عکس/ جشن شبانه قهرمانی سردار آزمون و یارانش در پولوکوو

عکس/ جشن شبانه قهرمانی سردار آزمون و یارانش در پولوکوو

8402
10:30
15 اردیبهشت 1398
تیم زنیت قهرمانی زودهنگام در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه را در فرودگاه پولکووی سن‌پترزبورگ جشن گرفت.

به گزارش وب سایت نود، تیم زنیت سن‌پترزبورگ در 3 هفته باقی‌مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه با کسب 58 امتیاز قهرمان شد. زنیت روز گذشته (شنبه) در بازی خارج از خانه برابر احمد گروژنی به تساوی یک - یک رسید و با توجه به شکست تیم لوکوموتیو مسکو  برابر آرسنال تولا قهرمانی یاران سردار آزمون مسجل شد. مهاجم ایرانی که در نقل‌وانتقال‌های زمستانی از روبین‌کازان به زنیت پیوسته بود نقش کلیدی در قهرمانی این تیم شهر سن‌پترزبورگ داشت.

کاروان تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ پس از بازگشت شبانه از گروژنی با استقبال گسترده هواداران خود در فرودگاه پولکوو مواجه شدند و جشن قهرمانی باشکوهی صورت گرفت.

تصاویری از این جشن را مشاهده می‌کنید:

2051

نظرات کاربران
آبی بیکران
ایول سردار امیدوارم همیشه قهرمان باشی، تاکور شود هرآنکه نتوان دید.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۲۳
پاسخ
16
30
عشقممم نیمار
ماشالا سردار ..واقعا بهترینی و با گلات ..بعضیارو ک ضدت حرف میزنن رو بدجور دس ب پماد میکنی :-)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۰۰
پاسخ
11
28
123
ب امید تراسفر شدن به تیم عالی وفقط یه عده حمله میکنن به لژیونرهامون نمیدونم چه دلیل قانع کننده ای دارن :(
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۳۸
پاسخ
38
69
پرسپولیسیم
روسیه هم شد لیگ؟ الان ما پرسپولیسیا چقده ناراحت شدیم.... متشکرم
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۳۸
پاسخ
82
42
Arash
خوبی؟ منظورتو نمیفهمم با همه دشمنین و نفرت دارین؟
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱:۰۰
5
14
جعلپولیس
ناراحت نشدید!!؟این همه دیسلایک تو کامنتها اثر سوزش و ناراحتی نیست آیا!؟
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴:۱۲
5
20
کرال
ماشالله سردار
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۳۲
پاسخ
18
67
علی
اینم از قهرمانی...پیش به سوی آقای گلی و لیگ قهرمانان اروپا!!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲:۴۲
پاسخ
71
105
بهنام
به به بالاخره با انتقال اخر فصلی تونست رنگ قهرمانی رو ببینه آقا سردار همان یه تیم که شما تو مصاحبه تون از اون اسم بردین بیش از چند ده قهرمانی داره و در ضمن ۴۰ میلیون طرفدار داره که شما میگفتین از رفتن کی روش فقط یه تیم خوشحال شد پس بدان که ۴۰ میلیون طرفدار داره همان تیم
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸:۵۸
پاسخ
124
101
علی ایزد
یک جام روسیه اندازه ۱۰ تا جام لیگ برتری که توش پر از تبانیه ارزش داره
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸:۰۱
7
24
Arash
باشه خودتو نکشی حالا از تنفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲:۲۷
7
10
حامد
طرفدارای پرس‌پولیس چهل میلیون خط ایرانسل و همراه اول نه نفر. چون توو نظر سنجی ها این امار در اومده. من نمیدونم این امار از کجا در اومده. ممنون ادمین
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹:۰۴
5
9
نعمت
سردار موفق ترین لژیونر اخیر ایران ایشالا که حواشی رو بتونه مدیریت کنه و بیشتر به پیشرفت فکر کنه
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷:۵۹
پاسخ
57
81
کیومرث
ماشاء اله سردار . انشاء اله فصل بعد درخشش تو لیگ قهرمانان و ترانسفر شدنت به ۵ لیگ اول اروپا به جزء انگلیس که اونجا واقعا کار سخته .
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹:۱۸
پاسخ
40
80
علی ایزد
مبارکت باشه سردار...الان حسودای منتقد نما میگن لیگ روسیه سطح پایینه. بماند که کل اروپا این لیگ رو عضو ۱۰ لیگ برتر اروپا میتونن اونوقت بعضیا این لیگ رو با لیگ ایران مقایسه می‌کنند!!! ادمین بچاپ لطفا
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵:۱۱
پاسخ
56
103
امیرحسین پرسپولیسی
میدونن. نمیتونن.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۲۳
24
13
danial
کاش واسه تیم ملی هم همین طوری بازی می کردی