳:۲۸
2
77
cr7
بانوان هم میتونن برن ورزشگاه اگه بلیت خریده باشن راهشون میدن؟؟
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸:۴۶
پاسخ
25
129
مسی اسطوره پنالدو
خانومی؟ گزینشی هست
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۴۱
5
66
امید
من دیشب چک کردم، خرید بلیط کار نمی کرد یا می گفت بقیه زودتر از شما اومدند. امروز ساعت 6 صبح هم سایت باز کردم نوشته بود به پایان رسیده. ما نفهمیدیم به کی رسیده!!؟
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹:۴۳
پاسخ
3
200
ahmad
من دیروز بیش از ۱۰۰۰بار سایت رو رفرش کردم تا نهایت حدود ساعت ۵/۲۰ تونستم بلیت رو بخرم
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲:۰۰
2
45
سعید
ببینید، برای فروش بلیط از یک ترفند استفاده شده که الان در تمام دنیا در اینجور مواقع (که قراره یک سری کاربر به صورت انفجاری به وبسایتها مراجعه کنند) استفاده میشه. اونم اینکه سایت از همه کاربرایی که مثلا توی 15 دقیقه بهش مراجعه میکنند، به چند تا سرویس میده و بقیه رو نمیپذیره. فک میکنم یه درصد کمی از کاربرا در هر بازه زمانی پذیرفته شدن، و طبیعیه که الان اکثریت بگن برای ما که سایت بسته بود. در حالی که به هر حال اون وسط برای بعضیا سایت باز شده و بلیطشون رو خریدند. به خصوص اینکه اعلام شد دقایق ابتدایی، 1 میلیون و 200 هزار نفر به سایت مراجعه کردند. اگر فرض کنیم مثلا تو هر بازه زمانی 15 دقیقه ای 100 هزار نفر مراجعه کرده باشند و احتمالا سایت مثلا به هزار نفرشون سرویس داده باشه، میشه حدود یک درصد. و اینکه ما به احتمال 99 درصد توی اون جمعیتی بودیم که سایت بهمون سرویس نداده دلیل نمیشه که بلیطی فروخته نشده یا سایت کلا بسته بوده. خواستم به عنوان کسی که کمی با این مسائل آشنایی داره توضیح بدم که تو کل دنیا هم راه حلی بهتر از اینی که اینجا اجرا شده برای این مشکل پیدا نکردند. چون چاره ای هم نیست. وقتی نهایتا 80 هزار بلیط فروخته میشه و احتمالا نزدیک دو میلیون نفر بلیط میخوان، فقط باید به صورت اتفاقی این بلیط ها رو بین متقاضی ها توزیع کرد و درصد زیادی هم بدون بلیط میمونند.
۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۲:۱۴
6
106
zhandarm
عجبببب