فتاحی: با آمادگی 6 ورزشگاه مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود/ از من نپرسید مقصر فینال حذفی که بود

فتاحی: با آمادگی 6 ورزشگاه مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود/ از من نپرسید مقصر فینال حذفی که بود

4442
17:48
05 مرداد 1398
مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که شش ورزشگاه آماده شوند مسابقات لیگ برتر را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، سعید فتاحی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول گفت:  از رسانه‌ها می‌خواهم که در لیگ یک هم مثل لیگ برتر فعال باشند و صداوسیمای استانی هم مسابقات لیگ را به خوبی پوشش بدهند و به صورت زنده رقابت‌ها را پخش کنند.

وی در مورد اینکه برخی تیم‌ها در مراسم قرعه‌کشی لیگ یک حاضر نشدند، گفت: چرا می‌گویید برخی تیم‌ها غایب بودند؟! فقط نماینده دو تیم در این مراسم حضور نداشتند از 18 تیم 16 تیم در قرعه‌کشی حاضر شدند. در گذشته هم نوشتید در جلسه مربیان فقط چند مربی آمدند که بهتر است در خبررسانی‌هایتان دقت کنید.

وی در مورد زمان آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: لیگ یک از 26 مرداد آغاز می‌شود.

فتاحی در مورد اینکه رقابت‌های لیگ برتر چه زمانی قرعه‌کشی خواهد شد و زمان آغاز مسابقات کی هست، گفت: هرگاه شش ورزشگاه برای شروع مسابقات لیگ برتر اعلام آمادگی کنند ما مسابقات را آغاز می‌کنیم تا کنون هیچکدام از این باشگاه‌ها حاضر نشده‌اند و هیچکدام  به ما نامه ندادند و اعلام آمادگی ورزشگاه‌هایشان را به ما نگفته‌اند. ما یک کارگروهی با حضور کشوری‌فر دبیر سازمان لیگ، شکوری دبیرفدارسیون و بنده تشکیل داده‌‌ایم و هر زمانی که شش ورزشگاه اعلام آمادگی کنند لیگ آغاز خواهد شد که تا این لحظه چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا به این مسئله معترض شد که مشخص نبودن لیگ برتر به ضرر تیم‌ها خواهد بود، گفت: من با صادقی امروز صحبت کردم اما باید قبول کنید که در 5-6 سال گذشته هر تیمی که هر وقت مسابقه‌ای را اعلام کردیم و زمان بازی‌ها از لیگ برتر تا لیگ دسته دو و سوم اعلام شده در همان تاریخ مسابقات آغاز شده است اما امسال به خاطر امنیت هواداران چنین تصمیمی گرفته شد. خود باشگاه سایپا در ورزشگاه پارس قوامین چه اقداماتی انجام داده است. هیچکدام از شرایط لازم را در این ورزشگاه ایجاد نکرده‌اند نه صندلی‌ها شماره‌گذاری شده و نه دوربین مداربسته‌ای کار گذاشته شده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تعلیق لیگ به خاطر ورود بانوان به ورزشگاه است، گفت: مسائل را با هم قاطی نکنید. بحث الزامات ورزشگاه مطرح است و این مسئله هیچ ارتباطی به بانوان ندارد.

فتاحی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفت شما تبرئه شدید اما بالاخره چه کسی مقصر اتفاقات جام حذفی بود، گفت: این سؤال را از من نپرسید.

1870

نظرات کاربران
قرمز بی افتخار
یه مقدار راحت تر بگی به خاطر پیروزی لیگ دیر شروع میشه چون تو بازی دوستانه که دیدیم زنگ تفریح لیگ امسال میشه
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۲۹
پاسخ
21
15
Hichkasssss
خــــــــــــب وزارتپولیس بازیهای تدارکیشم انجام داده ظاهرا کم کم به شروع لیگ حاضر میشویم ۱۵تا تیم دیگه اماده باشید برا رده دوم تا۱۵ خودتونو ثبت کنید پیک موتوریم ک پارکه جلو وزارتخونه هروقت اعلام کردند جامو تحویل بدن
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۵۵
پاسخ
16
12
ققنوس سرخ
ولی دیگه میتونیم لیگو شروع کنیم چون اینطور که از شواهد و قرائن و بازیهای دوستانه برمیاد شیشتقلال به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیده!
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۴۳
پاسخ
30
37
کی بود کی بود من نبودم
ازکی بپرسیم؟؟؟؟؟؟ ازطالقانی یا بهاروند؟اصلا میخوای از مسئول برگزاری لالیگابپرسیم یا بوندس لیگا یاشایدم سری آ بالاخره که بایددرقبال برگزاری رقابتهای فوتبال ایران پاسخگوباشند مگه الکیه .
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸:۴۷
پاسخ
1
47
سپاهان جهانی
پرسپولیس دیر ترین تیمی بود که مربیشو انتخاب کرد دیر ترین تیمی بود تمریناتشو شروع کرد فتاحی همونه که پارسال از قانونه صد به صفر به نفعه پرسپولیس رونمایی کرد نتیجه گیری با خودتون
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۰۸
پاسخ
66
44
جنگ نیست فوتباله
اگه راست میگید و نمی ترسید همین فردا بیاید با پرسپولیس بازی کنید بسم الله
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴:۳۳
8
20
دانیال
اونکه گفت هواداره استقلاله فتاحی یه نگاهی بهه پرونده سوپرجام و جواب دادن هاش تو برنامه نود بندازه
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲:۴۹
6
4
مجید
درسته که پرسپولیس مربیش رادیرترشناخته اماتمریناتش بجای پنجم تیرماه ازهفتم ترماه زیرنظرکریم باقری شروع کردوضمناپرسپولیس دیرترازهمه تیمهابازیهاتمام سدوبخاطرجام حذفی تمریناتش منظم برگزارمیشد.بی جهت دنبال بهانه برای ایرادات خودتون نباشین وفتاحی همیشه وهمه جاجارزده که هوادارشیشتقلال هستش
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹:۴۸
23
39
سعیدرحمتی
تودیگه چه پارتی داشتی که اومدی دوباره
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹:۲۷
پاسخ
0
59
Wien
حالا لیگ را بموقع شروع نمیکنید،جهنم، حداقل یه تاریخ(حدودا) را اعلام کنین،مثلا بگین دو هفته یا سه هفته به باشگاهها مهلت میدیم،اینجوری تیمها را از حالت برزخ در میارین،هیچی بدتر از بلاتکلیفی نیست،اصلا تیمها نمیدونن،چه موقع از حالت بدنسازی در بیان،کی فشار تمرینات را کم کنند،واقعا اثر مخربی روی بدن بازیکنها گذاشته میشه.
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۱۰
پاسخ
0
43
علی
با اون رفتارای قبلیتون و اون مواردی که دیدیم لازم نیست بپرسین مقصر کی بود . البته مقصر قطعا شما نیستی اون کسایی مقصرن که این مسولیت رو به سما دادن . مثل اتفاقات پرسپولیس که تقصیر هیت مدیره و مدیر عامل نیست چون توان و تخصصشون همینقدره و نقصر اصلی حامیشون هست
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۴۹
پاسخ
7
24
ستارگان سرخ ایران
از فتاحی می پرسن :((مقصر فینال جام حذفی کیه؟!!!!!!)) جواب: ((من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود!!!!!!))
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۳۰
پاسخ
2
39
مافیای سرخ
من : از کی بپرسم؟؟ فتاحی : از آقای شماره ۲ !!!
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۱۷
پاسخ
2
27
اسطوره ی دوپینگی
مدیونید اگه فک کنید منظورش از اون شیش تیم شیشتقلالِ:)) راستی اگ دوربین مداربسته بذارن طرفدارای چار چرخ و سپاهان ب چ امیدی میان ورزشگاه=))
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۰۲
پاسخ
25
37
حسن خون آبی
خوب اگه منم سه تا سوپر جام با اسنپ برام میفرستادند دچار توهم میشدم،،، پرسپولیس جزو جایی نیست سه سال حق ۱۵تا تیمو خوردن و دادن به شما امسالم واسه درخواست شما لیگ شروع نشده وگرنه ورزشگاه چی کشک چی
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶:۵۳
22
24
علی
لیگ رو دیر شروع میکنند که تیم سوگلی پایتخت آماده شه و به بقیه تیم ها برسه
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۴۱
11
20
حبیب تراختوری از مازندران
الانک یادگار امام رو داریم و داره آماده میشه...اما کمی صبر کنید ببینید مهندس زنوزی چ ورزشگاهی رو واسه تراختور خواهد ساخت...تراختور سردمدار باشگاه های ایرانی در زمینه اقتصادی خواهد شد...باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراختور رو همیشه زمزمه کنید
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷:۲۴
پاسخ
43
12
ایرانی
باشگاه فرهنگی؟ شوخی میکنی دیگه؟ عزیزم شما دم از فرهنگ هواداری نزن. هنوز کتک خوردن کاپیتان تیم ملی از یادمون نرفته
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳:۰۰
6
12
ستارگان سرخ ایران
نمی دونم چرا بهت دیسلایک دادن ولی خدایی حرفت صحیحه ای کاش تیم ما هم خصوصی می شد
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۴۳
4
3
ملوان
بدون شک عوامل کنترلی اصلی ترین مقصر اتفاقات جام حذفی بودند.البته سایر عوامل اجرایی کوچکترین پیش بینی از سرایط نداشتند.
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳:۲۸