غفوری: صعود نمی‌کنیم اما نتیجه بازی با العین برای هواداران مهم است

غفوری: صعود نمی‌کنیم اما نتیجه بازی با العین برای هواداران مهم است

1894
17:29
29 اردیبهشت 1398
وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان قصد دارند فصل را با برتری مقابل العین امارات و خاطره خوش به پایان برسانند.

به گزارش وب سایت نود  و به نقل از سایت باشگاه استقلال، وریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات در هفته آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و ما به خوبی تمرین کرده‌ایم. درست است که اهمیت این بازی تا حدی کم شده است و تأثیری روی صعود دو تیم ندارد و هر کسی برنده شود به مرحله بعدی راه پیدا نمی‌کند، اما هدف ما این است که یک بازی خوب را ارائه کنیم و با سه امتیاز به تهران بازگردیم.

وی افزود: درست است که فردا نتیجه تأثیری در سرنوشت دو تیم ندارد، اما برای باشگاه‌های بزرگ نتیجه همواره مهم است، حتی زمانی که نتوانند به مرحله بعدی بروند. نتیجه بازی فردا در تاریخ باشگاه‌ها ثبت می‌شود و در رزومه آنها جا می‌گیرد. برای ما این مسئله مهم است و هواداران‌مان هم برای‌شان این بازی مهم است. این آخرین بازی ماست و می‌خواهیم با یک خاطره خوب و خوش و با پیروزی بازی‌های این فصل را به پایان برسانیم.

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
پرسپولیسیم
به نظرم 5-0 ببازن یه پیروزی بزرگه به هر حال مثل اوندفه 6 تایی نمی شن.... متشکرم
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴:۴۰
پاسخ
134
17
سپهر
وای تو چقدر شیرینی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱:۳۷
15
15
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
بله میدونم چونکه آسیا تخصص شماست (العین ۶ شیشتقلال ۱).
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۲۶
پاسخ
166
16
خطاب به بالایی
کوپا امجدیه ۵0 سال پیش شرف داشت به فوتبال امروز البته 50 سال پیش شما دسته سوم بودین و حرفی ندارین که بزنین فقط مسخره میکنین
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷:۲۵
13
15
عشقممم نیمار
صعود نمیکنیم ..ولی در گروه ترسناک .. سومیم‌.. و‌ لااقل در گروه‌ درپیت اخر نیستیم :-)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۲۱
پاسخ
16
33
دسته سه
شما تو همون گروه بودی قول میدم صعود نمیکردی ی زمانی تو گروه ساده تر از گروه ما بدون برد حذف شدید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲:۳۲
11
13
جلال
به خیرت امیدی نیست شر مرسان مدتهاست که حرف ما با شما بازیکنای استقلاله
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۵۲
پاسخ
32
6
ققنوس سرخ
صعود نمی کنیم ولی به هواداران قول می دهیم که مجددا"شیش تایی نشیم!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۳۷
پاسخ
57
11
رضا
جمش کنید بابا با این تیم ساختنتون استقلالم شده سوهان اعصاب ادم تو اینروزا خوش بحال خودم که دیگه فوتبال ایرانو مثل گذشته جدی دنبال نمیکنم والا بخدا تیم روز به روز از چاه در میاد میفته تو یه چاه عمیق تر نمیدونم کی قراره استقلال درست شه کی قراره عروسی به کوچه ما بیاد مدیریت غلط و حواشی جور واجور و دست های پشت پرده کمر استقلال رو تو این چند سال شکونده
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۴۵
پاسخ
13
21
....
همش تقصیر هواداراست؛به این خاطر که مدیریت استقلال به طور مستقیم توسط هوادار ها انتخاب می شه و نه هیچ شخص دیگه ای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این مدیر های ضعیف قطعا و قطعا به خاطر انتخاب اشتباه مدیر توسط هوادار است!!!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۱۹
6
11
ARYOBARZAN
نذاشتن امسال بازیکنا با غیرت استقلال طعم خوشی رو بکشن امیدوارم این روزهای فوتبال سیاه ماهم تموم بشه