عکس خبرساز سرمربی آبی‌ها/ استراماچونی عازم ترکیه شد؟

عکس خبرساز سرمربی آبی‌ها/ استراماچونی عازم ترکیه شد؟

4480
10:10
18 آذر 1398
به نظر می رسد آندره استراماچونی بعد از فسخ قراردادش با باشگاه استقلال ایران را ترک کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، در حالی که گزارش ها حاکی از تلاش مدیران باشگاه استقلال برای رایزنی با استراماچونی به منظور راضی کردن او برای بازگشت به این تیم است، اخباری در خصوص عزیمت این مربی به ترکیه به گوش می رسد که البته این اخبار هنوز از سوی هیچ منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده است.

این اخبار تایید نشده اما نزدیک به واقعیت حکایت از آن دارد که صبح امروز استراماچونی با یک پرواز خارجی و از طریق CIP فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد و حتی عکسی از وی منتشر شده است.

2051

نظرات کاربران
شهرضا
جونش و راحت کرد... مگه یه آدم چقدر میتونه صبر و تحمل کنه... چقدر کار شکنی و بدقولی و دروغ بشنوه... دیگه خسته شده بود...
۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۵۰
پاسخ
0
1
شایان حلاج
من برای هزارمین بار پیام می‌زارم . هدف قهرمانی یه تیم خاصه . تیمی که بیشترین هزینه رو کرده . . همه چی هم بهش دادن ‌ . ولی کمترین امکان رو برای سایر تیم ها نمی‌خواد .
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۱۰
پاسخ
1
1
مهران
من پرسپولیسی ام ولی واقعا از رفتن استراماچونی ناراحت شدم.خدایی تیم خوبی ساخته بود لیگ جذاب بود.برانکوی مارو تابستون فراری دادن استراماجونی شمارم الان .فتحی وعرب دست نشانده هایی هستن که اینارو فراری بدن .الان عرب ما استعفا کرد رفت اب هم از اب تکون نخورد فتحی شمام میره اب از اب تکون نمیخوره.فقط دل کلی هوادار و مردم شکست.انشالله استقلال همونجور ادامه بده و با ارزوی موفقیت برا پرسپولیس خودم
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۵۶
پاسخ
0
3
رضا ۶۶۶۶۶۶
من واقعا واسه اون دسته از استقلالیا که میان میگن وزیر پرسپولیسی از این حرفا متاسفم اخه اگه اینجوری بود که برانکو الان بود چرا گرشاسبی رو ورداشتن عربو گذاشتن چرا بازیکنی مثل جنیور اوردن چرا ۳۰ ملیارد تیمو بدهکار کردن یکم فکر کنید بعد حرف بزنید والا که تیم ماهم با سیلی صورتشو سرخ نگه داشته
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵:۲۲
پاسخ
36
93
قشقایی کبیر
خوب الان تو بگو هفته قبل با وجود تحریم های بانکی چطور 252 هزار دلار دادید به جونیور برای ده تا بازی؟ چرا این امکان برای استقلال وجود ندارد؟
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۰۴
4
1
علی666
اقا مشکل نه از برانکو بود نه استراماچونی نه ویلموتس مشکل مدیر های بی لیاقتی مثل عرب فتحی و تاج هستن کسی که عرضه مدیرست ندارن ابروی یه ملت به بازی گرفتن.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴:۱۴
پاسخ
4
121
مهراد
من دیگه لیگ ایران رو دنبال نمیکنم تاجیم ولی میدونم این باشگاه روز خوش با این دولت و وزیر وفتحی دستنشانده وزیر سرخ پوش نخواهد دید میگن برانکو رو فراری دادن بی معرفت ها یه مربی بعد 4 سال نیم که بره بهش میگن فراری انصاف داشته باشین وپا روی حقیقت نزارین به این رفتن میگن فراری که نیم فصل هم هنوز تموم نشده لیگ وحذفی وکل مخلفاتش مبارک وزیر وفتحی فدراسیون وداوری سرخ پوش منم دیگه هیچ کامنتی تو این ساید نمیزارم مگر عدالت اجرا بشه
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹:۵۰
پاسخ
68
93
...
مبلغ قرارداد استرا و برانکو زمین تا آسمون فرق داره، استرا قراردادش ۵۵۰ هزار تا بود اونم قسطی ، قرار نیست همه مربیان یه اخلاق داشته باشند ، از رم اینجا نیومده تفریح کنه . باید طوری عمل میکردند که به اینجا نکشه ، چقدر آسیب زدند به هوادارها
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶:۳۹
23
48
با افتخار استقلال توکیو
تو این چهار سال و نیم هم همیشه باشگاه به برانکو بدهی داشت ولی به هر حال برانکو موند و کار کرد وای استرا حتی نتونست و نخواست یه نیم فصل هم تحمل کنه و رفت ..
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۶:۵۹
56
53
علیزاده
پرسپولیسی ام اما تیم استقلال با استراماچونی رشد فوق العادۀ داشته است. حیف است که چنین مربی جوان و با انگیزه از ایران برود.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸:۳۵