غیبت سرلک و نویدکیا برابر پرسپولیس/ تلاش کادر پزشکی سپاهان برای رساندن شفیعی

غیبت سرلک و نویدکیا برابر پرسپولیس/ تلاش کادر پزشکی سپاهان برای رساندن شفیعی

2230
16:37
12 آذر 1397
کادر پزشکی تیم فوتبال سپاهان در تلاش است تا خالد شفیعی را به بازی برابر پرسپولیس برساند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در حالی هفته آینده به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که دو بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند به میدان بروند. رسول نویدکیا و میلاد سرلک دو بازیکن آسیب‌دیده سپاهان هستند و بازی با پرسپولیس را از دست خواهند داد.

اصفهان| امیر قلعه‌نویی: نیازمند نشان داد دروازه‌بان بزرگی است و بی‌خود از او تعریف نمی‌شود/ اعتراضاتم به داور مزه بازی است!

خالد شفیعی هم در تمرینات سپاهان غایب است، ولی احتمال حضور این بازیکن در بازی با پرسپولیس زیاد است. کادر پزشکی سپاهان قول داده است که شفیعی را به این بازی برساند.

دیدار معوقه سپاهان اصفهان - پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. این بازیکن معوقه از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

2051

نظرات کاربران
تراختور
ان شاالله هم تیم ذوب‌آهن فردا برنده میشه و هم تیم سپاهان اصفهان برنده خواهد شد .... یا حق
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۰۰
پاسخ
27
13
FMsep
مرسی برادر . این تیمای تهرانی اول تا سوم نباشند ، بعدا خودمون یه جوری باهم کنار میایم.پرچم اصفهان تبریز مشهد باید بالا بمونه.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲:۵۹
10
6
شازده آبی
همون همیشگی::::: «شانسپولیس»
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۵۲
پاسخ
26
13
ایمان۰۴
الان قلعه نویی باید بیاد بگه بازیکهامون مصدومن ما گناه داریم ما مظلومیم... همون ماشین سازی رو هم که هفته پیش بردید رو نیمکتش بازیکن تعویضی نداشت هوجی گرها
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۰۹
پاسخ
27
8
محمد دهقانی پور
داداش تو باغ نیستی دو پنجره بازیکن نخریدن و مصدومیت فرق داره با مصدومیت ۲ نفر از یک تیم ۲۲ نفره.ذوب رو تو تهران میزنیم و روی امیر خانتون رو هم تو اصفهان کم میکنیم.
۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۳۱
2
0
عشقممم نیمار
وقتی میگم شیشپولیس..شانسپولیسه..شیشپولیسیا نگن ک من چرا ب شیشپولیس .‌ شانسپولیس میگم:-P اگ‌تا قبل بازی سپاهان و شیشپولیس ..شنیدید ک‌سپاهان کلا منحل شده و‌همه بازیکناش مصدوم شدن.. تعجب نکنید:-)
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶:۲۴
پاسخ
88
35
سجاد املشی
حالت میزوووووووون نیست به خدا بعد این همه پرسپولیس مصدوم داد چی؟ شفیعی کجا محمد انصاری کجا؟؟؟ منطقت کجاست آثار سوزشه
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۴۹
11
21
FMsep
ما در هر شرایطی میبریمشون تا از این لحاظ باهم برابر باشید.
۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲:۱۸
8
23
حسن
نمی تونی در مورد سرورت نظر ندی چرا در مورد تیم خودت حرف نمی زنی؟ وقتی ما کلی مصدرم داریم چرا هیچ کسی نمی گه بدشانس. در ضمن این دو بازیکن از قبل مصدرم بودند و ربطی به سرورت نداره سوزش هم حدی داره