غیبت دو بازیکن الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس

غیبت دو بازیکن الاهلی عربستان مقابل پرسپولیس

5029
10:27
02 اردیبهشت 1398
دو بازیکن تیم فوتبال الاهلی عربستان به دلیل مصدومیت به بازی با پرسپولیس نمی‌رسند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مهر، در یکی از مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان از ساعت ۲۰ امروز دوشنبه در دبی به مصاف هم می‌روند.

روزنامه الشرق الاوسط در شماره امروز خود نوشت که یوسف عنبر سرمربی تیم الاهلی به خاطر غیبت دو بازیکن در این بازی کار سختی دارد.

عبد الفتاح عسیری وحسین المقهوی دو بازیکنی هستند که به خاطر مصدومیت الاهلی را در امارات همراهی نمی‌کنند و روزنامه الشرق الاوسط نبود این دو بازیکن را در غیاب نیکولای استانسیو هافبک رومانی تأثیرگذار دانست.

استانسیو در لیست آسیایی الاهلی قرار ندارد چرا که این تیم چهار بازیکن خارجی دیگر را برای لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.

1870

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
اگ تا یه دیقه قبل بازی شنیدید ک کل تیم الهلی وومنحل شده ..تعجب نکنید :-)
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۲۸
پاسخ
6
6
شهربابک
می بریم 2بر 0
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۲۶
پاسخ
14
23
حسام
این نبودنها در مقابل این همه کمبود امکانات و پول و ...که تیمهای ما با اون دست به گریبان هستند چیزی نیست!تازه ذره ای عدالت رعایت شده.هر چند این حرفا باعث نمیشه که بدنبال راهکارهایی جهت تامین منابع بمنظور فراهم اوردن امکانات و سرمایه مناسب جهت پیشبرد اهداف فوتبال و ورزش برای جوانانمون نباشیم!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۰۲
پاسخ
5
23
زرد سپاهانی
شانس از در و دیوار برای تیم پیروزی تهران میباره. آخرش هم آرزوی گل زدن به یه تیم شرق آسیا به دلشون میمونه. ببین کی گفتم.
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۴۵
پاسخ
44
19
توپچیهای قرمز تبریز ایلناز ایناز
خطاب ب مسلم ولی فکر کنم علی کریمی بود ک ب سامسونگ گل زد. اونوقتا فقط میزبانی اسیا رو برا استقلال میگرفتن.پرسپولیس همیشه خارج کشور با حریفانش رودررو میشد. اما بازی با سامسونگ تا یک قدمی فینال رفتیم تو وقت اضافه گل خوردیم. فقط یک سوال خیلی بزرگ هست چرا اون بازی سرمربی تیم حتی یک تعویض حتی برا وقت کشی انجام نداد؟تو نیمه نهایی اسیا باشی تو یک قدمی فینال و بعد هیچ تعویضی تا اخر بازی انجام ندی؟اخه چرا؟اگه تعویض میکردیم تو ثانیه های اخر گل نمیخوردیم
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۴۳
3
4
مسلم
داداش اون موقعی که تو نیمه نهایی دوبار به پوهانگ کره و سامسونگ کره گل زدیم عزیزی و کاویانپور تیم شما تو دسته دو بود!!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۵۸
15
18
تراکتورچی
به امیده برده نماینده ایران
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۴۲
پاسخ
10
76
رضا
اصلا کلش هم نباشه مهم نیست وتغییری در نتیجه که برد 6.0 هستش ایجادی نمی کنه
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۵۷
پاسخ
12
45
محمدم
خدا شانس بده !!!
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۵۹