غیاثی: گل اول تراکتورسازی به استقلال خطا بود

غیاثی: گل اول تراکتورسازی به استقلال خطا بود

17202
21:29
19 اردیبهشت 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل اولی که تراکتورسازی به استقلال زد، خطا بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل اولی که تراکتورسازی به استقلال زد، خطا بود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت حسین  زرگر در بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: با وجود آنکه زرگر روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و همه کارت‌هایی که به بازیکنان نشان داد، درست بود و توانست بازی را هم به‌خوبی اداره کند، با این حال این داور همیشه برای یک کارشناس جای ایراد و اعتراض باقی می‌گذارد.

وی ادامه داد: گل مساوی که تراکتورسازی در ابتدای بازی زد، خطا بود. در دقیقه 21 بازی وقتی مهدی رحمتی برای گرفتن توپ به هوا پرید و بازیکن هم‌دسته‌اش زیر او را خالی کرد، توپ از دست او رها شد. در همین لحظه حاتمی بازیکن تراکتورسازی یک تکل زد و با کف پا به امین حاج‌محمدی مدافع استقلال ضربه زد. اما این خطا از دید داور پنهان ماند تا گل اول تراکتورسازی با خطا به ثمر برسد.

غیاثی تصریح کرد: البته این صحنه بسیار مشکل و دشوار بود و من چند بار در حین مسابقه و چند بار هم در پایان بازی این صحنه را بازبینی کردم تا متوجه شدم این صحنه خطا است.

وی در مورد گل اول گسترش که به پرسپولیس در بازی این دو تیم زده شد، گفت: این گل کاملاً آفساید بود و رضا سخندان به درستی این آفساید را اعلام کرد، زیرا هنگام زدن ضربه کاشته، دو بازیکن گسترش فولاد در آفساید قرار داشتند.

 

2020

نظرات کاربران
hp
ما که چیزی ندیدیم
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۵:۲۲
پاسخ
2
33
حامد اس اسی
هه.خوب شد گفتی دیگه مهم نیس نتیجه عوض نمیشه.این همه گفتن داور به نفع استقلال گرفت آخرش سر استقلال بریده شد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۴:۲۴
پاسخ
34
5
Zr
غیاثی لطفا عدالت محور باش اینقدر طرفدار استقلال با تابلو بازی نباش
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۷:۲۳
پاسخ
3
36
hp
ما که خطایی ندیدیم
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۶:۵۲
پاسخ
1
37
majid
بله خطا بود. تازه قبل از اون در موقعیت حمله روی شهباززاده خطا شد که داور نگرفت و برگشت اون توپ باعث گل تراکتور شد.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۶:۲۲
پاسخ
83
21
4*6
چطور هفته پیش پروپجیچ مثل همین حرکت رو روی بازیکن سایپا زد و گل دوم استقلال و زد خطا نبود الان خطا شد؟!!!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۴:۱۵
پاسخ
9
79
بهزاد
باشه تو خوبی ... حالا حالاها باید استقلال به تراکتور ببازه
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۲:۴۳
پاسخ
11
74
امیر
چند بار حین بازی چند بار هم پایان بازی دیده تا مرهمی برای سوختگی 6در4 یها پیدا کنه خیلی زحمت میکشی یه وقت خسته نشی!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۹:۰۷
پاسخ
7
76
LMNOP
دوستان استقلالی اگه حرف های این کارشناس رو قبول داشته باشن پس باید هفته پیش پرسپولیس قهرمان لیگ شناخته میشد.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۸:۱۱
پاسخ
17
88
farhad
بازی دربی هم اگر پنالتی مارو میگرفتن نتیجه کاملا عوض میشد. این بازی هم اگر گل مساوی رو نمیخوردیم نتیجه دیگه ای رقم میخورد. با این ناداوری ها جام و ازمون گرفتن البته ضعف مدیریت و کادر فنی هم بود. باید منطقی باشیم
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۷:۰۵
پاسخ
116
30
ضاضا تراختوری
کلا از نظر ایشون کل گل های تیم تراختور خطاست جالبه!!! همه دیدیم که هر دو بازیکن برای توپ تکل زدن و پای فرزاد زودتر خورد به توپ دیگه قرار نیست وقتی باختیم به زمین و زمان ایراد بگیریم. باختین تموم شد رفت. خلاص
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۵:۰۱
پاسخ
19
107
6تایی ها
شروع شد دوباره.....
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۴:۴۴
پاسخ
21
91
homan666
مث گل پروپیچ بازی با سایپا بود ... اون خطا نبود این بود ؟!!!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۳:۲۳
پاسخ
40
129
امید تقاوی
باز بردین یک هفته داوری ها شد گل و بلبل تمام باخت هاتون تا الانم انداختین گردن داوری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۸:۰۷
27
18
عقاب آسیا رحمتی خخخخ
باشه حالا خطا بود پس 2_2 میشدید.آیا مساوی و 1 امتیاز شما رو به صدر میبرد؟ خخخخ به هر حالا این آقا هفته ی پیش هم گفت گله نفت آفساید بود. ولی قبول کنید استقلال با بازی های خسرویی به جایی نمیرسه. تاکتیکتون فقط اینه که توپو بدید به خسرو و خسرو هم بکش زیرش یکی هد بزنه گل شه.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۷:۲۶
17
74
666 666
به اندازه گل نفت به پرسپولیس خطا نبود