عکس: همه حرکات تیموریان برابر تیم سابقش

عکس: همه حرکات تیموریان برابر تیم سابقش

33904
00:57
21 اردیبهشت 1394
بدون شک شاخص ترین چهره مصاف تیم های استقلال و تراکتورسازی تا پیش از آغاز این بازی هافبک جنگنده سابق آبی ها آندرانیک تیموریان بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - بدون شک شاخص ترین چهره مصاف تیم های استقلال و تراکتورسازی تا پیش از آغاز این بازی هافبک جنگنده سابق آبی ها  آندرانیک تیموریان بود.

به گزارش وبسایت نود، کسی که نیم فصل اول از جمع استقلال جدا شد و به سرخپوشان تبریز پیوست تا در راه قهرمانی یاور  آنها باشد و در این مدت چندین و چند بار با شادی ها و حرکات بعد از گلش برای سرمربی سابقش خط و نشان کشید. با این که نریمان جهان با هتریک در ورزشگاه آزادی یک چهره نمونه از خود به جا گذاشت دیدن حرکات تیموریان برابر تیم سابقش در این بازی هم خالی از لطف نیست:

 

همه عکس های بازی: گزارش تصویری استقلال ۱-۴ تراکتورسازی (محمد کرمعلی)

نظرات کاربران
parish
واقعا حال کردم آندو مثه همیشه عالی بود
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۸:۳۵
پاسخ
0
7
hamed
آندو جون قرمز بهت میاد!!!!!!!!!!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۳:۱۹
پاسخ
0
9
میلاد
متنفرم ازت پول پرست
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴:۰۶
پاسخ
11
0
RezaNrzdh
یه استقلالیم... اما دوست دارم به همه چیز حرفه ای نگاه کنم...وقتی فوتبال حرفه ای میخوایم باید قبول کنیم تعصب فقط به یه رنگ و یه تیم واسه دهه 50-60 فوتبال ایران بود و دورش تموم شده... الان وقتی یه بازیکن میره توی یه تیم باید با تعصب بازی کنه و واسه موفقیت اون تیم تلاش کنه...کاری که آندو با حرفه ای گری تمام انجام داد... تو لباس استقلال فوق العاده بازی کرد از جونش مایه گذاشت...تو تراکتور هم که همه دارن میبینن...درستش هم همینه. فردا هم اگه بره پرسپولیس باید همینجوری بازی بکنه... منه تماشاگر وقتی فوتبال حرفه ای میخوام، باید تفکرمم حرفه ای باشه.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸:۳۰
پاسخ
0
11
مرتضی
هر بازیکنی تبریز بیاد باید با نهایت نوانش بازی کنه اندو از این قائله مستثنی نیس اندو نیم فصل 2 با اندو نیم فصل 1 فرسنگها فاصله داره تو تبریز متحول شده این خاصیت تراکتوره
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷:۳۱
پاسخ
0
20
رضایی
ان شا الله یا تراکتور قهرمانه یا سپاهان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹:۰۷
پاسخ
0
8
محمد محمودی
آندو اگه واقعا" استقلالی بود وسط فصل و در روزهای سخت استقلال رو تنها رها نمی کرد و به تراکتور نمی رفت پس شعار الکی ندید غیرت =پول پول و پول
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷:۴۷
پاسخ
13
1
درویشی
آندو دیگر در استقلال جایی نداری پول پرست !!!!....خلایق را همین لایق!!!!!!. لایق استقلال نبودی.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲:۴۷
پاسخ
26
4
محمد بابازاده
درود بر آندوی کبییییییییییییییر که از اول عاشق بازیهاش بودم حتی اگه روزی بازهم برگرده ششچارتقلال و به تراختور گل بزنه و خوشحالی کنه باز دوستش دارم چون به پیراهنی که پوشیده تعصب ویژه ای داره ........ به امیدقهرمانی به یاری خدا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱:۲۴
پاسخ
32
57
yaser
هنوز خیلی مونده سوزشتون بر طرفر بشه یاشاسین اندو
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰:۵۸
پاسخ
19
65
ولی
حتی استقلالی ها هم میدونند با رفتن آندو کمر این تیم مثل برزیل توی جام جهانی با مصدومیت نیمار شکست و تراکتور با جذب آندو تبدیل به بنز شد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵:۵۰
پاسخ
14
61
یاسین
حق قلعه نوعی با بیرون انداختن آندو،رحمتی و نکونام و آوردن بازیکنی مثل فروزان همینه.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸:۵۱
پاسخ
11
75
NADER
الان می فهمیم که تعصب به استقلال رو . فرق ناصر حجازی ها و فرهاد مجیدی ها و علیرضا منصوریان ها و .... حرکتهای آندو تو ذهن استقلالیها می مونه .
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۱:۰۸
پاسخ
80
24
مهدی
کلا پول پرستی آدمو زیرورو میکنه فقط دنبال پول بوده از اول سجده شکرشم بخاطر پاداش برد بوده که دارن میدن پول بیت المال مردم میگیرن میخورن بعد یک لیوان آبم روش .
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳:۲۹