عکس نوشت/ برانکو باز هم به مسلمان بازی نمی‌دهد؟

عکس نوشت/ برانکو باز هم به مسلمان بازی نمی‌دهد؟

35699
14:10
23 بهمن 1396
تصاویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس این طور خبر می‌دهند که مسلمان باز هم با نفرات ذخیره تمرین کرده و احتمالا نیمکت‌نشین خواهد بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - تصاویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس این طور خبر می‌دهند که مسلمان باز هم با نفرات ذخیره تمرین کرده و احتمالا نیمکت‌نشین خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، محسن مسلمان در برنامه نود برملا کرده بود که بازیکنان فیکس پرسپولیس از یک هفته قبل مشخص می‌شوند. در تمرینات تیم با نظر برانکو بازیکنان اصلی از ذخیره با پوشش کاور جدا می‌شوند. حالا در فاصله 24 ساعت مانده به اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این طور به نظر می‌رسد که پروفسور تصمیم گرفته که باز هم محسن مسلمان را روی نیمکت بنشاند. مسلمان در چند مسابقه اخیر لیگ هم نیمکت‌نشین شده بود و حتی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین نشد. اتفاقی که شائبه‌های زیادی را به وجود آورده بود. ولی با نمایش فوق‌العاده احمدزاده و امیری، دیگر نیمکت‌نشینی مهندس پرسپولیس خیلی به چشم نیامد. فرشاد در این دو مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد. وحید امیری هم دو پاس گل ارسال کرد.

حالا با توجه به تصاویر منتشر شده از تمرین امروز پرسپولیس، به نظر می‌رسد که مسلمان باز هم باید روی نیمکت بنشیند. در این تصاویر بازیکنانی مانند احمد نوراللهی و شایان مصلح و چند بازیکن جوان تیم که در بازی فردا احتمالا نیمکت‌نشین خواهند بود با کاور به تمرین پرداختند. ولی بازیکنان اصلی مانند جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، گادوین منشا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری کاوری بر تن نداشتند. محسن مسلمان هم جزو کاورپوشان بود که احتمال نیمکت‌نشینی‌اش را در اولین بازی آسیایی پرسپولیس افزایش داده است.

 

عکس ها از محمد کرمعلی / سایت نود

 

 

14001

نظرات کاربران
sirjan
هرچی هست خدا کنه ختم بخیر '''پرسپولیس''' بشه
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۸:۰۷
پاسخ
1
7
ابراهیم خدایی
انقدر مسلمان بازی نمی دی تا بلند شه بره استقلال.بعضی وقتها برانکو شورش در میاره
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴:۱۵
پاسخ
10
4
Mahdi
مسلمان از نظر روحی و فیزیکی آماده نیست.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱:۵۷
پاسخ
1
30
فقط پرسپولیس
مگه فقط مسلمان بازیکنه پرسپولیس حال 4تابازیم رو نیمکت بره پرسپولیس متکی به ی بازیکن نیس بلکه ی تیم پرمهره مخصوصا هافبک پارسالم یه مقطع کوتاه رف رو نیمکت عشق است مهندس بی حاشیه
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹:۲۹
پاسخ
4
75
کیان
برانکو بازی هایی مسلمان رو بیرون میزاره که زیاد سخت نیست و میدونه که بدون مسلمان هم میتونه پیروز باشه،وگرنه هر جا که به بن بست بخوره یا بازی حساس باشه مسلمان رو بازی میده،به خیال خودش میخواد اقتدار داشته باشه،نمونه دیگش اون بازی که احمدزاده و منشا رو به خاطر درگیری یک بازی انداخت بیرون
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸:۱۷
پاسخ
12
54
مصطفی
هرچی برانکو بگه
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸:۰۴
پاسخ
16
145
علے ازرفسنجان
ان شاالله بازی به مهندس هم میرسه;-)
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸:۰۸
پاسخ
11
130
محمد
فکر کنم مسلمان مشکل براش پیش آمده
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۶:۲۹
پاسخ
95
40
فاران
پروفسور ،مهندس رو گذاشته برای دربی و ۴ تایی و جشن قهرمانی
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹:۴۰
پاسخ
24
177
شایان پرسپولیسی
دوسش دارم مهندسو
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵:۳۸
پاسخ
20
150
ستاره سرخ
هرچی برانکو بگه
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۲:۳۶
پاسخ
23
167
Arman22
قرار بود با15نفر از رفیقام ب عشق مسلمان بیایم ورزشگاه حالا ک قراره بهش بازی نرسه پس نمیایم ارزش نداره
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹:۴۰
پاسخ
294
40
مینی بوس ابی۴۴۴۴۴۴
شما اگه ۱۵ تا شیشتقلالی باهم یجا میدیدی اسطورتون جلو ۲۰۰ نفر با احتساب خبرنگارا وتوپ جمع کنا خداحافظی نمیکرد
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۱:۴۰
3
13
جونم وطنم
آقا سعید داداش آخه مشکل اینجاست این بنده های خدا آخه شخص خاصیم ندارن!!! که بخوان به خاطرش برن ورزشگاه! مهندس محسن عزیز درود بر تو که خودتو تغییر دادی و به تصمیم پروفسور احترام میذاری،واقعا سخته با اختلاف و با حضور کم بهترین پاسور لیگ باشی در این شرایط آروم باشی و اعتراضتو یه جوری نشون ندی!این کار از یه عاشق بر میاد مثل مهندس عزیزمون که عشق به تیمش و قبول داشتن پروفسور بهش اجازه اعتراض نمیده.بازم ممنون با معرفت.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۰:۳۱
2
16
Ziba
شما به جای اینکه عاشق یه بازیکن باشی و بازیکن سالار عاشق تیم باش.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۴:۱۶
2
16
موسیو
اگه بخاطر بازیکن قرار بود بیاید همون بهتر نیاید.پرسپولیس هوادار خودشو میخواد نه بازیکن
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴:۵۹
6
70
Ali6666664444
هواداری که بخاطر یه بازیکن و نه به خاطر تیمش میره ورزشگاه همون بهتر که نره اقای مثلا هوادار
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴:۳۱
4
82
سعید
تا دیروز طرفدار استقلال بودی امروز شدی طرفدار محسن مسلمان یعنی پرسپولیس؟مشکل برات پیش آمده
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۳:۱۴
5
94
66666
تو که برای مسلمان میای همون بهتر که نیای
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۷:۵۵
7
96
سامان
همون نیای بهتره. تو طرفداری پرسپولیس نیستی طرفدار بازیکنی!!! هر چی برانکو بگه همونه. هیچ مربی ای نمیاد بهترین پاسورش رو الکی بنشونه روی نیمکت. قطعا چیزی شده که ما نمیدونیم. هر چی برانکو بگه چرا؟ چون مسئولیت فنی پرسپولیس بر عهده برانکوئه و بهترین تصمیم رو برای تیم عزیزمون میگیره
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳:۲۱
5
94
Hadi
شما با همون رفیقات لازم نکرده تشریف بیارید استادیوم . همین امثال شما ها هستن که ندانسته به تیم ضربه میزنن . مگه برانکو دیوانس که بی خودی یه بازیکن رو بیرون بذاره؟! قطعی بدون که مسلمان کاری کرده که الان بیرون نشسته .
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۸:۱۰
6
102
سعید
15 نفر نه. شما اگه 5 نفر استقلالی تو رفیقات پیدا کردی بلند شو برو آزادی برای تشویق تیم متخصص آسیات (استقلال). فکر میکنید پرسپولیسی جماعت مثل شما استقلالیاست که به خاطر شخص بره ورزشگاه. ما فقط پرسپولیسو میشناسیم. البته از هوادارایی که اسطورشون مجیدیه انتظاری جز این نمیره
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۱:۴۱
15
137
P
هرچی برانکو بگه بدون مسلمان و بشار و نورالهی هم بردیم . اینا خودشون یه تیمن !
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰:۰۱
پاسخ
23
242
پرسپولیس یک هویت
حتما برانکو بهترین تصمیم و میگیره و ما هوادارا خیالمون راحته از همه چی
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴:۱۲
پاسخ
26
265
عشق تو فوتبال یعنی پرسپولیس
من نمیدونم این لج بازی ها یعنی، چی مهمتر از پرسپولیس و باشگاه هستش مدیران باشگاه خیلی زود این مشکل رو باید برطرف کنن، چون در صورت مصدونیت فرشاد و یا وحید امیری گزینه ای به غیر مسلمان وجود نداره باید هواداران از مسلمان حمایت کنند بیشتر پاس گل های نیم فصل اول رو مسلمان داد و بهترین پاسور لیگ برتر هم هستش این لج بازی به ضرر پرسپولیس هستش برانکو متاسفانه با اینکه در بین هواداران و تیم محبوب هستش ولی باید این را بدونه که پرسپولیس دو پنجره محروم هستش از نقل و انتقالات، اگر مسلمان هم بره که دیگه مطمئناً پرسپولیس به مشکل بر می خوره چون مصدوم هم کم نداریم سید جلال مصدوم میشه هی و کمال هم همینطور
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳:۴۳
پاسخ
283
62
محمد
وقتی من میگم برانکو بازیکن خراب کنه میگی نه ...‌.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۴:۲۷
59
6
Ziba
و باز کسانی که فکر می کنند بیشتر مربی تیم می فهمند.
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵:۳۰
2
49
فقط پرسپوليس
هر چي برانكو بگه نه مسلمان. بازيكن سالاري تيم رو نابود ميكنه!!!
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵:۴۷
20
157
سعید
خیلی تابلو شیشتایی هستی